E3 Algemene Discussie

Beantwoorden

Level 6

Level 6
lperBELGIUM
Bericht 21 van 27 (64 Weergaven)

Re: Sony conferentie

Sony's nieuwste handheld, de PS Vita, is regiovrij. Dat zegt Michael Denny van (even diep ademhalen) Sony Computer Entertainment Worldwide Studios Europe. Daarmee heeft de PS Vita een grote voorsprong op de Nintendo 3DS, die een regiolock heeft. Dat wordt weer importeren geblazen. De PS Vita verschijnt volgens Kaz Hirai voor de kerstvakantie in de winkels.

PSPure

LinkinParkLivingThingsBanner
Gelieve aub geen opmaak te gebruiken

Level 8

Level 8
ShadowhunterrX
Bericht 22 van 27 (60 Weergaven)

Ok voor mij nu must buy day 1 :smileyvery-happy:

Het is dan ook aantrekkelijk om de Vita uit Amerika te importeren :smileyhappy: ik bedoel... hier €300,- betalen (3g versie) of vanuit amerika $299,- wat omgerekend €205,- is.

Ik snap nog steeds niet waarom Sony overal dezelfde prijs hanteerd terwijl het hele andere waardes heeft...

€300,-

$300,- = €205,-

¥30000,- = €256,-

Waarschijnlijk wordt de Vita dit jaar nog in Japan gelanceerd. Kan zijn dat ie ook eerder in Amerika zal zijn (vast niet en hoop ook van niet), maar als je dan importeerd zijn er nog geen 3G abonnementen in Nederland voor de Vita dus dat moet nog wel op 1 of andere manier geregeld worden dan :smileytongue:

Eeen 3G versie uit een ander land inmporteren is niet verstandig. In Amerika maken ze bijvoorbeeld gebruik van CDMA inplaats van GSM. Grote kans dat dit niet samen gaat werken ookal is hij regiovrij.

TimisCool
Beta Tester
markaveli81
Bericht 25 van 27 (35 Weergaven)

Lelocky schreef:

Eeen 3G versie uit een ander land inmporteren is niet verstandig. In Amerika maken ze bijvoorbeeld gebruik van CDMA inplaats van GSM. Grote kans dat dit niet samen gaat werken ookal is hij regiovrij.

Volgens mij had SCE een partnership met AT&T in de VS voor de 3G versie en als ik het goed heb gebruikt AT&T UMTS terwijl andere netwerken (zoals Verizon) gebruikt maakt van CDMA. Maar om zeker van te zijn stel ik ook voor dat je een Europese PS Vita aanschaf en niet importeer. :smileywink:

mweh dat is dus vervelend... en totaal niet eerlijk :smileysad:

Europa krijgt altijd alles als laatst (nouja 99/100 keer) en dan moeten we voor de Vita ook nog eens 1/3de meer betalen... Wanneer gaan ze in de gamesindustrie eens snappen dat er valutaverschillen zijn? (Niet alleen Sony, maar Nintendo en Microsoft net zo goed). -__-' En dan is importeren ook nog eens geen optie met al dat gekke UMTS gedoe dus je bent verplicht zoveel te betalen wil je die Vita hebben.

Level 1

Level 1
djbosanac
Bericht 27 van 27 (31 Weergaven)

Sony had wel de beste conferentie van alle 3.
De games op zich viel we mee, want het was niets nieuws. (Dit zeg ik ook tegenover de andere 2 consoles,)[maar microsoft heeft het meest gefaald]
Sony was ook het serieust bezig, wat ik op een conferentie wil zien, en op de beurs je gewoon lol kan houden, maar bij het vertonen van jou producten hoor je het professioneel te houden, en netjes niet zoals Microsoft.

De Vita wil ik zeker hebben, wat een krachtigl awsome ***** ding is dat zeg.
Hopelijk komen ook de Call of Duty, Battle Field series daar ook op, dan kan ik het overal met me meenemen.

Sony was het sterkst van alle...
Ondanks de problemen met Playstation Network, hebben ze het goed en hard aangepakt.
En dit vergeten we gewoon allemaal wat er is gebeurt.

Deze widget kan niet worden weergegeven.
Aankondigingen
Welkom op de Officiële PlayStation Forums!

Hoi Anonymous!

Wedstrijden

Binnenkort zijn er weer wedstrijden!

Social Media

playstationNL-twitter.png

playstationBE-twitter.png

specuwazig-twitter.png

thepandorapandora-twitter2.png

Game Character Quotes

We zoeken nieuwe game character quotes, ga naar het topic!

Welke quotes wil jij hier zien? Post het hier!

Recent nieuws