Reply
Want to join in?

Sign in to continue

• 73

New messages in the last hour

• Get a response within minutes

• 92%

92% percent of messages responded to

Accepted Solution

View Original

Problem Solved

View Original Post
23 Apr 2010
By FIFAthFIFA

FIFAthFIFA

43%
02 Rank
Progress

Hjælp mig!

5 Replies 6,368 Views Created 23-04-2010
23 Apr 2010
By FIFAthFIFA

Jeg har oprettet en PSN-account men jeg kan ikke logge ind på min PS3, den skriver bare: "Du kan ikke logge ind ved anvendelse af en anden brugers log ind-ID (e-mail adresse)"
Det kan jeg ikke forstå, det er jo min egen account, dvs. min egen e-mail adresse?
Vær sød at hjælpe mig, på forhånd, tak

Reply
LABELS:
View our house rules for posts
Post Reply Update Reply Cancel

Accepted Solution

View Original

Problem Solved

View Original Post
Beta Tester
07
/16

IzzyJ

• Beta Tester
99%
07 Rank
Progress
IzzyJ
Accepted Solution
Hei,

Det eneste jeg kan gjøre er å henvise deg til Helpline. jeg har dessverre ikke mulighet til å se hva som er feil.

http://community.eu.playstation.com/t5/Playstation-webside-og/Playstation-Hotline-Nordisk-Film-Info-...

Mvh Izzy
0 Kudos

Sv: Hjælp mig!

Accepted Solution

View Original

Problem Solved

View Original Post
Award Winner
09
/16

Cimbrer

• Award Winner
97%
09 Rank
Progress
Cimbrer
Accepted Solution

Opret en ny lokal bruger på din playstation.

Når dette er gjort, så skal du vælge "log ind med et eksisterende ID" Hvorefter du indtaster de detaljer, mail og adgangskode. Som du har oprettet dit ID med.

Hvis man har mere end én PSN-account, så skal hver af disse have deres egen lokale bruger på maskinen. Da man ikke kan skifte mellem PSN ID.

Du opretter den nye lokale bruger i menuen helt ude til venstre i XMB (Hovedmenuen)

Skriv igen hvis der er problemer.

-Cimbrer

Re: Hjælp mig!

Accepted Solution

View Original

Problem Solved

View Original Post
02
/16

FIFAthFIFA

43%
02 Rank
Progress
FIFAthFIFA
Accepted Solution

Tusind tak! Det virker nu! :King:

0 Kudos

Accepted Solution

View Original

Problem Solved

View Original Post
02
/16

TheJail82

20%
02 Rank
Progress
TheJail82
Accepted Solution

hvordan laver du en ekstra bruger.. det er min nevø`s ps3 vi sidder ved og vil helst ikke lave noget om på hans psnid

0 Kudos

Accepted Solution

View Original

Problem Solved

View Original Post
Beta Tester
05
/16

Keldj

• Beta Tester
92%
05 Rank
Progress
Keldj
Accepted Solution

Hej

Du skal start PS3'en som normalt. Nu kommer det almindelige startbillede så frem (hvor du kan vælge en lang række forskellige ting som PS Store eller at starte det spil der sidder i maskinen eller ændre indstillingerne for maskinen).

Nu skal du så gå helt ud til venstre. Her ser du navnet på den bruger, der er logget ind. Ovenover er der en funktion, der hedder "Opret ny bruger". Denne trykker du på (med X-knappen), og så bliver du bedt om at skrive navnet på din nye bruger.

Når dette er gjort, så trykker du på på den nye bruger (vistnok også med X-knappen, men jeg er ikke helt sikker og kan ikke lige komme til en PS3 i øjeblikket for at checke) og så logger den nye bruger ind og du er klar til at forlyste dig med din nye bruger.

View our house rules for posts
Post Reply Update Reply Cancel