Fan Art

Vastaa

Battlefield 3 Fanart

Tuli hiukan "tykiteltyä" Battlefield 3:sta tänään ja sain avattua lempihaulikkoni :smileytongue:

Tässä omaperäinen hiukan tökerö luonnosidea mikä on pyörinyt mielessä jonkin aikaa ja lopulta sain sitä aluille tämän saavutuksen saattelemana :smileyhappy:

Oma kärppähahmoni supportti-luokassa ja SPAS 12 kainalossa. :Lol:

En yleensä ole paljoa bäfää pelanut mutta kenties sitä kohta enemmänkin pelaisi jatkossa :smileyhappy:

BF3supportstoaty.jpg

Käytä vain tekstiä.
Community Manager
MerlinsCoffeeCup
Kirjoituksia: 5 251
Rekisteröity: ‎08-06-2011
Viesti 2/ 6 (339 näyttöä)

Viite: Battlefield 3 Fanart

Ompas se omalaatuinen ja hieno! :Thumbs: Miksi kaikki piirtää paremmin kuin mä?? :Lol:

Aiotko värittää vai onko sen tarkoitus olla vain luonnos? :Smile:

Käytä vain tekstiä.

senverran laiska artisti olen että taitaa jäädä pelkäksi luonnokseksi.  :smileyvery-happy:

harmi. :smileysad:

Käytä vain tekstiä.

[ Muokattu ]

MikachuTuhonen wrote:

senverran laiska artisti olen että taitaa jäädä pelkäksi luonnokseksi.  :smileyvery-happy:

Kyllä se on pakko viimeistellä. Suorastaan rikos, jos jättää kesken :smileyvery-happy:

Saat piirtää mustaki jonku hienon BF3 eläin kuvan :BigGrin:

BF3 Stats
Käytä vain tekstiä.

Jyyste wrote:

MikachuTuhonen wrote:

Kyllä se on pakko viimeistellä. Suorastaan rikos, jos jättää kesken :smileyvery-happy:

Aijaa, vai että rikos eh? :smileywink: no se on kait sitte joskus koitettava viimeistellä x)

Senkus heität vaa eläimen ja classin nii saatan tehdäkkin, ja miksen jopa muillekkin voisi jos halukkaita on :smileytongue:

Käytä vain tekstiä.
Community Manager
MerlinsCoffeeCup
Kirjoituksia: 5 251
Rekisteröity: ‎08-06-2011
Viesti 6/ 6 (319 näyttöä)

MikachuTuhonen kirjoitti:

Jyyste wrote:

MikachuTuhonen wrote:

Aijaa, vai että rikos eh? :smileywink: no se on kait sitte joskus koitettava viimeistellä x)

Senkus heität vaa eläimen ja classin nii saatan tehdäkkin, ja miksen jopa muillekkin voisi jos halukkaita on :smileytongue:

No laita joskus sinne jonnekin sekaan myös BF3-kahvikuppi. :BigGrin: Yritin muuten piirtää sellaista itse kun huvikseen kokeilin, mutta eihän siitä mitään selvää saanut. :Lol: Paitsi että kyseessä oli jokin kuppi.

Käytä vain tekstiä.
Tätä komponenttia ei voi näyttää.
Ilmoitukset

YLEISET KESKUSTELUT:

Tervetuloa suomenkieliselle PlayStation-foorumille!

Suomenkielisten käyttäjien määrän lisäännyttyä päätimme pystyttää erillisen foorumin, jossa voi keskustella suomeksi. Toivottavasti tulet viihtymään!

Jäsenien esittelyt -viestiketjussa voit käydä kertomassa itsestäsi ja tutustumassa muihin suomenkielisiin käyttäjiin.

Foorumin tärkeät tiedotteet löydät Yleistä tietoa -kategorian tiedotteet, kilpailut ja ylläpito -osasta.

Ottaaksesi osaa keskusteluihin, kirjauduthan ensin foorumille sisään sivun ylälaidasta. Jos sinulla ei ole vielä Sony Entertainment Network -sisäänkirjautumistunnusta, voit rekisteröityä täällä.

Mukavia keskusteluhetkiä!

Sony PlayStation Suomi Facebook MerlinsCoffeeCup Twitter MerlinsCoffeeCup YouTube

Tuoreimmat uutiset