Dansk lobby

Reply

Level 1

Level 1
HEADSTAR
Registered: ‎13-01-2008
Message 11 of 29 (633 Views)

Re: Sony, jeg gider ikke jeres trofæer!

ja lad os få en mulighed for at slette trofæer
Please use plain text.
Beta Tester
Dolgothir
Registered: ‎21-06-2008
Message 12 of 29 (589 Views)

Gammel tråd, lang tid siden jeg har været her.

Er nu absolut enig i at trophies skulle være en option, ikke en tvang. Trophies er ikke godt for noget som helst alligevel. Fair nok hvis folk syntes det bringer noget ind i deres liv, men sådan ser ikke alle på det. Af alle dem jeg kender der ejer en PS# eller Xbox, er der ingen og jeg mener ingen, der syntes at trophies eller achievements er interessant.

Desværre er det ikke en "populær" holdning af have her på det officielle forum og folk bliver alt for ***** "angrebet" for deres ikke populære holdning og derfor bliver denne ret store portion gamerne også væk fra fora som disse.

Jeg har hørt i meget lang tid, både på Xbox og PS3 omkring at trophies giver replay value. Nej og atter nej. Hvis spillet er godt, spiller man det igen og igen. Et ligegyldigt trofæ kan ikke og vil aldrig give replay-value hvis spillet sutter bagdel

Trophies er en ligegyldig feature som du ikke kan bruge til andet en sige "se hvor ûber jeg er, for jeg har så eller så mange af dem". De løser ikke noget op i gamet, de giver intet, du får ikke adgang til noget (ud over en t-shirt, kasket eller lignende i HOME, kender personligt ikke nogen der bruger HOME).

Fjern nu alt det der poppede skidt og lad os komme tilbage til godt gameplay, hygge og sjov...

Happy gaming

Dolgothir

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Trophies: Bronze:009, Silver:005, Gold:001, Plat:000, Level 2. Does that change anything?

Dolgothir, creator of the Xbox Deluxe Internet Conspiracy

Own: Wii, Xbox 360 and PSxbox
Please use plain text.

Maaaaaaand de fleste ulæmper du har skrevet er fordele... lad vær med at være som et lille barn der tuder over små ting. Hva er det du ikk kan lide maaand? Det eneste jeg ikke kan lide med Trophies, er at man ikke kan vinde dem, hvis man har skaffet en andens savegame fra nettet... så bliver de nemlig blokkeret. Og jo man kan godt hente savegames fra nettet, men de dur ikke på alle spil.

Den eneste gang jeg har oplevet at savegamen ikke virker, var i Farcry 2.

Please use plain text.

Level 3

Level 3
dumle29
Registered: ‎20-06-2008
Message 14 of 29 (559 Views)

@Lebroh

det er altså ok at have en mening personligt synes jeg trophies er nice men hvis man havde lyst til at komme af med dem skulle man da have muligheden. det er en fejl fra sony´s side. og lad nu vær med at kalde folk for ting.. at kalde ham for et lille barn siger ikke så meget om ham. det er ikke  ligefrem anset. du kunne istedet begrunde din kritik og respektere folks mening ingen kan lide en internet troll. 

Please use plain text.

@Lebroh

Hvad er ideen med at snyde sig til trofæer?
- http://www.youtube.com/user/Westenfeldt -

Please use plain text.

Ja du har ret... jeg nok for hård og det skal jeg nok stoppe med. Du er ikke den eneste der har skrevet det til mig. Undskyld. Selvfølgelig skal man komme af med sin vrede på en eller anden måde, men skal jo ikke gå ud over spillerne, men i stedet Sony :smileyhappy: Fra nu af skal jeg opføre mig ordenligt!

Men det var bare fordi at nogle af dine meninger var dårlige. Altså ting der var helt fint ved de der trophies, så du meget negativt på. Men undskyld igen.. min fejl.
Please use plain text.

Level 3

Level 3
ghik16
Registered: ‎12-05-2010
Message 17 of 29 (509 Views)

Jeg er enig i meget af det du siger, men mange ting er ikke trophies skyld. Det der med DLC er et rimeligt træls problem. F.eks. i Modnation Racers, hvor du bygger dine egne ting, og også får redskaber til det.

Der er nogle video tutorialer inde i spillet, hvor man ser mange ting som overhovedet ikke findes i spillet. De holder noget tilbage, som de uden tvivl allerede har skabt og kunnet have givet os, når vi nu betaler 500 kr. for deres spil. Men nej, de vil sikkert have os til at betale penge for at købe det, nu når det en dag udkommer. De har jo lavet det.

DLC er også lidt grisk at lave når man alligevel udgiver spil hvert år. Jeg taler om EA's sports spil og mange skydespil. Det burde være gratis, medmindre det er ligesom LittleBigPlanet, der handler om at fælleskabet hele tiden vokser, og at der egentlig ikke er en efterfølger. Det er der så alligevel. :smileyhappy:

Please use plain text.

Du har fuldstændig ret!!!

Jeg kan huske den første Bad Company 2 trailer, hvor gameplayet så vildt fedt ud, men senere lagde jeg mærke til at de har lavet om på det der mini kort/map man har ude til højre, og sigte korns ikonet var også anderledes i det originale spil. Egentlig så mini kortet og sigte ikonet meget bedre ud i traileren end det originale spil. Men jeg synes det er sjældent at man ser trailere der viser ting, som man slet ikke kan i selve spillet. Det sker ikke så ***** i de nye spil.

Please use plain text.

Selvefølgelig skal man have lov til at sige sin mening her inde, men det skal bare gøres på en ordenlig måde så man ikke støder andre unødvendigt. For man har jo rig mulighed for at komme med al den kritik man vil, så længe den er nogenlunde konstruktiv og så længe man ikke går til personangreb.

Men ellers så synes jeg at trofæer er okay fedt, jeg synes det giver noget mere gameplay værdi....ikke vildt meget med alligevel lidt...og synes det til tider kan være fedt at kæmpe sig til et svært trofæ...ikke så meget for at kunne prale med det over for andre men mere fordi det er sjovt og udfrodrende. :smileyhappy:

Til sidste, så ville jeg også bare sige at det kunne være fedt men nogle options omkring trofæerne....f.eks. at man kunne slå dem fra, eller at man kunne slette gamle spil man ikke havde mere.....måske kommer det i fremtiden, hvem ved, Sony overrasker jo en gang imellem. :smileywink: 

YES, YES, YES..finally i have had my 60GB PS3 fixed,
so now i can play again. :smileyhappy:
Please use plain text.

EncodedFun wrote:

Selvefølgelig skal man have lov til at sige sin mening her inde, men det skal bare gøres på en ordenlig måde så man ikke støder andre unødvendigt. For man har jo rig mulighed for at komme med al den kritik man vil, så længe den er nogenlunde konstruktiv og så længe man ikke går til personangreb.

Men ellers så synes jeg at trofæer er okay fedt, jeg synes det giver noget mere gameplay værdi....ikke vildt meget med alligevel lidt...og synes det til tider kan være fedt at kæmpe sig til et svært trofæ...ikke så meget for at kunne prale med det over for andre men mere fordi det er sjovt og udfrodrende. :smileyhappy:

Til sidste, så ville jeg også bare sige at det kunne være fedt men nogle options omkring trofæerne....f.eks. at man kunne slå dem fra, eller at man kunne slette gamle spil man ikke havde mere.....måske kommer det i fremtiden, hvem ved, Sony overrasker jo en gang imellem. :smileywink: 

+1  :smileytongue: :smileyvery-happy: right on the nailhead

Please use plain text.
This widget could not be displayed.
Announcements

Hej Anonymous och välkommen till PlayStation Forum!

Följ också vår Skandinaviska Community Manager DancingTurian

Utvalda

Recent News