EyePet

Level 4

Level 4
JP--style
Bericht 11 van 40 (1.290 Weergaven)

Re: Hoe is ie?

[ Bewerkt ]

Afgelopen weekend besteld en vandaag al binnen uit de UK.

Afgerond pakweg 33,- ofzo en heb hem met cam en al :smileyvery-happy: Dus gelijk ff een vriend blij gemaakt met een cheap ass cam, want ik had er al 1.

Net ff tijd gehad gelijk om te spelen... ERG grappig! De ruimte is best groot vind ik die hij nodig heeft en goede verlichting. Sommigen dingen zijn gemakkelijk maar andere moet je duidelijk ff moeite voor doen :smileywink:

Al bij al zaten we net met 3 voor de buis met "Dinky" te spelen :smileytongue:

Ben benieuwd wat hij doet als ik pas weer tijd heb dit weekend.....

Bericht bewerkt door JP--style op 27-10-2009 08:54 PM
Check mijn website! Updated 12/05/2013

Gelieve aub geen opmaak te gebruiken

Level 3

Level 3
jenailik
Bericht 12 van 40 (1.225 Weergaven)

Vanmiddag bij de Intertoys met camera gehaald voor €42,50 (15% korting op games deze week) en net even een uurtje gespeeld.

En wat is leuk! Ik had eerst een beetje mijn twijfels of het wel goed uit gaan pakken, maar van wat ik er nu van gezien heb is het gewoon heel leuk. Mogelijkheden zat ook, want op den duur heb je zelfs dagen waarop je 30 uitdagingen of meer moet uitvoeren, dus volgens mij ben ik hier nog wel even zoet mee.

Ik had in het begin een beetje moeite om de camera goed neer te zetten, aangezien mijn kamer niet zo groot is. Maar dit was voor de rest geen probleem en hij staat nu op een mooi plekje. Met de gordijnen open werkt het natuurlijk perfect, maar ook met deze dicht werd alles prima herkend, dus ik denk dat kunstlicht prima werkt voor slechts verlichte kamers. 

De magiccard had ik een stuk kleiner verwacht, maar dit mooie, grote kaartje werkt tot nu toe erg goed en wordt prima herkend door mijn nieuwe PS3Eye. Een handig handvat achterop zorgt ervoor dat je goede grip op het kaartje heb.

Nou ik ga maar verder spelen met 'Flip'. Een simpele naam, maar het past o zo goed bij mijn aapje :smileytongue:

[ Bewerkt ]

30 uitdagingen op een dag? dat is volgens mij alleen als je 8 dagen niks gedaan hebt, want bij mij staan er maar 4 per dag :smileytongue:

waar ik nu van baal is dat ik niet verder mag :smileysad:

ik heb dag 1 t/m 6 helemaal voltooid en dan krijg ik zo'n melding van die rare kerel dat ie moet rusten en dat ik morgen maar terug moet komen. Mja kan natuurlijk wel nog wat dingen proberen op goud te halen, maar dat komt nog wel :"D

Bericht bewerkt door fantasyfreak op 31-10-2009 04:15 PM

Level 3

Level 3
jenailik
Bericht 14 van 40 (1.219 Weergaven)

Oh wacht, ik snap het denk ik, die uitdagingen worden opgeteld als je vooruit scrolld, waardoor het lijkt alsof er dan 40 op een dag zijn xD

Level 1

Level 1
SilverNL
Bericht 15 van 40 (1.207 Weergaven)

Ik heb nu 7 uitdagingen voltooid.

De 8ste lukt me maar niet.

Je moet je gezicht in beeld brengen en dan komt je pet naar je  toe en dan moet je een foto nemen...

Maar  die pet komt niet naar me toe. 

Iemand tips?

SilverNL schreef:

Je moet je gezicht in beeld brengen en dan komt je pet naar je  toe en dan moet je een foto nemen...

Iemand tips?

dit is er dus ook 1 die ik met moeite gehaald heb !! ik heb echt 10 tallen foto's genomen.

Maar vandaag ging ik met m'n gezicht heel laag in beeld .. zeg maar net boven zijn loopgebied en toen ik met mijn mond ging bewegen kwam ie een kusje geven en toen ik die foto maakte had ik de opdracht gehaald :smileytongue: gewoon blijven proberen, het is gewoon wat lastig :smileywink:

Beta Tester
markaveli81
Bericht 17 van 40 (1.188 Weergaven)

fantasyfreak wrote:

SilverNL schreef:

Iemand tips?

dit is er dus ook 1 die ik met moeite gehaald heb !! ik heb echt 10 tallen foto's genomen.

Maar vandaag ging ik met m'n gezicht heel laag in beeld .. zeg maar net boven zijn loopgebied en toen ik met mijn mond ging bewegen kwam ie een kusje geven en toen ik die foto maakte had ik de opdracht gehaald :smileytongue: gewoon blijven proberen, het is gewoon wat lastig :smileywink:

Bedankt voor de tip!

Zelf had ik een klein balletje moeten gebruiken om mijn EyePet te lokken dichter te komen en foto nemen met mijn gezicht. :smileyvery-happy:

fantasyfreak schreef:

30 uitdagingen op een dag? dat is volgens mij alleen als je 8 dagen niks gedaan hebt, want bij mij staan er maar 4 per dag :smileytongue:

waar ik nu van baal is dat ik niet verder mag :smileysad:

ik heb dag 1 t/m 6 helemaal voltooid en dan krijg ik zo'n melding van die rare kerel dat ie moet rusten en dat ik morgen maar terug moet komen. Mja kan natuurlijk wel nog wat dingen proberen op goud te halen, maar dat komt nog wel :"D

Bericht bewerkt door fantasyfreak op 31-10-2009 04:15 PM

Je kan dit omzeilen door de systeemdatum op je ps3 te veranderen.
Op deze zelfde manier kun je dan waarschijnlijk ook die aai 5 dagen achter elkaar trophy halen.

ThOmAsZz050 TrophyCard
www.TrophyHunters.nl

ja dat is waar :smileytongue:

maar heb geen zin om met de datum moeilijk te doen :"D ik mocht vandaag ook meteen alweer 3 dagen verder dus ik heb weer genoeg te doen :smileytongue:

Weet misschien iemand hoe ik mijn EyePet een bloem kan laten verwijderen?

Ik zit onderaan die bloem te tikken maar mijn EyePet wil die bloem niet weg doen. (EyePet schud elke keer nee)

Grts Ekenna

Deze widget kan niet worden weergegeven.
Aankondigingen
Welkom op de Officiële PlayStation Forums!

Hoi Anonymous!

Heb jij recentelijk een kudo gegeven? :)

Wedstrijden

Social Media

playstationNL-twitter.png

playstationBE-twitter.png

specuwazig-twitter.png

thepandorapandora-twitter2.png

Game Character Quotes

"Get back to the pits!" Teammanager in F1 2011

"You fool! You gave cheese to a lactose intolerant volcano god" Lemonhead, Curse of Monkey Island

Nick: "Guess I'm into some side-scrolling from time to time."
Juliet: "Nick, now's not the time to be talking dirty."
Lollipop Chainsaw

"My people... Sons and Daughters of Helghan." Scolar Visari, Killzone

Duke: "Who are you? My evil twin?"

Toekomst-Duke: "I'm you genius! Only back in time" Duke Nukem: Zero Hour

Link: "You feel all warm and fluffy" Zelda: Majora's Mask (Als je de melkkoets hebt beschermt krijg je een masker. Als je nadien nog eens hetzelfde doet, krijg je een knuffel)

Welke quotes wil jij hier zien? Post het hier!

Recent nieuws