Beantwoorden
Member
D-Fekt
Bericht 1 van 4 (1.149 Weergaven)

Sig verzoek

Hoi, ik ben nieuw hier op het forum :smileyvery-happy: maar ben van plan om hier dagelijks binnen te springen.

Graag zou ik een Little Big Planet sig hebben met natuurlijk mijn PSN : "D-Fekt" er op ^^

Als iemand dat kan maken zou ik ongelooflijk dankbaar zijn :smileyvery-happy: ik ben trouwens een jongen van 18 jaar..

Groetjes

Delen
Gelieve aub geen opmaak te gebruiken

Re: Sig verzoek

Hoi Welkom hier.

Ik ben er zekker van dat een van onze Forum Kunstenaars wel een mooie sig voor je kennen maken !

Meschien heb je paar plaatjes waarvan je zegt dat je die er wel in zou willen hebben ? 

Delen
Member
D-Fekt
Bericht 3 van 4 (1.145 Weergaven)

Gho, nee niet echt hoor :smileywink: het thema zou gewoon "Little Big Planet" moeten zijn :smileyhappy:

Delen
Beta Tester
markaveli81
Bericht 4 van 4 (1.141 Weergaven)

Hoi D-Fekt, welkom op de forums!

Gelieve aub volgende keer eerst de zoekfunctie te gebruiken voordat je een topic aanmaakt, er bestaat namelijk al een topic met hetzelfde onderwerp.  Helaas zal ik deze dus moeten sluiten maar je kunt natuurlijk in die andere topic je vraag posten. :smileywink: Zo houden wij de forums overzichtelijk en kunnen andere gebruikers die over hetzelfde onderwerp willen praten/vragen hebben alles op 1 plek terugvinden.

Dus bij deze *click*

Image Hosted by ImageShack.us
Delen
Aankondigingen
Welkom op de Officiële PlayStation Forums!

Hoi Anonymous!

Volg ook Community Teamleader Pandapandora en Moderator MartyatMax.

Kalender

Wedstrijden

Uitgelicht

PSN Fun Nights