27-10-2009 07:52 PM - bewerkt 27-10-2009 07:54 PM
Afgelopen weekend besteld en vandaag al binnen uit de UK.
Afgerond pakweg 33,- ofzo en heb hem met cam en al
Dus gelijk ff een vriend blij gemaakt met een cheap ass cam, want ik had er al 1.
Net ff tijd gehad gelijk om te spelen... ERG grappig! De ruimte is best groot vind ik die hij nodig heeft en goede verlichting. Sommigen dingen zijn gemakkelijk maar andere moet je duidelijk ff moeite voor doen ![]()
Al bij al zaten we net met 3 voor de buis met "Dinky" te spelen ![]()
Ben benieuwd wat hij doet als ik pas weer tijd heb dit weekend.....

op 31-10-2009 03:40 PM
Vanmiddag bij de Intertoys met camera gehaald voor €42,50 (15% korting op games deze week) en net even een uurtje gespeeld.
En wat is leuk! Ik had eerst een beetje mijn twijfels of het wel goed uit gaan pakken, maar van wat ik er nu van gezien heb is het gewoon heel leuk. Mogelijkheden zat ook, want op den duur heb je zelfs dagen waarop je 30 uitdagingen of meer moet uitvoeren, dus volgens mij ben ik hier nog wel even zoet mee.
Ik had in het begin een beetje moeite om de camera goed neer te zetten, aangezien mijn kamer niet zo groot is. Maar dit was voor de rest geen probleem en hij staat nu op een mooi plekje. Met de gordijnen open werkt het natuurlijk perfect, maar ook met deze dicht werd alles prima herkend, dus ik denk dat kunstlicht prima werkt voor slechts verlichte kamers.
De magiccard had ik een stuk kleiner verwacht, maar dit mooie, grote kaartje werkt tot nu toe erg goed en wordt prima herkend door mijn nieuwe PS3Eye. Een handig handvat achterop zorgt ervoor dat je goede grip op het kaartje heb.
Nou ik ga maar verder spelen met 'Flip'. Een simpele naam, maar het past o zo goed bij mijn aapje ![]()
31-10-2009 04:04 PM - bewerkt 31-10-2009 04:15 PM
30 uitdagingen op een dag? dat is volgens mij alleen als je 8 dagen niks gedaan hebt, want bij mij staan er maar 4 per dag ![]()
waar ik nu van baal is dat ik niet verder mag ![]()
ik heb dag 1 t/m 6 helemaal voltooid en dan krijg ik zo'n melding van die rare kerel dat ie moet rusten en dat ik morgen maar terug moet komen. Mja kan natuurlijk wel nog wat dingen proberen op goud te halen, maar dat komt nog wel :"D
op 31-10-2009 04:10 PM
op 31-10-2009 09:05 PM
Ik heb nu 7 uitdagingen voltooid.
De 8ste lukt me maar niet.
Je moet je gezicht in beeld brengen en dan komt je pet naar je toe en dan moet je een foto nemen...
Maar die pet komt niet naar me toe.
Iemand tips?
op 01-11-2009 01:39 AM
SilverNL schreef:Ik heb nu 7 uitdagingen voltooid.
Je moet je gezicht in beeld brengen en dan komt je pet naar je toe en dan moet je een foto nemen...
Iemand tips?
dit is er dus ook 1 die ik met moeite gehaald heb !! ik heb echt 10 tallen foto's genomen.
Maar vandaag ging ik met m'n gezicht heel laag in beeld .. zeg maar net boven zijn loopgebied en toen ik met mijn mond ging bewegen kwam ie een kusje geven en toen ik die foto maakte had ik de opdracht gehaald
gewoon blijven proberen, het is gewoon wat lastig ![]()
op 01-11-2009 05:52 PM
fantasyfreak wrote:
SilverNL schreef:Ik heb nu 7 uitdagingen voltooid.
Iemand tips?
dit is er dus ook 1 die ik met moeite gehaald heb !! ik heb echt 10 tallen foto's genomen.
Maar vandaag ging ik met m'n gezicht heel laag in beeld .. zeg maar net boven zijn loopgebied en toen ik met mijn mond ging bewegen kwam ie een kusje geven en toen ik die foto maakte had ik de opdracht gehaald
gewoon blijven proberen, het is gewoon wat lastig
Bedankt voor de tip!
Zelf had ik een klein balletje moeten gebruiken om mijn EyePet te lokken dichter te komen en foto nemen met mijn gezicht.
op 01-11-2009 08:48 PM
fantasyfreak schreef:30 uitdagingen op een dag? dat is volgens mij alleen als je 8 dagen niks gedaan hebt, want bij mij staan er maar 4 per dag
waar ik nu van baal is dat ik niet verder mag
ik heb dag 1 t/m 6 helemaal voltooid en dan krijg ik zo'n melding van die rare kerel dat ie moet rusten en dat ik morgen maar terug moet komen. Mja kan natuurlijk wel nog wat dingen proberen op goud te halen, maar dat komt nog wel :"D
Bericht bewerkt door fantasyfreak op 31-10-2009 04:15 PM
Je kan dit omzeilen door de systeemdatum op je ps3 te veranderen.
Op deze zelfde manier kun je dan waarschijnlijk ook die aai 5 dagen achter elkaar trophy halen.
op 01-11-2009 09:40 PM
ja dat is waar ![]()
maar heb geen zin om met de datum moeilijk te doen :"D ik mocht vandaag ook meteen alweer 3 dagen verder dus ik heb weer genoeg te doen ![]()
op 02-11-2009 02:40 PM
"Get back to the pits!" Teammanager in F1 2011
"You fool! You gave cheese to a lactose intolerant volcano god" Lemonhead, Curse of Monkey Island
Nick: "Guess I'm into some side-scrolling from time to time."
Juliet: "Nick, now's not the time to be talking dirty."
Lollipop Chainsaw
"My people... Sons and Daughters of Helghan." Scolar Visari, Killzone
Duke: "Who are you? My evil twin?"
Toekomst-Duke: "I'm you genius! Only back in time" Duke Nukem: Zero Hour
Link: "You feel all warm and fluffy" Zelda: Majora's Mask (Als je de melkkoets hebt beschermt krijg je een masker. Als je nadien nog eens hetzelfde doet, krijg je een knuffel)
Welke quotes wil jij hier zien? Post het hier!
Website ©2013 Sony Computer Entertainment Europe
Alle inhoud, speltitels, handelsnamen en/of handelsimago's, handelsmerken, illustraties en aanverwante beelden zijn de handelmerken en/of het auteursrechtelijk materiaal van hun respectievelijke eigenaars. Alle rechten zijn voorbehouden.[meer info]