Beantwoorden
Member
EyeEmotion
Bericht 1 van 24 (243 Weergaven)

SSX - exclusive "Mount Fuji"

Ik ben van plan om de nieuwe SSX te pre-orderen. Ik heb dus niet meer veel tijd.

Maar ik ben een beetje verward over de exclusive voor de PS3. Ik heb gelezen dat "Mount Fuji" exclusief voor de PS3 is en niet op de Xbox zal komen. Maar ik lees ook dat deze "Mount Fuji" enkel exclusief is voor de versie in Noord-Amerika. Maar als ik op de site van Game-Mania ga kijken, zetten zij er ook bij dat "Mount Fuji" erbij zal zijn (ze zetten het wel als extra bij de pre-order).

Bij amazon.co.uk staat hier niets van, ze hebben enkel het board van Kaori staan als pre-order bonus. Ik heb hun ook al gecontacteerd ivm "Mount Fuji", maar ze weten hier niets van af. Ik besef ook wel dat die van amazon niet de inhoud van alles gaat weten, dus vroeg ik me af of die "Mount Fuji" gewoon als standaard wordt bekeken en voor hun dus niet gelijst staat extra.

Ik heb EA ook al gecontacteerd, maar tot op heden nog geen antwoord gekregen (denk ook niet dat ik ze zal krijgen). Ik vind het best wel raar dat het enerzijds exclusief lijkt te zijn voor Noord-Amerika, maar anderzijds bieden ze het hier in Belgie dan toch weer aan.

Ik prefeer natuurlijk om via amazon te kopen omwille van het groot prijsverschil, maar ik zou toch graag wel weten of "Mount Fuji" in elke versie van de PS3 te vinden is of maar in bepaalde streken.

Iemand hier die er meer van weet?

Delen
Gelieve aub geen opmaak te gebruiken
NipponExpress
Bericht 2 van 24 (234 Weergaven)

Re: SSX - exclusive "Mount Fuji"

Interessante vraag, maar ik zou het niet weten...
Delen
Member
Air-Element
Bericht 3 van 24 (204 Weergaven)

Ik heb geen idee, maar als het inderdaad streekgebonden is dan kan je de game misschien op freerecordshop kopen. Heb ik net ook gedaan voor maar 55 euro (zelden zo'n lage prijs gezien voor een nieuwe game, het verbaast me nogal). Op amazon was het iets van 38 pond, omgerekend 45 euro + verzending kwam dan op iets van een 50 euro. En 5 euro is nu niet zoveel verschil (in vergelijking met Gamemania waar het 65 euro was dacht ik; maar bon, GM was dan weer goedkoper voor Twisted Metal).

Delen
Member
EyeEmotion
Bericht 4 van 24 (193 Weergaven)

Ik heb pas antwoord gekregen van EA, maar hun antwoord is tegenstrijdig met het geval van Game Mania. EA zegt namelijk dat "Mount Fuji" enkel in Noord America te krijgen is en nergens anders. Ik ben blijven vragen of ze daar zeker van zijn, dus ze denken dat als ze "Mount Fuji" aanbieden, dat ze een US versie hebben. Maar Game Mania heeft altijd EU versies, bij mijn weten verkopen ze niets van US. Dus ofwel weten die van EA zelf niet veel ofwel sjoemeld Game Mania met iets.

Anyway, ik heb besloten dat ik geen 65 euro wil neertellen om ook die Mount Fuji te hebben. Ik wist niet dat Free Record goedkoper was, meestal zijn ze ook niet mals met hun prijzen. Ik heb mijn via amazon.co.uk besteld. Verzendingskosten zijn gratis bij hun als het boven de £25 is. Dus een prijsverschil van 20 euro. Dan kan ik wel een berg missen. Denk dat geen enkel berg 20 euro waard is :smileyvery-happy: .  Ik hoop alsnog dat 'm erbij zit EA europe zelf gewoon verkeerd geinformeerd is.

Delen
Member
Air-Element
Bericht 5 van 24 (189 Weergaven)

Ik ben onlangs trouwens nog naar de gamemania geweest en op het pre-order doosje stond er enkel dat snowboard als extra. Mount Fuji stond er niet op dacht ik.

Delen
Member
EyeEmotion
Bericht 6 van 24 (186 Weergaven)

Air-Element schreef:

Ik ben onlangs trouwens nog naar de gamemania geweest en op het pre-order doosje stond er enkel dat snowboard als extra. Mount Fuji stond er niet op dacht ik.

Dan moet je eens op hun website kijken, daar adverteren ze het in het groot dat je een extra character Eddie en Mount Fuji krijgt.

Delen

Maar de Gamemania heeft heel het spel niet in de winkel liggen.. heb mn pre order sms nog steeds niet gehad...
Delen
Member
EyeEmotion
Bericht 8 van 24 (97 Weergaven)

CyberDie21 schreef:
Maar de Gamemania heeft heel het spel niet in de winkel liggen.. heb mn pre order sms nog steeds niet gehad...

Raar, hun website geeft aan dat ze het nu al hebben.

De mijne van amazon is al verzonden, maar ik ga weer tot maandag mogen wachten denk ik. Minder dan een dag om van Engeland naar Brussel te sturen. Dus dacht ik, die komt vandaag wel aan. Zie ik ineens (via de tracking) dat ze die eerst naar Antwerpen gestuurd hebben. Snap ik niet zo goed waarom dat ze dat nu doen... Brussel is zowat centraal van Belgie en de afstand zou kleiner geweest zijn als ze het meteen naar mij hadden gestuurd. Jammer, anders had ik ze vandaag gehad. Ik wil het wel snel hebben, want ik lees nogal gemixte reviews en wil toch m'n oordeel kunnen vellen.

Delen
Member
Air-Element
Bericht 9 van 24 (92 Weergaven)

Ik had het spel bij freerecord besteld en heb het woensdag ontvangen (1 dag voor release dus).

Ik vind het een uitstekend spel (de reviews zijn toch ook zeer positief? 84 op metacritic geloof ik).

Online is anders dan wat je gewoon bent, maar het is allemaal uiterst vlot en vrij verslavend.

Delen
Member
EyeEmotion
Bericht 10 van 24 (88 Weergaven)

Air-Element schreef:

Ik had het spel bij freerecord besteld en heb het woensdag ontvangen (1 dag voor release dus).

Ik vind het een uitstekend spel (de reviews zijn toch ook zeer positief? 84 op metacritic geloof ik).

Online is anders dan wat je gewoon bent, maar het is allemaal uiterst vlot en vrij verslavend.

Er zijn idd ook vele positieve reviews. Maar 't is dat de meningen zo ver uit elkaar liggen, ook bij mensen die SSX al van ervoor kennen. Dus vraag me gewoon af of die negatieve gewoon teveel van een spel verwachten of dat de positieve het spel over'hype'n.

Dat 't maar snel maandag is  :smileyhappy:.

Btw, kan je een zichtpunt kiezen hoe je speelt? Ik heb op youtube filmpjes gemerkt dat de camerastandpunt nogal heel ver van het personage verwijderd is. Ik zit er altijd graag wat dichter op... zou het een zonde vinden van alle details in de personage als die enkel van zover te bezichtigen zijn.

Oh ja, iets van een "Mount Fuji" gezien?

Delen
Aankondigingen
Welkom op de Officiële PlayStation Forums!

Hoi Anonymous!

Volg ook Community Teamleader Pandapandora en Moderator MartyatMax.

Kalender

Wedstrijden

Uitgelicht

PSN Fun Nights