op 01-01-2011 06:36 PM - laatst bewerkt op 03-01-2011 06:04 PM
Hallo allemaal!
Ik zag nog geen topic speciaal voor dit onderwerp dus ik dacht ik maak een nieuwe aan.
Wat is het doel Het is de bedoeling dat je hier al je creaties plaatst die je zelf gemaakt hebt, die niet in de categorie 'ontwerpen' passen zoals signatures en wallpapers.
Wat te plaatsen Van alles! Kleding, accessoires zoals zelfgemaakte PSP hoesjes, aanpassingen die je zelf hebt gemaakt aan je PlayStation. Misschien heb je er van alles opgeplakt of heb je een voor jou handige constructie gemaakt (voor de Eye )bijvoorbeeld. Kijk bijvoorbeeld naar deze prachtige dolk uit Uncharted 2 die user Nehta gemaakt heeft.
Waarom Om elkaar practische ideeen te geven en soms is het gene dat jij graag wilt niet te koop (of te duur), dus waarom zou je het niet zelf gaan maken? Om beter te worden en elkaar te motiveren ook zulke dingen te maken of te bereiken, je kan elkaar advies geven en tutorials plaatsen.
Hoe Plaats een of meerdere foto's van de creatie die je gemaakt hebt met wat uitleg erbij zodat anderen je creatie kunnen bewonderen of een poging kunnen doen iets soortgelijks te maken! Je kan advies vragen van anderen of je nog wat kan veranderen of moet toevoegen aan je creatie of als je niet precies weet wat voor materiaal te gebruiken, enz.
Iedereen vind het leuk om een persoonlijke signature en avatar te hebben, dus waarom ook niet je spullen persoonlijk maken? ![]()
In de toekomst kunnen we dan hopelijk ook meer creatieve challenges en wedstrijden organiseren, als je een leuk idee hebt, vertel het een MVP of stuur me een PM!
Hieronder nog wat inspiratie bronnen van het Franse forum (wat de Fransen kunnen, kunnen wij ook! Show them!
) en van het wereldwijde web!
Een houten PSP hoes gemaakt door mentitophe
PS koekjes gemaakt door abyssahx
Klik op de plaatjes om naar de bron te gaan.
Hopelijk is er genoeg inspiratie hier!
Laat zien wat je kunt! ![]()
op 04-01-2011 12:58 PM
op 04-01-2011 03:29 PM
op 04-01-2011 04:16 PM
op 04-01-2011 04:23 PM
op 20-01-2011 01:51 PM
op 05-03-2011 12:26 PM
Eens bumpen,
Door Killzone een ideetje gekregen, build a M82 Assault Weapon.
In karton en hout zal ik deze proberen te maken en later zal ik deze uit een harder materiaal maken.
Voorlopig sta ik hier met enkele stukken oud hout van vorige projecten en een plakaat van Nico Bellic van 1m op 1.6m.
Lengte zal ongeveer 86cm zijn.
Iemand ideetjes hoe ik sommige dingen makkelijk kan doen of beter ? Tips om te beginnen.
Kheb wel al ervaring met papercraft.
op 05-03-2011 01:55 PM - laatst bewerkt op 05-03-2011 01:56 PM
op 06-03-2011 09:07 AM
op 06-03-2011 11:52 AM
|
|
|
|
|
Volg ook Community Teamleader Pandapandora en Moderator MartyatMax.
Website ©2011 Sony Computer Entertainment Europe
Alle inhoud, speltitels, handelsnamen en/of handelsimago's, handelsmerken, illustraties en aanverwante beelden zijn de handelmerken en/of het auteursrechtelijk materiaal van hun respectievelijke eigenaars. Alle rechten zijn voorbehouden.[meer info]