Beantwoorden
Heb je iets toe te voegen?

Meld je aan om verder te gaan

Ik heb een PSN account

Welkom terug!

Ik ben nieuw!

Het duurt slecht een minuut of twee.

• 156

Nieuwe berichten gedurende het laatste uur

• ontvang binnen enkele minuten een antwoord

• 92%

92% percent van berichten die beantwoord zijn

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
25 nov 2008
Door JFZ

JFZ

• Award Winner
94%
05 Rang
voortgang

[Comp.] PSF: Fifa 09 Competitie - Kantine (kletstopic)

[ Bewerkt ]
571 reacties 2.613 Weergaven bewerkt 26-01-2009
25 nov 2008
Door JFZ

Hallo Voetbalfreaks!

Iedereen heeft inmiddels tijd genoeg had gehad om te trainen en om wedstrijdfit te worden. Hoogste tijd dus voor een ware Fifa-strijd!
Poets je kicksen, en draai je noppen goed vast! Het gaat namelijk ploeteren worden!

Note: Niet vergeten allemaal jullie scheenbeschermers om te doen, want jullie zullen ongetwijfeld een paar "schoffelaars" gaan tegenkomen :smileywink:

Wat gaan we doen:

Elke maand zullen we een 'seizoen' spelen en aan het einde van het seizoen maak je dus kans om te promoveren of misschien wel te degraderen!

Hoe gaan we het doen:

Vanaf 1 december gaan we starten en heb je de gelegenheid tot 22 december om al je competitiewedstrijden te spelen. Nadat iedereen dat heeft gedaan komt er een stand te voorschijn. Ben je eerste dan ben je de kampioen van jou divisie en ben je gepromoveerd. Ben je 2e dan maak je via promotie/degradatie wedstrijden kans om te promoveren naar een afdeling hoger. 3e en 4e in de competitie niet getreurd dan mag je het in deze afdeling opnieuw proberen om te promoveren. 5e geworden degradatie/promotie wedstrijden tegen de nr2 van de afdeling onder je. 6e geworden , helaas je bent gedegradeerd en mag volgend jaar de schade proberen te herstellen in een afdeling lager

Welk team :

Het team dat je hebt gekozen (let op voor nieuwe inschrijvers elk team mag maar 1x voorkomen , en mag niet meer dan 235 vaardigheids-punten hebben! Dat kan je door de drie vaardigheden (aanval, middenveld en verdediging) van je team op te tellen. Dit is om te zorgen dat zoveel mogelijk teams met elkaar overeen komen zodat het zo eerlijk mogelijk is voor iedereen.

De divisies

1337-league

1e divisie

2e divisie

3e divisie

4e divisie

5e divisie

6e divisie (A en B)

Aantal teams per divisie:

6 Teams per divisie. De 6e divisie is opgesplitst in 2 poules van 4 teams.

Promotie /Degradatie:

De nummers 1 van elke divisie zal promoveren (Behalve van de 1337-league, want die speelt al in de hoogste divisie!).

De nummers 2 van elke divisie zal een wedstrijd spelen tegen de nummer 5 van de bovenliggende divisie voor promotie (ook hier geld dat niet voor de 1337-league).

De nummers 3 en 4 blijven in de divisie waarin ze zitten.

De nummers 5 spelen tegen de nummers 2 van de onderliggende divisie voor degradatie

De nummers 6 zullen degraderen naar de onderliggende divisie (behalve als ze in de laagste divisie spelen natuurlijk).

De wedstrijden tussen de nummers 2 en 5 zal uitmaken wie er gaat promoveren of degraderen of geen van beide! Dit gebeurd door middel van een 'Best-of-Three' wedstrijden reeks. Dus de eerste die 2 van de 3 wedstrijden wint beslist of er degradatie/promotie zal geschieden of dat het blijft zoals het is. Wanneer de nummer 2 de twee wedstrijden van deze reeks wint, dan zal hij promoveren en de nummer 5 degraderen. Wint de nummer 5, dan raad je het misschien al, dan zal de nummer 2 niet promoveren en de nummer 5 niet degraderen!

Voor de 6e divisie is er een andere regel: De nummers 1 van beide poules zullen in een onderlinge wedstrijd (best-of-three) beslissen wie er direct promoveerd en wie de na-competitie moet spelen.

Let op: Vanaf het seizoen Januari zijn er 3 nieuwe regels bij gekomen:

• Een team moet minimaal 6 wedstrijden hebben gespeeld om te worden meegenomen in de stand van de competitie
  • Bij minder dan 6 wedstrijden gespeeld degradeer je naar de laagste divisie
  • Iedere wedstrijd die niet wordt gespeeld is 1 punt in mindering 

Dit is om men te motiveren om zoveel mogelijk wedstrijden te spelen.

Links naar andere onderdelen van de competitie:

- Link naar Kantine (Voor afspraken, verslagen van wedstrijden of voor een leuke voetbalbabbel!)

- Link naar Persconferentie (Vraag en Antwoord)

- Link naar de Ranglijsten (standen en uitslagen)
Bericht bewerkt door pAvax op 24-01-2009 08:41 AM
Bericht bewerkt door pAvax op 26-01-2009 10:31 AM
0 Kudos
reactie
LABELS:
Bekijk onze huisregels voor posts
Antwoord plaatsen Antwoord bijwerken Annuleer

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
04
/16

pAvax

98%
04 Rang
voortgang
pAvax
geaccepteerde oplossing

Bas1993 schreef:

net een geweldig begin tegen joodnl, 1-0  van donovan na 10 seconden.

jammer dat daarna zijn internetuitviel maar het is vervelender voor hem dan voor mij.

morgen spelen we

Volgens mij gaat hij nu stiekum oefenen om Donovan tegen te gaan ;)

0 Kudos

Re: [Comp.] PSF: Fifa 09 Competitie - Kantine (kletstopic)

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
02
/16

koen_1994

60%
02 Rang
voortgang
koen_1994
geaccepteerde oplossing

lekkere dag vandaag

spanje - tsjechië 2 - 2 ( minder )

sevilla - leyton orient 10 -0

sevilla - club brugge 8-2

club brugge sevilla 1-4

sevilla - everton 3-1

0 Kudos

Re: [Comp.] PSF: Fifa 09 Competitie - Kantine (kletstopic)

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
02
/16

Bas1993

88%
02 Rang
voortgang
Bas1993
geaccepteerde oplossing

je hebt gelijk over die rode kaart, het was geen rood. de vrije trap ging er gelukkig voorjou ook niet in.

daarna had ik je wel in mn pocket het had makkelijk 6-1 kunnen worden.

guy moet nog 1x tegen jou en ik moet zelfook nog tegen guy maar ik wil liever eerst nog tegen ajax.

bedoel je met die ene zin dat guy en ik goed spelen en jij geen kampioen wordt of hoe? die zin loopt niet echt:P

Ik speel trouwens een soort van 424 systeem waarbij ik niet kies op algemeen van spelers maar bepaalde kwaliteiten(bijv. nauwkeurig koppen ofzo, maar welke ik kies geef ik neit prijs). ik heb bijv. liever sesay van 59 dan lewis van 69.....

achterin probeer ik niet in onverwachte dingen te trappen en weinig risico te lopen. het zijn wel gewoon 4 man met als beste een 64er. het is wel zo dat wanneer ik tegen een goeie tegenstander op voorsprong kom ik hem op verdedigend zet:P (of ultraverdedigend). Ik vind het fijn andere mensen vinden het klote omdat je dan onder dikke druk komt te staan.

Verder geef ik niks prijs want ik heb nu mn halve tacktiek al verteld maar de belangrijkste dingen vertel ik niet:P

0 Kudos

Re: [Comp.] PSF: Fifa 09 Competitie - Seizoen Februari - Ranglijst (standen en uitslagen)

Bas1993 TrophyCard

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
02
/16

speelgraag

96%
02 Rang
voortgang
speelgraag
geaccepteerde oplossing

Ik had xplosion nog wel zo gewaarschuwd dat er een paar sterke naar de 1337 league kwamen. Maar ja, wie niet wil luisteren he...

Heej Bas, maar betrreffende jouw taktiek. Je moet dan wel elke keer bij het begin van een nieuwe match verschrikkelijk veel instellingen maken, aangezien je de opgestelde spelers niet kunt opslaan

Verder bedankt voor je goede tips, ik zal eens kijken wat ik bij m ijn elftal kan doen.

Bericht bewerkt door speelgraag op 28-01-2009 12:36 PM
Bericht bewerkt door speelgraag op 28-01-2009 12:38 PM
0 Kudos

Re: [Comp.] PSF: Fifa 09 Competitie - Seizoen Februari - Ranglijst (standen en uitslagen)

[ Bewerkt ]

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
02
/16

Bas1993

88%
02 Rang
voortgang
Bas1993
geaccepteerde oplossing

ik wissel 4 spelers voor een wedstrijd en ik hussel dan nog een beetje met de plekken.

aangepaste tacktiek doe ik niet.

Speelgraag check ook je pm.:P

ik heb nu 18 uit 6 maarja ik moet er nog 4 spelen dus ik ben er nog niet.

GALAXY GALAXY GALAXY

0 Kudos

Bas1993 TrophyCard

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
Award Winner
05
/16

JFZ

• Award Winner
94%
05 Rang
voortgang
JFZ
geaccepteerde oplossing

Heren dit praatje graag in de kantine , daar is hij voor 

Wil een van de mods deze posts verplaatsen aub 

0 Kudos

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
02
/16

speelgraag

96%
02 Rang
voortgang
speelgraag
geaccepteerde oplossing
 Ja dat husselen doe ik ook, ik zet bij voorbeeld Hamsik, die standaar in het midden voor staat, naar de zijkant omdat die sneller is als Maninni. Die zet ik dan weer op de plek van HamsikZo heb ik op beide flanken dan snelle spelers staan die daar de verdediging voorbij kunnen spurten aan de zijkant.
0 Kudos

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
02
/16

Bas1993

88%
02 Rang
voortgang
Bas1993
geaccepteerde oplossing
0 Kudos

Bas1993 TrophyCard

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
Award Winner
05
/16

JFZ

• Award Winner
94%
05 Rang
voortgang
JFZ
geaccepteerde oplossing
Zo xpl0 heb je de manier gevonden om tegen de broertjes te spelen , denk dat bas ook aan het juichen was
0 Kudos

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
02
/16

Bas1993

88%
02 Rang
voortgang
Bas1993
geaccepteerde oplossing

JFZ schreef:
Zo xpl0 heb je de manier gevonden om tegen de broertjes te spelen , denk dat bas ook aan het juichen was

als je het gelijk spel bedoelt van xplo en guy, ik moet zeggen dat ik niet heel erg baalde:P ( heb de wedstrijd gezien) al is het niet zo dat ik 90 min guy heb zitten iriteren want als ie gewoon had gescoord vond ik het goed van m;)

het komt waarschijnljik toch op de onderlinge duels aan....

0 Kudos

Bas1993 TrophyCard

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
02
/16

Guy_99

60%
02 Rang
voortgang
Guy_99
geaccepteerde oplossing
Ja het puntverlies maakt niet superveel uit, maar baal er toch van, gigantische kans laatste minuut. Nu moet ik zoiezo 1 partij van bas winnen dus. Anders kon ik evt. op doelsaldo winnen enzo, maar daar rekende ik toch niet op. Miss leid die kleine rat basje nog wel puntverlies haha:p
0 Kudos

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
Beta Tester
04
/16

ThymeS

• Beta Tester
74%
04 Rang
voortgang
ThymeS
geaccepteerde oplossing
Iemand enig idee hoe je een foto kan bekijken die je in Fifa hebt gemaakt?
0 Kudos

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
04
/16

pAvax

98%
04 Rang
voortgang
pAvax
geaccepteerde oplossing

ThymeS schreef:

Ja, op easportsworld.com :)

Bas1993 schreef:

http://www.vi.nl/NieuwsItem/Chelsea-huurlingHeeftGeenInteresseInDeGraafschap.htm

lezen pavax

Dankjewel voor het doorgeven! Te mooi! We zullen eens kijken wat hij er van bakt ;) Dinsdag heeft Leyton Orient alvast gewonnen tegen MK Dons... 2-1 :D

Bericht bewerkt door pAvax op 30-01-2009 12:16 PM
0 Kudos

[ Bewerkt ]

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
04
/16

Throne030

96%
04 Rang
voortgang
Throne030
geaccepteerde oplossing
Leuke uitslagen zijn dit ! :P
0 Kudos

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
Beta Tester
04
/16

ThymeS

• Beta Tester
74%
04 Rang
voortgang
ThymeS
geaccepteerde oplossing

pAvax schreef:

ThymeS schreef:

Heel erg bedankt, maar zover was ik ook nog gekomen:P Als ik dan naar 'Profile' ga, dan kan ik alleen mijn filmpjes bekijken. Foto's zijn onvindbaar:P Ik heb het ook niet kunnen vinden bij de FAQ.

0 Kudos

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
04
/16

pAvax

98%
04 Rang
voortgang
pAvax
geaccepteerde oplossing

ThymeS schreef:

pAvax schreef:

ThymeS schreef:

Heel erg bedankt, maar zover was ik ook nog gekomen:P Als ik dan naar 'Profile' ga, dan kan ik alleen mijn filmpjes bekijken. Foto's zijn onvindbaar:P Ik heb het ook niet kunnen vinden bij de FAQ.

Klik op Photos, rechts bovenin de balk :)

0 Kudos

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
Beta Tester
04
/16

ThymeS

• Beta Tester
74%
04 Rang
voortgang
ThymeS
geaccepteerde oplossing

pAvax schreef:

ThymeS schreef:

pAvax schreef:

ThymeS schreef:

Klik op Photos, rechts bovenin de balk :)

Ja:P, maar ik wil mijn eigen foto's bekijken xD.

0 Kudos

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
Award Winner
05
/16

JFZ

• Award Winner
94%
05 Rang
voortgang
JFZ
geaccepteerde oplossing
Uitslagen willen we hebben
0 Kudos

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
Beta Tester
06
/16

JoodNL

• Beta Tester
91%
06 Rang
voortgang
JoodNL
geaccepteerde oplossing

Ik ga er vandaag en morgen weer achteraan...

voor de mensen uit 1337, ik kan weer spelen!

Me internet doet het weer :D

0 Kudos

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
04
/16

pAvax

98%
04 Rang
voortgang
pAvax
geaccepteerde oplossing

Gaat Beckham misschien toch naar Leyton Orient? Zijn agent wilt de club overkopen... En uit betrouwbare bron zijn ze al verder in gesprek dan dat de kranten willen zeggen!

Bron (Engels): The Sun - Beckham in O's link (Ja ik weet het, het is de Sun... )

0 Kudos

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
Award Winner
05
/16

JFZ

• Award Winner
94%
05 Rang
voortgang
JFZ
geaccepteerde oplossing

Heren even voor de goede orde exploits die fifa heeft (zoals het scoren na de aftrap door een hoge bal op doel te schieten) is bij de PSF competitie verboden.

Hoop op jullie begrip hier voor 

0 Kudos

Bekijk onze huisregels voor posts
Antwoord plaatsen Antwoord bijwerken Annuleer