E3 Allmän Diskussion

Reply
Community Manager
DancingTurian
Registered: ‎22-11-2011
Message 1 of 5 (133 Views)

E3 Livechatt

E3 Live Chat

Hej!

Tisdagen den 5 juni kl. 21.00 - 23.00 CET kommer det att komma några gäster hit för att svara på alla dina E3 frågor!

På tisdag morgon kommer jag att publicera listan på alla gästerna som ni kan ställa frågor till, så håll koll på denna tråd!

Chatten kommer att vara simpel. Ni kan skriva era frågor här och gästerna kommer att svara på så många frågor de kan/har svaret till i samma tråd!

Under tiden kan ni diskutera era spekulationer och frågor som ni har redan nu i denna tråd :smileyhappy:

Tw_logo.pngyt_logo.png
Please use plain text.

Re: E3 Livechatt

Tänk om det kunde vara Dave Cox (Lords of Shadow 1 & 2). Jag har sååå många frågor efter trailern som släpptes idag. Var det Alucard eller Hector man kunde se en glimt av? Mest troligtvis Alucard. Jag skulle även villja ställa ett par frågor till Kazunor Yamauchi om DLC 4 för GT5, vi har väntat alldeles för länge nu. Tänk om spec 3.0 presenteras på E3, det vore väldigt, väldigt trevligt.

Övriga spekulationer:
-Stor fokus på Vita, +10 tidigare outannonserade spel kommer att visas antigen genom trailer eller med en logga.
-Ingen prissänking, däremot en bundle med ett 8Gb minneskort för samma pris eller 2-3 spel tillsammans med Vitan.
-Quantic Dream kommer att visa sitt spel som kommer utifrån deras Kara presentation.
-The Last Guardian visas kort, men datum för release finns inte.
-EA visar upp nästa expansion (den efter Close Quarters) - Armored Kill.

Tror en hel del av dessa kommer att inträffa.
Please use plain text.
Community Manager
DancingTurian
Message 3 of 5 (75 Views)

PlayStation startade sin första dag på E3 i Los Angeles med stil. I Los Angeles Memorial Sports Arena presenterade Sony Computer Entertainment Americas president Jack Tretton och han fick sällskap av bland annat SCEIs president Andrew House och spelregissören David Cage för att presentera Wonderbook: Book of Spells, BEYOND: Two Souls mm.

Om du missade konferensen så kan du hitta den senaste information om alla tillkännagivanden och spel på PlayStation.Blog och på eu.playstation.com/e3. Du kan nu skriva in dina frågor för vår livechatt kl. 21.00 CET.

Har du frågor om Wonderbook? Du kan ställa dem till Mick Hocking, VP för SCE Worldwide Studios. Speldesignern Anthony Newman från Naughty Dog kommer också att göra oss sällskap.

Vi kommer också att svara på frågor om BEYOND: Two Souls, PlayStation Vita och mer. Du kan skriva in dina frågor i denna tråd.

Tw_logo.pngyt_logo.png
Please use plain text.
Community Manager
DancingTurian
Message 4 of 5 (53 Views)

Jag har flyttat din fråga till den engelska tråden Cimbrer :smileyhappy:

Tw_logo.pngyt_logo.png
Please use plain text.
Community Manager
DancingTurian
Message 5 of 5 (34 Views)

För er som inte fick sina frågor besvarade angående BEYOND: Two Souls under livechatten så kommer en ny chans.

psa.jpg

Ni kan skicka era frågor över twitter, eller om ni inte har twitter så kan ni skriva era frågor i den här tråden så kan jag skicka de över till dem.

Tw_logo.pngyt_logo.png
Please use plain text.
This widget could not be displayed.
Announcements

Hej Anonymous och välkommen till PlayStation Forum!

Följ också vår Skandinaviska Community Manager DancingTurian

Utvalda

Recent News