Reply
Member

Playstation Staff

Vedr: Anmeldelse af spil

Anmeldse af Need For Speed Prostreet og Call of Duty 4 er på vej...:Thumbs: :Thumbs:
Please use plain text.
0 Kudos
Message 11 of 61 (5,036 Views)
0 Kudos
Member

Playstation Staff

Hey....

Need for speed Prostreet:

Jeg har spillet alle andre NFS spil, og det er glædelig at de endelig har fået online delen tilbage, Knap så glædelig er det at de har flyttet spillet til baner og ikke streetracning...
Men det er der nok en meget god grund til, de vil nok gerne være lidt mere politisk korrekte...

Spillet er ret godt lavet, da de endelig har lavet skader på bilen så man ikke bare kan køre som man vil, bilens styring (så vidt jeg kan huske) minder meget om GT serien, der er kommet en del flere muligheder i opsætning af bilen's køre egenskaber, hvor du kan tune din bil til dine kørefærdigheder.
Man er nød til at have flere biler i sin garage, da man ikke kan køre alle typer løb med samme opsætning , så der skal skrabes mange penge sammen så der er mulighed få at blive konge...
spillet sammenligner hele tiden din score for et løb med den bedste score på nettet, lille fed detaile som gør det lidt sjover at prøve at slå recorden...

Grafikken er rigtig god med mange detailer og flyder godt...

Online delen er som forventet på et racing spil ikke noget vild...
Men aligevel ret fed, der er ikke så mange muligheder, man logger i og finder et rum at spile i. Det er mulig at spille online lige fra starten, i nogle pre-tunede biler som der er til rådighed, men så har man ikke mange muligheder for at vinde, så man bliver nød til at spille og lave dine egne biler i spillet, for at kunne følge med. Man kan også lave sine egne løbsdage og invitere sine venner eller bare spille mod andre...
Et godt spil som er rimelig holdbar...

Spillet: 7/10
Grafikken: 9/10
Online delen:7/10
Please use plain text.
0 Kudos
Message 12 of 61 (5,035 Views)
0 Kudos
Member

Playstation Staff

Sv: Vedr: Anmeldelse af spil

Willemio my name online :smileyhappy:
Play together ? kill the france boys ??
Willemio heter jag online free for all alla dödar alla :smileyhappy:
MSN = bjornemio@hotmail.com Ps skriv det gäller call of dute :smileyhappy:
spelar med ps 3 och ska köpa mick någon som har bra förslag på mick ??
Please use plain text.
0 Kudos
Message 13 of 61 (5,035 Views)
0 Kudos
Member

Playstation Staff

Hey...

Så er det blevet tid til at anmelde Call of Duty 4...

Spillet er kanon godt lavet, med nogle kanon fede missioner.
Missionerne er meget afvekslene med både sniper opgaver, bobning fra fly og angrebs opgaver, det er det hurtigste FPS spil jeg har prøvet til dato.
Du spiller som en britisk S.A.S soldat og Amerikansk Marine soldat, hvor du kæmper forskellige steder i verden, mod teroriser...
Spillet kan gennemføres på ca 9 timer, men det bliver hårdt hvis du vælger sværeste sværheds grad.

Grafikken er noget at det bedste jeg har set, kanon godt med mange detaljer.
Glæder mig til at se hvis de kan gøre det bedere, og det kan de sikkert.

Online delen går stærkt, der er nogle gode baner, men mangler et map, som er en rigtig god sniper bane, da de har gjort så meget ud af sniper delen i spillet.
Der er ikke mulighed for at skrive sammen når du er logget ind, og der er heller ikke mulighed for at oprette en clan, hvilket jeg mangler da du ikke kan se hvem du er i clan med, udover clan taget der står foran dit navn.
Jo længere du kæmper dig op i graderne, jo flere våben og skills får du at vælge imellem...

Karakterne ser sådan ud
Spillet: 9/10
Grafikken: 10/10
Online delen: 7/10 (kun 7 pga. manglene mulighed for at skrive sammen og oprettelse af clan)
Please use plain text.
0 Kudos
Message 14 of 61 (5,035 Views)
0 Kudos
Member

Playstation Staff

Re: Vedr: Anmeldelse af spil

Untold legends: Dark kingdom

Super fedt spil må jeg sige rigtig længe siden jeg har spillet RPG spil og må sandelig sige at dette spil er fedt
Der er mange gode ting ved dette spil men OGSÅ rigtig mange dårlige ting

Gode ting:
Man kan Level sig op i dette spil :smileyhappy:
Online mode

Dårlige ting:
3 Figurer at vælge i mellem
Lyden hakker Mange gange
Online Game Play "man kan ikke skrive inde i spillet det er dårligt eller snakke"
Ingen Nye Våben
For lidt tøj
Spillet er for nemt
Og alt alt alt for kort "klaret på 4 timer"
kameraet

Men må sandelig sige at Grafikken er utrolig flot og det er spillet også i sig selv men det kunne være bedre så man må håbe på en 2'er :smileyhappy:

Gameplay: 7/10
Grafik: 9/10
Online: 5/10
Lyd: 3/10

Score: 7/10
Please use plain text.
0 Kudos
Message 15 of 61 (5,035 Views)
0 Kudos
Member

Playstation Staff

Hey...

En der kunne tænke sig at anmelde Warhawk?
Please use plain text.
0 Kudos
Message 16 of 61 (5,035 Views)
0 Kudos
Member

Playstation Staff

Re: Vedr: Anmeldelse af spil

Spillet Warhawk

Har købt spillet men har fået mine penge tilbage OG NEJ det er ikke fordi spillet sux nææææ du Spillet rykker 100% men pga er ikke så meget til online spil på ps3 og xbox360 kan bedst lide online på min pc :smileyhappy:

Man kan spille dette spil i flere timer hvis der er mange på ens hold men alt i alt kan det godt gå hen og blive ens formet men sådan er det kun med MP funktion
Banerne er Store og flot lavet
Spillet i sig selv er flot og godt
Online mode er total fedt men der er et minus og det er Ingen Singleplayer
jaaa jeg er en rigtig singleplayer fyr men vær sin smag ik :smileyhappy:
Grafikken er 10/10 det må jeg altså sige
Man kan flyve i dette spil så der ryger et + til det :smileyhappy:
Men ellers er der ikke meget at sige hvis man kan lide MP "MultiPlayer" er dette et must have spil :smileyhappy:

Gameplay: 7/10
Grafik: 10/10
Online: 10/10
Lyd: 8/10

Score: 9/10
Please use plain text.
0 Kudos
Message 17 of 61 (5,035 Views)
0 Kudos
Member

Playstation Staff

Rainbow Six Vegas:

R6 Vegas er et godt Single / Multiplayer. Der er mange missioner i single delen, du kommer ind i et miljø hvor det er Open Warfare (men kun lidt), clear bygninger og en del hold arbejde, men spillet slutter underlig fordi der er en 2'ere på vej. :Thumbs: Når det kommer til valg af våben og udstyr er udvalget stort. Selve spillets indgame er 1st person, det er nemt og styre både mand og hold. Man arbejder i hold af tre i single player, hvor man forsøger og redde gisler og bare arbejde stealth hvor man kommer ind gennem vinduer, sprægte døre og prøver at flanke terroristerne ved brug af flere indgange.

Online delen er super. Fra lobbyen kan man skrive til ens venner, nok ikke det man skal lægge stor pres på men det er mega dejligt... Der er en del forskellige maps & modes online, man kan tage story mode med sine venner (4 player), terrorist hunt (4 player). Der kan spilles sharpshooter alle mod alle med respons, team sharpshooter hold med respons, survival hvor det er alle mod alle ingen respons, team survival hold ingen respons og et par mere jeg ikke kan huske.

Alt i alt er spillet godt, men det halter lidt i grafik ( håber det bliver bedre i # 2).

Mine Karakter:

Spillet: 8/10
Grafikken: 7/10
Online delen:9/10
Please use plain text.
0 Kudos
Message 18 of 61 (5,035 Views)
0 Kudos
Member

Playstation Staff

Pes 08:

Spillet Pro evolution soccer er fra konami som har udviklet fodbold til noget helt andet end hvad fodbold har været her de sidste par år, de lægger ikke pres på hvad spillerne hedder på nogle af landsholdene ( holland, Grækenland, tjekkiet og de lande fra øst EU) men Ronaldinho, Kaka, Daniel Agger og de andre store spiller hedder det rigtige. Konami har lavet dette spil som fodbold skal spilles I ET HOLD. Spillets Gameplay er super lige fra starten af kampen til de 90 minutter er over. Hvor du har alle former fra Pass´s i luft eller ved jorden kan man manuel selv styr ved brug af R3, der er ikke rigtig nogen hjælpe midler når man spiller, om det er skud, frispark, hjørnespark eller bare en simple spilning. Spillet har haft en funktion som hedder fix spiller i en del år nu og går ud på du kun styre en spiller en god detalje hvis en venner ikke er de bedste til fodbold spil kan man lærer spillets gameplay denne vej rundt eller via træning.

Online fungere fint med matches mod andre, det er nemt og finde rundt i deres menu, tage kampe mod ens venner eller bare tæske en tilfældig modstander.

Jeg har kun spillet et par enkel kampe online så vil ikke skrive for meget om det online fordi min viden lige her kunne godt bruge en opfrisking. synes spillets offline del er super med mange kampe på forskellige sværsheds grader og en del man skal lære før man springer ud i det online.

Mine Karakter:

Spillet: 9/10
Grafikken: 8/10
Online delen: ??/10 ( Vil ikke give nogen karater her pga. min viden ikke er for stor her)
Please use plain text.
0 Kudos
Message 19 of 61 (5,036 Views)
0 Kudos
Member

Playstation Staff

Ser gerne der kommer flere medlemmer ind og siger deres mening om de spil de har købt til sin PS3.

Anmeldelse af Assassins creed, drake´s og DMC4 skal lige have gennemført dem først også skal jeg nok kiss and tell.
Please use plain text.
0 Kudos
Message 20 of 61 (5,035 Views)
0 Kudos