Dansk lobby

Reply

Genoprettelsen af PlayStation Network

Som du måske har læst er PSN på vej tilbage og starter i dag.

Der er en lang artikel på dk.playstation.com der handler om genoprettelsen af PlayStation Network og om internet sikkerhed.

Her er de to centrale dele af den artikel:

"The first phase of restored services for North America and Europe will include:

• Sign-in for PlayStation Network and Qriocity services, including the resetting of passwords.
  • Restoration of online gameplay across PlayStation 3 and PSP.
  • Playback rental video content, if within rental period, of PlayStation Store Video Store on PS3, PSP and Media Go.
  • Q Music Unlimited, for current subscribers, on PS3 and PC.
  • Access to third party services such as VidZone and MUBI.
  • 'Friends' category on PS3, including Friends List, Chat Functionality, Trophy Comparison, etc.
  • PlayStation Home."

Den anden del handler om hvad du skal gøre når PSN er tilbage

"Before you start using PlayStation Network again...

In restoring PSN, we have introduced a safety measure which means you will need to update your PlayStation Network account password before you can start using PSN again.

If you've got a PlayStation 3, you can do this by updating to system software version 3.61 and then signing in to PlayStation Network from the XMB™ (XrossMediaBar) Menu. Find out more at eu.playstation.com/ps3/support/system-software.

Otherwise, you can change your password by visiting https://store.playstation.com/login.gvm on your PC. It shouldn't take more than a few minutes and if you'd like more help you can follow the step by step guide at eu.playstation.com/psppsn.

Please contact us at dk.playstation.com/psnoutage should you have any additional questions. For more information about the PlayStation Network and Qriocity services intrusion and restoration, keep an eye on PlayStation.Blog at blog.eu.playstation.com, twitter.com/PlayStationEU and eu.playstation.com for the latest updates."

Level 1

Level 1
Kietik
Registered: ‎19-09-2010
Message 2 of 8 (615 Views)

Re: Genoprettelsen af PlayStation Network

Please use plain text.

Level 1

Level 1
Kietik
Message 3 of 8 (604 Views)

Hvem løb sin vej med min tekst?!?!?!? Kom straks tilbage og aflevere

Please use plain text.

Kietik wrote:

Hvem løb sin vej med min tekst?!?!?!? Kom straks tilbage og aflevere

Bruger du Internet Explorer 9 ?

I så fald, så er det et problem med browseren, du kan løse det ved at bruge kompatibilitetsmode. Der er en knap ved adressebaren til dette. :smileyhappy:

Compatibility_IE9.JPG

Please use plain text.

Level 1

Level 1
Kietik
Message 5 of 8 (592 Views)

Jow det gør jeg, men den første tekst forsvandt... den anden kom da fint frem oO

Respons på tråden:

Jow og det er super nice at den er på vej igen :smileyhappy:

Ville bare være rart, hvis de kunne komme med en "tidsline" på hvornår der bliver tændt for div. lande :smileyhappy:

Regner lidt med at de tænder rundt omkring i de timer, hvor der er færrest online :smileyvery-happy:

Please use plain text.

Member

Member
Tinus_Bjoern
Registered: ‎31-05-2010
Message 6 of 8 (532 Views)

PSN er tilbage!!! Gud være lovet :smileyvery-happy: 
Mit liv har mening igen !!!!!!!!!!111!!oneone!!111!1eleven!!!!! :smileyvery-happy:

Please use plain text.

Godt at være tilbage igen!
- http://www.youtube.com/user/Westenfeldt -

Please use plain text.

Ja jeg havde det på samme måde :smileyvery-happy: Er det ikk fantastisk xD Jeg svager... købte en Xbox og havde den i ca. 5 måneder. Mit liv blev helt tørt. Så fik jeg en PS3 men netværket var nede i flere uger. 

We're back in the game BABY WOOOOOOOOOOOOOO :smileyvery-happy:

Please use plain text.
This widget could not be displayed.
Announcements

Hej Anonymous och välkommen till PlayStation Forum!

Följ också vår Skandinaviska Community Manager DancingTurian

Utvalda

Recent News