Elder Scrolls IV: Oblivion

Beantwoorden

Re: Oblivion: Umbra

Level 01 :smileytongue: Ben opnieuwe begonnen :smileywink:

I do not suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
Beta Trial Member since: 07-07-2003
Mac USER , since 28 - 09 - 2006!
Gelieve aub geen opmaak te gebruiken

Member

Member
NiCKSteR_X
Bericht 12 van 17 (5.968 Weergaven)

Level 01 :smileytongue:

Ben opnieuwe begonnen :smileywink:

Waarom .. ? :xCry:
NipponExpress
Bericht 13 van 17 (5.968 Weergaven)

vet zwaard of 100% game, moeilijke keus getalletjes.. gewoon voor het zwaard gaan, heb je veel meer aan. Anders als je het heb uitgespeeld staat er het getal 100. nou boeie nogmaals, als ik jouw was zou ik gewoon voor het zwaard gaan.

Waarom .. ? :xCry:

Om eens te zien wat er gebeurd als je andere keuzes maakt. :smileyvery-happy:

Daarbij ik heb oblivion uit. Na 2 dagen lopen zoeken achter quest en niets te vinden ben ik opnieuw begonnen. :Thumbs:

Beta Tester
FCBier_NL
Bericht 15 van 17 (5.968 Weergaven)

Ik moet maar weer is snel verder gaan met deze game. Was geloof ik pas level 8 ofzo, maar heb em al 3 weken niet meer gespeeld. Was veel te druk met me HDTV kopen, en me te verdiepen in hypotheken om een huisje te kopen.........oh wat was die studententijd toch lekker......toen had ik nog zat tijd voor alles :smileysad:

Level 1

Level 1
BRiKSo
Bericht 16 van 17 (5.968 Weergaven)

had die zwaard al bij lvl 4 liep toevallig die temple in waar zij zat dacht ow dat ziet er wel leuk uit laat ik dat es aanvallen om na twee slagen er achter te komen dat ik beter weg kom wezen en toen liep ze iver die val heen en had ik dat spul maar gerbuik dat zwaard nooit kost je 4000 per keer om hem te repareren :eek::xRolleyes:

Ik heb dat zwaard nog nooit moeten repareren. En zie gewoon dat je je armor skill boost naar journyman dan kan je magische wapens en kleding herstellen.

Deze widget kan niet worden weergegeven.
Aankondigingen
Welkom op de Officiële PlayStation Forums!

Dames en heren,

Om een bericht te plaatsen, moet je inloggen op de forums met jouw PlayStation®Network Sign In ID en wachtwoord. Als je nog geen PSN account hebt, klik dan hier om je te registreren.

Vergeet niet dat wij ook een Twitter account hebben met dagelijkse updates! Kijk snel hier als je ons wilt volgen! Voeg ons toe, lees de dagelijkse updates en kom meer weten!

Verder zijn er natuurlijk ook nog dagelijks gave evenementen om aan mee te doen! Volg deze link snel en zie wat er vanavond op het menu staat!

- Het Community Team

Recent nieuws