Dansk lobby

Reply

Live nå: Ny PSN-funktionalitet på eu.playstation.com

[ Edited ]

Web-teamet har arbejdet hårdt, siden vi først lancerede registrerings- og kontohåndtering for PlayStation Network på websitet eu.playstation.com sidste år.

I løbet af de næste par dage præsenterer vi nye, PlayStation Network-integrerede funktioner på websitet eu.playstation.com. I denne forum-tråd præsenterer vi dig for nogle af de vigtigste ændringer, som du vil støde på, når du logger ind på websitet senere på ugen.

Instrumentpanelet

Den første ændring, vi vil fortælle dig om, er en ny funktion, som vi kalder "PSN-instrumentpanelet". Det vil blive vist øverst på alle sider på eu.playstation.com, og du kan bruge det til at logge på PlayStation Network og få et hurtigt overblik over dit PSN Portable ID, din Quick-venneliste og dine nyeste Trophies (mere om det lidt senere).

Du kan åbne og lukke instrumentpanelet på et hvilken som helst tidspunkt, mens du søger på eu.playstation.com. Sådan ser instrumentpanelet ud, når det er lukket:

Og her er et eksempel på, hvordan det vil se ud, når du er logget på PSN og har instrumentpanelet åbent:

Og nu videre til de nye sektioner i din PSN-profil på nettet…

Mine venner

Spekulerer du på, hvad dine PSN-venner går og laver? Den nye side "Mine venner" giver dig mulighed for at søge i din PSN-venneliste, se, om de er online, og tjekke, hvor mange Trophies, de har (og hovere nådesløst, hvis de har færre end dig!).

Du kan også vælge op til 10 "Quick-venner", som bliver fremhævet med et gyldent ikon til venstre for deres avatar. Vi arbejder stadig på den fulde funktionalitet for muligheden Quick-venner, som vil blive præsenteret på et senere tidspunkt. På nuværende tidspunkt vil dine ti Quick-venner og deres online-status blive vist på instrumentpanelet.

Mine Trophies

Den skinnende nye side "Mine Trophies" bliver også vist i din kontoprofil, så man kan se alle dine PSN-Trophies!

Skærmbilledet nedenfor viser standardsiden, hvor du kan se en oversigt over alle dine samlede Trophies. Så skal du bare klikke på spiltitlerne, som vises med rødt nedenfor, for at se en komplet, detaljeret og sorterbar (findes det ord overhovedet?) liste over alle de Trophies, du har opnået.

Siden Mine Trophies kan kun ses af dig, men hvis du gerne vil prale med din imponerende samling af Trophies, vil du sikkert gerne høre mere om nogen af de forbedringer, vi har lavet på PSN Portable ID…

Nyt udseende på Portable IDs

Vi lancerede PSN Portable IDs for første gang i november sidste år, og vi er glade for at se, at så mange af jer straks tilføjede dem til jeres forumsignaturer og andre websites. I denne uges opdatering får du mange flere tilpasningsmuligheder for dit Portable ID, herunder et større udvalg af temaer og flere titler at vælge imellem i listen over "Yndlingsspil".

Skærmbilledet ovenfor viser ikke den udvidede version af Portable ID , som vil omfatte Trophies og ikoner for de PS3-spil, du er i gang med at spille lige nu. Her er et smugkig:

Det var så vores oversigt over de nye PSN-funktioner, som rammer eu.playstation.com senere på ugen. Vi giver dig besked, når det hele er i luften - men bare rolig, du kommer ikke til at vente længe!

I løbet af de kommende måneder vil vi også give dig flere opdateringer om smarte nye funktioner på websitet eu.playstation.com og i forums. Hold øe med dette site!
Meldingen ble endret av IzzyJ den 12-03-2009 01:40 PM
Please use plain text.

Re: Kommer snart: Ny PSN-funktionalitet på eu.playstation.com

FEEEEDDDDTT NOK glæder mig, og venter på min PS3 kommer igen. Sååå Double glæder mig he,he.

Ps. Kan i ikke under Portable IDs/ Favorite game': ikke lave en liste over alle spil, så man ikke behøver at vægle et spil man ik' har.

Tak :smileyvery-happy:

http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/Nikefolis.png
Please use plain text.
MVP
WhiteWolfDK
Registered: ‎23-09-2004
Message 3 of 14 (3,398 Views)

[ Edited ]

Der er heldigvis ikke mange af mine venner der har flere trofæer end mig :smileyvery-happy:, vælger dog at beholde mit nuværende gamercard, det passer ligesom lidt bedre til mig :smileyvery-happy: - men de andre features er ganske fede.

Siden med trofæer kommer forhåbentlig til at ligne den man har på den amerikanske side, for den er ganske fed.

//WhiteWolf der på nuværende tidspunkt kun har 619 og 19% fra level 11 :smileyhappy:

Message Edited by WhiteWolfDK on 10-03-2009 08:26 PM
My PS3 Stats
Blank PSN friend requests are ignored, state who you are and from where I know you
If you're caught cheating with trophies you will be deleted from my list
Please use plain text.

Wow det lyder sku som en fed update, det glæder jeg mig til at benytte mig af, da det så vil gøre det klart nemmere at holde styr på sine PS3 venner...fedt. :smileyvery-happy:

YES, YES, YES..finally i have had my 60GB PS3 fixed,
so now i can play again. :smileyhappy:
Please use plain text.

Det bliver helt sikkert cool at få lidt mere legerum. Jeg kan dog ikke matche Whitewolfs trofæsamling :smileyvery-happy:
-------------------------
Why So Serious?
Please use plain text.
Beta Tester
Flomsen
Registered: ‎30-04-2007
Message 6 of 14 (3,387 Views)

Sv: Re: Kommer snart: Ny PSN-funktionalitet på eu.playstation.com

glæder mig også, elsker nye ting man kan rode med :smileyvery-happy:

...Just because You're winning don't mean You're the lucky one...!

Please use plain text.
Beta Tester
Flomsen
Registered: ‎30-04-2007
Message 7 of 14 (3,332 Views)

Re: Sv: Re: Kommer snart: Ny PSN-funktionalitet på eu.playstation.com

siden er ikke så glad for Google Chrome :/

...Just because You're winning don't mean You're the lucky one...!

Please use plain text.

Ja det må man da nok sige! Den fungerer overhovedet ikke i den bedste browser af dem alle; Chrome! :smileyhappy:

Men nok om det.

Åbner jeg den i IE, siger den også at det kun er "Delvis tilgængelig" med en gul prik ved siden af. Kan ikke logge ind :/ 

Please use plain text.

Level 1

Level 1
RoberthDK
Registered: ‎14-04-2008
Message 9 of 14 (3,316 Views)

Så har jeg også lavet en face
Please use plain text.

Mig også.... Men WW har da kun så llidt... LOL!!! :smileyvery-happy:
Sonderceeeeeeeeeeeeeeeeee...
...eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeed :smileywink:
Please use plain text.
This widget could not be displayed.
Announcements

Hej Anonymous och välkommen till PlayStation Forum!

Följ också vår Skandinaviska Community Manager DancingTurian

Utvalda

Recent News