op 11-04-2009 09:11 PM
Hallo, ik heb een vraag. Kun je Rockband II en/of Guiter Hero World Tour zonder instrumenten spelen??? het lijken me leuke games maar ik ik heb niet zo'n zin om er gelijk allemaal instrumenten voor te kopen.
Ferrrari-Schumi
op 11-04-2009 10:54 PM
Da's hetzelfde als dat je 'dance dance revolution' speelt zonder dansmat, of warhawk zonder headset. Die instrumenten zijn een must wil je de game ervaring maximaal benutten. En je hoeft ook niet meteen alles in huis te halen. Een gitaar is al voldoende.
Besides, geen idee hoe dat bij Rock Band is, maar alleen tot Guitar Hero 3 kan je met een controller spelen. maar dat is echt geen achterwerk aan. World Tour ondersteund alleen instrumenten, geen controller.
12-04-2009 07:09 AM - bewerkt 12-04-2009 07:14 AM
Ok, bedankt. Dan kan ik later nog wel instrumenten kopen. Dat lijkt me veel leuker maar omdat nou gelijk te doen.
Dat is dus deze game: Guiter hero III legends of rock
op 12-04-2009 10:24 AM
Inderdaad, en ik weet niet waar je regelmatig je games koopt, maar in dit geval raad ik je zeker deze site aan. 70 euro voor Guitar Hero 3 incl. gitaar, gratis thuisbezorgd (binnen een dag vaak) en tijdelijk met een gratis faceplate (die zwarte kap van de gitaar) van Slash die blijkbaar hard-to-get is.
Mits je hem natuurlijk voor de PS3 wilt ![]()
op 12-04-2009 11:16 AM
op 12-04-2009 11:59 AM
op 12-04-2009 04:05 PM
op 06-06-2009 12:56 AM
op 06-06-2009 08:51 AM
op 06-06-2009 10:31 AM
"Get back to the pits!" Teammanager in F1 2011
"You fool! You gave cheese to a lactose intolerant volcano god" Lemonhead, Curse of Monkey Island
Nick: "Guess I'm into some side-scrolling from time to time."
Juliet: "Nick, now's not the time to be talking dirty."
Lollipop Chainsaw
"My people... Sons and Daughters of Helghan." Scolar Visari, Killzone
Duke: "Who are you? My evil twin?"
Toekomst-Duke: "I'm you genius! Only back in time" Duke Nukem: Zero Hour
Link: "You feel all warm and fluffy" Zelda: Majora's Mask (Als je de melkkoets hebt beschermt krijg je een masker. Als je nadien nog eens hetzelfde doet, krijg je een knuffel)
Welke quotes wil jij hier zien? Post het hier!
Website ©2013 Sony Computer Entertainment Europe
Alle inhoud, speltitels, handelsnamen en/of handelsimago's, handelsmerken, illustraties en aanverwante beelden zijn de handelmerken en/of het auteursrechtelijk materiaal van hun respectievelijke eigenaars. Alle rechten zijn voorbehouden.[meer info]