Dansk lobby

Reply

Level 3

Level 3
dumle29
Registered: ‎20-06-2008
Message 11 of 17 (819 Views)

Re: Lidt startproblemer med PSP og dårlig service fra SONY

igen er det simpelt og enkelt fordi de vil have dig til at ringe og tjene penge:smileywink:

meget kan man sige om sony men gavmilde er de ikke ligefrem. det eneste gavmilde de har gjort er nok gratis online adgang til deres konsoller

Please use plain text.

Tågehovederne kunne sgu godt læer lidt af Microsoft. Alt virker ved dem (Xbox 360) og de er nemme at komme i kontakt med. De respekterer deres kunder. Det virker det godt nok ikke som SONY har fattet det koncept. Nu har jeg en PSP og det er fint nok, men jeg priser mig da lykkelig over at jeg har en Xbox 360 og ikke en PS3. Det virker som om SONY bare har givet totalt op her i Danmark og bare lader det hele sejle. Men det må de selv om. Det sparker bare dem selv i røven i sidste ende. Især nu hvor deres nye vanvittige satsning - PSPgo - er kommet: Den skal man holde sig fra. Overvejede den lidt til det slog mig at man bare begrænser sig selv. 1) Elendigt udvalg af spil på Store. 2) Spillene er alt for dyre. Mange kan man finde til det halve på nettet på UMD. 3) Køber man et UMD-spil, så kan man sælge eller bytte det ind, når man er træt af det, når man køber noget andet i f.eks game eller gamestop. Det kan man ikke med et download. Så køb en almindelig PSP og smæk et ordentligt hukommelseskort i den. Så har man en psp der kan det samme som en go og som kan køre UMD. Og så meget større er den almindelige PSP altså heller ikke SONY :-) Gider ikke kontakte idioterne mere med det jeg havde at spørge om, men er der noget der ikke virker, så bliver der sgu bål og brand. Jeg har sjældent oplevet noget så amatøragtigt. Det er da trods alt ikke et lille tomands murerfirma ude på Lars Tyndskids marker, som lever af at røvrende folk, vi snakker om. Det er SONY! En stor international koncern. Så vær dog for helvede synlige og behjælpelige, når jeres kunder har problemer! Fremover skriver jeg til den engelske support. Her i Danmark gider de ikke rigtig. Der er gået bananrepublik i den. Nok som følge af dårligt salg af Playstation 3 og PSP her i Danmark og så har de ligesom givet op. Så må jeg vel fange dem i USA og forklare dem situationen. Men mange tak for hjælpen til jer der har skrevet herinde. Det sætter jeg stor pris på :-)

Please use plain text.

Det er her hvor vi tænker over at Microsoft's konsol har en langt højere fejlprocent end Sony's. Hvis Microsoft havde dårlig service oveni så havde de kun gjordt katastrofen værre.

Men bare fordi man ikke modtager så mange opkald må man godt ha en god service aligevel´. Det er jeg enig i :smileywink:

Sonderceeeeeeeeeeeeeeeeee...
...eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeed :smileywink:
Please use plain text.

[ Edited ]

Du er virkelig virkelig virkelig bitter på PSP Go! hva' VonDreisig? :smileytongue:

Men ok, det er jo et frit land, så hvis du synes den er lam, så skal du bare have lov til det.

Jeg synes personligt at den ser ret fed ud, men at den er for dyr.

Jeg vil dog gøre dig opmærksom på at det er Nordisk Film der står for ALT hvad der hedder Playstation i Danmark, deriblandt også supporten.

Men altså, råb endelig af SCEA, det er jo til gavn for alle PlayStation-ejere hvis der kommer styr på ventetid og pris på supporten.

*EDIT* Flot så, jeg glemte helt grunden til at jeg skrev: I Wipeout Pure lå/ligger opgraderingerne (ny musik, teams og skins) i en butik inde i spillet (spillet er jo fra før både browser og PlayStation Store). Jeg kan ikke huske hvordan man kommer ind i butikken, men det er vist nok enten i hovedmenuen eller under options.

Message Edited by JetarR on 23-10-2009 01:08 PM
Please use plain text.

Hehe nej nej, så bitter er jeg heller ikke på Go :-) Det er nok mere SONY og deres service jeg er bitter over. Men jeg synes nu den er lidt dum den Go, for ja, den ser fed ud og alt det, men jeg kan bare ikke se ideen med de. Og slet ikke når den er så dyr. Jeg tror det hænger sammen med, at butikkerne der sælger den, skal have en god avance på den, da de jo ikke kan sælge spil til den og tjene på dem. Det plejer gerne at være sådan at avancen på konsollerne er lav, men derimod høj på spillene. Men synes stadig spillene til PSP på Store er alt for dyre og at udvalget er ret dårligt. Der er mere frihed med UMD.

Jeg har forresten høre fra Nordisk Film - hele to gange. De lovede at jeg nok skulle få svar på mine mails på supporten, men det er flere uger siden og stadik ikke noget nyt, hehe. Så gider ikke rigtig bruge mere krudt på det.

Mange tak for tippet til WipeOut :-) Det lyder rigtig godt. Logger man så bare på butikken med en trådløs internetforbindelse eller hvordan fungerer det?

Please use plain text.

Korrekt.

Først skal du sætte en netværksforbindelse op via Settings -> Network settings og når du så finder butikken i spillet (jeg mener at den er i hovedmenuen og hedder Extras forresten) så bliver du bedt om at vælge netværksindstillinger og voila. så bør det virke.

Jeg tror ikke at du skal regne med at der er særlig god avance på PSP Go, generelt set for Sony produkter så bliver de hurtigt sat så meget ned i forhold til Nordisk Films grossist pris at butikkerne enten ikke tjener noget eller ligefrem taber penge.

Jeg er enig med dig i at der mangler et par titler til udvalget at PSP titler på PSN (f.eks. Dissidia Final Fantasy) og at der kan være nogle problemer i at man bliver låst til at købe spil fra en specifik udbyder , men indtil vidre ser det ud til at priserne på PSN nogenlunde følger priserne i Game/GameStop.

Please use plain text.

Member

Member
janthue
Registered: ‎19-01-2011
Message 17 of 17 (142 Views)

Dårlig service fra SONY har jeg også oplevet. De svarer ikke på mails og når man ringer til dem siger de at de er til træning!?

Forhåbentligt er det træning i serivce ;-)

Jeg har forsøgt at spørge i UK og her får man svar indenfor 24 timer - super service.

Vi har meget andet udstyr fra SONY og der er aldrig problemer. Det er egentlig kun SONY Danmark som vi har oplevet som amatøragtige.

Hilsen fra Jan

Please use plain text.
This widget could not be displayed.
Announcements

Hej Anonymous och välkommen till PlayStation Forum!

Följ också vår Skandinaviska Community Manager DancingTurian

Utvalda

Recent News