Dansk lobby

Reply

Level 1

Level 1
freakiiiiboy
Registered: ‎02-12-2008
Message 41 of 61 (3,233 Views)

Re: Vedr: Anmeldelse af spil

Jeg har/har haft/har prøvet følgende spil:

Burnout; Paradise

Fifa 08

Fifa 09

NFS; Pro Street

TC Rainbow Six Vegas 2

Grand Theft Auto IV

Fallout 3

Far Cry 2

COD 4

COD; World At War

Resistance; FOM

Assasins Creed

Uefa Euro 2008

Star Wars; The force unleashed

Uncharched; Drakes Fortune

Army Of Two

Muligvis få mere, men kan umiddelbart ikke huske dem....

Skriv hvis du mangler en anmeldelse af en af disse(eller vil have en andens mening)

freakiiiiboy...

Nogen der vil spille mod/med mig i et af de spil???

Please use plain text.

Re: Anmeldelse af spil

NFS:Undercover

spillet jeg købte da jeg har spillet samtlige NFS spil der har været på markedet.

Undercover er under titlen på den nyeste udgave af NFS og som undetitlen siger er du undercover betjent som skal infiltrer en gruppe af biltyve, i starten er det lidt kedeligt da man skal gøre sig bemarket for personer i spillet som så tilbyder dig JOBS som du så skal gennem føre for at få nye JOBS, når du har lavet de første JOBs så kommer alt det sjove tuning og dine biler, styling, der er en fed detalje som gøre at man kan fin tune sin bil men den er ikke så dybte gående som i ProStreet vilket gør det enkelt at tune som i underground, når du styler din bil kan du autosculpe på mange dele af karrossen, men det er ikk flydende som i carbon (at du kan se den forkofanger ænder form) for man skal lade den stå og tænke lidt får den finder ud af hvorn den skal se ud, de har widebody-kits med.

grafisk er det et flot spil det er flot og du kan virkelig se de detaljer du har lavet på din bil, med hensyn til dine omgivelser (mod-kørende, bygninger) er det ikke så detaljeret som i de andre spil, men politi-bilerne er ok lavet man kan se at de er flottere lavet ende de modkørende.

online delen lider under det samme som bad combany at man skal have nogle porte åbne hvis man spiller bag en router aller firewall hvilket trækker meget ned i min vudering for det er ikke nemt at åbne for de porte hvis man ikke lige ved hvordan man gør.

gameplay kan gøres bedre du kan ikke styre som i de tidligere udgaver (altså med piletasterne) der er kun 4-5 konfigurationer at lege med og når man når op på omkring 280km/t begynder den at hakke i det hvilket er møg for når du ligger og køre 380km/t på motorvejen er det mega svært at undvige fra medkørende (håber hvirkelig på en opdatering både med online delen og hakken)

alt i alt kan jeg lukke meget godt ud omkring af NFS:Undercover men det er en oplevelse i sig selv det er godt køb hvis du har gået og savnet det gamle NFS stil, det er værd at sætte på din ønskeliste hvis du er til fart og spæning hehe.

grafik: 8/10 ( de kan gøre det bedre)

Lyd: 9/10 ( der er nogle ting som ikk lyder rigtigt)

gameplay: 8/10 (kan gøres meget men det er godt)

online: 5/10 ( det med router og firewall)

Håber det kan kaste lidt lys over dette spil har og så mange andre som ikk er blevet nævnt her endnu!!!:smileywink:

PSN:molsing

Please use plain text.

Level 1

Level 1
badabing747
Registered: ‎06-12-2008
Message 43 of 61 (3,202 Views)

[ Edited ]

Fallot 3

Spillet er et FPS/RPG hvor du har modsat til andre skydespil her har friheden til at vælge din egen frengangsmåde. Du kan vælge at følge main-questen eller gå på opdagelse i det store område. Fallout foregår i Washinton D.C efter en atomkrig, hvor man møder diverse mutante skabninger som man skal nedkæmpe. Spillet starter med at man flygter fra en "Vault", hvor man hidtil har levet beskyttet for omverdenens rædsler, men i håb om at finde sin deserterede far forlader man de beskyttende omgivelser og træder ud i det store øde land.

Bethesda har tilføjet mange gode egenskaber til spillet såsom et intelligent skydesystem, hvor man pauser spillet i et kort øjeblik og har muligheden for at vælge ens target på evetuelle fjenders/venners kroppe og derefter alt efter ens sigtbarhedsevne sepererer hovedet fra kroppen :xLol: . NPC´er i spillet er rigtig flot animerede og alt i alt bliver der bygget en god stemning op igennem spillet f.eks. når man besøger nedlagte undergrundbaner og forskellige ruiner af bygninger. Samtidig er man udstyret med en radio, der spiller gammel klassisk musik fra 50´erne, hvilket også giver en skræmmende stemning. 

Spillet minder meget om Bethesdas Oblivion, hvor man skal vælge sine abilities og finder nye våben igennem spillet. Man får også exsperience når man skyder fjender og spillet er udstyret med en samvittigheds feature, der fastsætter ens karma alt efter, hvor ondt/godt man opfører sig. I det store omåde man befinder sig i er der mange side-quests og overraskelser og man føler aldrig rigtig at man har opdaget det hele til ende.

Spillet kan sagtens gentages uden det bliver kedeligt, men variationen er ikke så stor som i tidligere nævnte Oblivion og dette skyldes selvfølgelig at fallout 3  er en FPS og at der er begrænsede variationer af våben, så her er det kun valget mellem at være god eller være ond, der varierer. Handlingen ændres dog herefter.

Alt i alt er det et godt spil og det kan varmt anbefaldes, men personligt synes jeg det blev lidt for dystert i længden.

Grafik 8/10

Gameplay 9/10

Lyd 10/10

Indhold/varighed 7/10

Overall 8/10

Håber i kan danne jer et overblik over spillet udfra dette :Smile:

Message Edited by badabing747 on 07-12-2008 12:49 PM
Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
Please use plain text.

:xEvil:  2 fine anmeldelser denne måneden fra badabing747 og molsing ! Noen andre som har lyst til å skrive reviews før julegaveinnkjøp?

Izzy

Please use plain text.

Level 2

Level 2
DKShadow
Registered: ‎30-09-2007
Message 45 of 61 (3,173 Views)

Mine anmeldelser på PS3/PSN:

Bioshock

Call of Duty: World At War

Crash Commando

Facebreaker

Far Cry 2

Mercenaries 2: World in Flames

NBA 2K9

PixelJunk Eden

Savage Moon

Star Wars: The Force Unleashed

The Legend of Spyro: Dawn of the Dragon

Valkyria Chronicles

WipEout HD

Der kommer en anmeldelse af Shaun White Snowboarding til PS3 inden længe. Hvis jeg glemmer at opdatere siden her, vil den kunne findes på samme side som ovenstående indenfor de næste par dage.Jeg håber, at I kan bruge mine anmeldelser til noget - God julegave jagt :smileyhappy:

---
Video Game Journalist

Please use plain text.

DKShadow wrote:

Mine anmeldelser på PS3/PSN:

Bioshock

Call of Duty: World At War

Crash Commando

Facebreaker

Far Cry 2

Mercenaries 2: World in Flames

NBA 2K9

PixelJunk Eden

Savage Moon

Star Wars: The Force Unleashed

The Legend of Spyro: Dawn of the Dragon

Valkyria Chronicles

WipEout HD

Der kommer en anmeldelse af Shaun White Snowboarding til PS3 inden længe. Hvis jeg glemmer at opdatere siden her, vil den kunne findes på samme side som ovenstående indenfor de næste par dage.Jeg håber, at I kan bruge mine anmeldelser til noget - God julegave jagt :smileyhappy:

DKShadow, jeg har lige læst dit review at COD5 og det er et godt review hvis jeg skal sige det selv.

Men jeg må desværre indrømme, at jeg nu også er en af dem der ikke er så begjesteret over COD5.

Jeg har næsten gemmenført det og jeg er slet ikke blevet grebet af historien som jeg gjorde i COD4. Ærgeligt. :smileysad:

Jeg ærger mig også over at fjende AI`en til tider virker helt blæst oven i hovedt (se: stirre tomt ud i luften når man nærmer sig nogle fjender) ,

at ens sodater kammerater bliver genoplivet igen og igen,

at dine mænd og fjenerne kan stå og skyde på hinanden i evigheder uden at nogen af dem dør,

at det ikke er lyd på granaterne når de rammer jorden/betonen ved siden af dig, dette gør at man meget ofte overser granater der er blevet kastet efter en,

at detalje graden er væsentligt dårligere,

at COD5 i mange hendseender virker som et rip-off af COD4,

at man ofte sider fast på/ikke kan komme forbi sine sodater kammerater når de står foran en eller går foran en,

at ens færden virker mere besværet end hvad den gjorde i COD4 (se: sidder fast på små sten på jorden og små planter),

at COD5 burde være bedre end COD4 på næsten alle områder, fordi det er en efterfølger.

Jeg synes selvfølgelig også der er nogle gode ting ved spillet:

Zoombi mode

Nye killstreak kombinationer (killer dogs, osv)

Co-OP (men som desværre også lider af de samme fejl som single player delen,

plus at der ikke er væssentligt flere fjender i Co-op, når man spiller 4 personer, der er næsten det samme antal,

som når man spiller single player...latterligt)

Nå men nu skal dette jo ikke blive til en anmeldelse, men jeg synes bestemdt ikke dette spil er værdigt til at blive kaldt en "efterfølger" til COD4.

Jeg giver ihvertfald mit COD5 spil til min storebror i julegave og håber at han kan lide det mere end jeg kan, eftersom han elsker WW2. :smileyhappy:

YES, YES, YES..finally i have had my 60GB PS3 fixed,
so now i can play again. :smileyhappy:
Please use plain text.

Level 1

Level 1
freakiiiiboy
Registered: ‎02-12-2008
Message 47 of 61 (3,131 Views)

Need For Speed; PROSTREET

Jeg fik dette spil med min Ps3 og spillede det li' fra start... Blev lidt chokeret og irreteret over, at ed var gået over til ræs på indhegnet bane... Jeg blev så skufet at det blev lagt på hylden og senere solgt... For kun 1 - 2 mdr. siden købte jeg det igen(denne gang brugt:smileyhappy: ) og har næsten spilet det siden... Jeg spilled meget Grand Turismo og synes nu at dette spil er en klar "forbedring"(Ved godt ddet ikk' er de samme der har lavet det) til GT... Jeg spiller meget NFS prostreet nu:smileyhappy:

Derfor er mine karaktere:

GRAFIK: 8-9
Grund: Meget god grafik, det er t spil jeg har "følt" hvor meget jeg kørte... Når jeg kørte 150 km/t følte jeg at det var 150 km/t. En anden grund er: Skaderne!!! Du får en skade hvor du bliver ramt. Meget real:smileyhappy:
ONLINE: 1-10
Grund: Har aldrig selv spillet spillet online, men hvis jeg skulle give en karakter på mine venners vegne: 4-5. De siger at det bare er at køre og alle køre den modsatte vej og smadre ind i en...

SPILLET: 8
Grund: Få lydfejl, men en meget god historie... Jeg kan godt følge historien:smileyhappy:

Gsn. kar.: 8,5

Det anbefales hvis du er mere til baneræs end streetracing:smileyhappy:

Håber det hjalp
Please use plain text.

[ Edited ]

Grand Theft Auto IV

Grand Theft Auto IV er et rigtig fedt spil i forehold til andre Ps3 spil men fra mine forvæntniger er det ikke det bedste.

Grand Theft Auto er i bund og grund godt opbygget. Der er en god historie, lidt grov humor og en god online del.

Spillet:

Man er Nico Bellik, en russer der er flygtet til amerika for at få rigdom, fede biler og lykke sammen med sin fætter. Noget af det man bliver smidt ind i er de mange valg man skal tage. Man kan f.eks. komme til at stå over for "Lad ham leve, eller slå ham ihjæl" Valget, eller "Penge eller kærligheden". Det fedt da der dermed også er alternative slutninger. Jeg har selv gennemført det a den og flere grunde. Bla. Trophies og det at jeg ville klare det uden koder. Det er langt og holdbart, og man kan godt have lidt svært ved at slippe det da der er helt vild mange mulighedder. Internet Caféer, Politijagter, dart, bowling, venner (Lege med mobilens ringetoner:smileyvery-happy: ) og mege, meget andet. Jeg blev skuffet over rimelig mange ting. Koder er der ikke ret mange af. De eneste fly muligheder er 3 forskellige helicoptere og tatovør butikker er fjernet. Du kan ikke købe lejligheder og alt sådan noget. Våben er der jeg tror det er 14 forskellige eller sådan noget. Lidt kedligt. (Starten er rigtig lang. Man venter ca. 3 minnuter på at komme igang.)

Online delen:

Onlinedelen er rigtig fed.Man for penge til a rykke op i niveu. Fra 1 til 10. Der er 14 forskellige spil muligheder. jeg beskriver dem lige:

Deathmatch: Its kill or be killed. Capitalism style 2-16 players. (Der er også Team deathmatch)

Mafia work: Contract work for Kenny Petrovic doesn't come with health insurance. 2-16 players. (Der er også Team Mafia work)

Car jack city: What Petrovic wants, Perovic gets. Get hold of whatever car he requests 4-16 Players.(Der er også Team Car jack city)

Race: Prove you are genetically different. Beat the rst of the players to finish. 2-16 Players.

GTA Race: Dominate competitores in an all out war to finish. 2-18 Players.

Cops 'n Crooks: Its time to ghost. Crooks have to escape while the cops try to stop then. 4-16 Players.

Turf war: Fight for control of the city. Take over and keep as much turf as you can. 4-16 Players.

Deal Breaker: A drug deal is going down, neither party knows how far down ther're going through. 2-4 Players.

Hangman's NOOSE: Petrovic is back in the country, but there's a warrant out. Help himescape the NOOSE. -4 Players.

Bomb da Base II: Fireworks in Liberty City - nothing like watching the competition go up in flames. 2-4 Players.

Free mode: Kick back in Liberty City. 1-16 Players.

Grafik: 6,5/10: Ansigterne på Personer er utrololigt dårligt lavet. Bilerne er okey men der er rimelig mange (Sjove) Fejl i spillet.

Lyd: 4/10: Det er ikke lyd kvaliteten der er dårlig men lyd klippene (Stemmer og sån'). Det kan se rigtig sjovt ud når han stjæler en il og så nå han har kørt i 5 sek. eller sådan siger "I grov up in a war, this means nothing". Der er heller ikke så mange forskellige ting han siger. Man bliver ***** træt af den samme "I kill you... Bla Bla..." ting og samme diskution. Irriterene. Radio stationerne har heller ikke ret meget og byde på.

Spillet: 9,5/10: God og holbar spilletid og historie. Der er ikke så meget der.

Online delen 10/10: Utrolig online del. 14 cool spille mode's. Jeg har spillet online i 3,5 måneder og jeg har ikke tænkt mig at stoppe nu.

Sonderceed

Jeg har følgende spil. Sig vis jeg skal andmelde et af dem:

Stuntman: Ignition

Pure

Burnout Paradise

Mirrors Edge

Gran Turismo 5 Prologue

Message Edited by Sonderceed on 03-01-2009 07:53 PM
Sonderceeeeeeeeeeeeeeeeee...
...eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeed :smileywink:
Please use plain text.

Stuntman: Ignition

Stuntman: Ignition er et utrolig godt spil i forehold til hvor ukendt det er. Jeg blev helt vildt overrasket over demoen fra PSN og da jeg købte spillet blev jeg endu mere overrasket. Der er ikke rigtig så meget historie over det. Du er en stunt kører der skal arbejde sig op i karrieren i film og reklamer. Noget sjovt er filmene. Den sidste fil hedder "Night Avenger", og man kan sige det er "Batman: The Dark Night" Da det er en ond klovn, der prøver at få fat i batman/Night Avenger. Når man har klaret en film, kan man se Traileren fra den (Fiktiv film) og se hvordan man selv har kørt. Man kan lave sine egne baner og det er et kæmpe plus. Det dårlige ved det er dog man ikke kan placere specielt mange ting i de baner. ØV!

Spillet:
Det er fantistisk som det lægger vægt på urealistisk kørsel. Kørsel er ikke realistisk men nem at styre hvilket er et specifikt kendetegn fra THQ. Man arbejder sig op i stjerne og for hver scene man har klaret i en film får man mellem 1 - 5 Stjerner. Det sjove er mest af alt ekstra ting. F.eks. level editioren. Og film fra Taurus World Stunt Awards. Jeg har ikke så meget mere at fortælle om det her spil da det ikke rigtig har mere at byde på. OBS: Det minder utrolig meget om et PS2 spil og jeg vil nok også sige i skal spare de 100 DKK, og købe det til PS2. Jeg har ikke prøvet det til PS2 men jeg kunne ikke forestille mig den helt store forskel. Download Demoen på PSN og se om det er noget.

Online delen:
Jeg ved faktisk ikke om der findes en online del. Bag på parken står der "Nework features" og "Networ Players 2-8" Men der er åbenbart ikke nogen der gider spille. Jeg tror jeg har prøvet det der hedder network 10 gange og ingen af gangene har der været nogle der spillede. Det er lidt svært at beskrive vis man ikke har prøvet vis i forstår.

Grafik: 4/10: Den halter lidt. Det ligner PS2 Grafik. Der er faktisk ikke rigtig foreskel.
Gameplay: 8,5/10: Det er virkelig noget som kun THQ kan gøre. Lave et spil hvor virkeligheden er helt væk og det bare skal være nemt at styre. *Klapsalve*
Lyd: 7/10: Der er ikke noget bemærkelses værdigt i lyden. Den er som den skal være. Ingen fejl og mangler men heller ikke rigtig nogle plus.

Download Demoen fra PSN og se om det er noget.

Sonderceed
Please use plain text.

[ Edited ]
Burnout Paradise

Rock, Amarikaner biler, høj fart og Vilde stunts og Crashes. Det er de ord der Beskriver Criterion games, Burnort Paradise bedst.

Spillet:
Criterion Games har lavet endu en sucsess. Navnet er Burnout Paradise. Jeg vil starte med at sige det ikke kun er cd'en du får når du køber spillet. ind imellem laver Criterion games en opdatering tl Burnout der ikke mindst fikser små fejl. Men også noget vildt. 2009 har criterion games lover, Toy cars, Boost Special, en ekstra ø at ræce på, og alt mulig andet. Men det vi har fået indtil videre er Motor cykler, Nat og dag, Vind og vejr, Trophies, ekstra online feuturesog meget andet. Burnout Paradise har en rigtig god grafik. Det er dog ikke helt åbent hvor man kan køre. Når du vil starte et løb finder du et lydskryds og laverlidt hjulspind. Så starter der uden nogen speciel form for loading. Så kan du egtenlig vælge din egen vej. Vende om, køre rundt som du vil. Der er dog lukket af så du ikke kan køre ud i bjerge og sån'. Det ville også være lidt mærkeligt ;D.man skal måske kunne lide lidt rock for at spillet bliver federe. Eller have sin egen musik og lave et custom soundtrack.
Noget helt vildt er criterion games hjemmeside. Der kan man se alt om sin og andre spillere. Tryk her for at se hvad jeg mener. (Det åbner i nyt vindue.)

Online delen:
Er jeg stor fan af. Jegkan rigtig godt lide systemet med at komme igang på. To tryk til højre og du er online. Man kan køre løb. Så får man points så man kan se sin world rank, og med lidt ekstra forsking kan man se hvad man ligger i sit land. Jeg kæmpede mig i somers helt op som nr. 72 i verden og nr. 1 i danmark. Fedt! Men som sag tidligere så er det virkelig nemt at komme online.

Grafik: 6,5/10: Det er rigtig flot når man er et stykke fra. Men kommer man for tæt på kan man se de grovkornede pixels.
Lyd: 6/10: Man bliver meget træt i hovedet efter rock, billarm og pivende turbo motere.
Gameplay: 9,9/10: Du skal ikke vente på nogle irriterende film klip, unødvendige loadinger og så er styringen utrolig enkel.
Online delen: 9,5/10: Som er det VILDT nemt at komme online. Der er meget online indhold og beskæftiegelse. Tomlen opad ;D

Håber i kunne bruge det.
Sonderceed 
Message Edited by Sonderceed on 04-01-2009 10:27 PM
Please use plain text.
This widget could not be displayed.
Announcements

Hej Anonymous och välkommen till PlayStation Forum!

Följ också vår Skandinaviska Community Manager DancingTurian

Utvalda

Recent News