Beantwoorden
Level 3

Playstation Staff

Re: Twitter wallpaper verzoek

powermd1 schreef:
cs5 kan ik zoiezo niet op de pc waar ik mee photoshop enzo dat is namelijk 32-bit en cs5 heeft 64-bit.
de andere pc (64-bit) doe ik mijn game mee online houden

ik heb hier cs5 32-bit draaien

maareh, is het niet een beetje overdreven om een gruwelijk duur photoshop pakket te kopen voor een youtube achtergrond.

photoshop elements is een stuk goedkoper

Gelieve aub geen opmaak te gebruiken
0 Kudos
Bericht 11 van 26 (592 Weergaven)
0 Kudos
Level 8

Playstation Staff

ik denk dat powermd1 het gedownload heeft en niet gekocht, anders zou hij gek zijn als het alleen voor youtube achtergrondjes is en kon hij idd. beter elements kopen ofzo :smileytongue:

vind de programma's sowieso overdreven duur :smileytongue: zat laatst te kijken voor de CS5 master collection en die was $2599,- (de site werkt niet in het nederlands dus kon niet zien of het in euro's goedkoper was of gewoon €2599,-. Weet iemand toevallig de nederlandse prijs? ).

Ik heb nu de 30 dagen trial versie en ik moet nog even kijken hoe ik een gekraakte krijg, want ik ben nog werkzoekende en heb dus niet zoveel geld, maar ik heb wel de programma's nodig om een portfolio op te bouwen. (Later zal ik natuurlijk wel de programma's kopen zodra ik werk heb..zal ook wel moeten :smileytongue: )

maar OT :

ik weet niet zo snel rondom wat voor game ik iets voor Mark kan maken :smileytongue: hij moet meer posten hier, dan weet ik wat ie leuk vindt :smileyvery-happy:

0 Kudos
Bericht 12 van 26 (578 Weergaven)
0 Kudos
Level 3

Playstation Staff

zo! heel wat discussie ontstaan. eerst had ik de gekraakte, later had ik de echte voor 520euro de echte gekocht (toen kwam net cs5 uit) had hem op internet gekocht, en hoe kun jij die cs5 op 32-bit laten draaien????

ze hadden in de winkel hezegt dat hij alleen 64-bit was

href=/www.youtube.com/user/DazoDzn">Untitled
| Untitled
| Image Map

0 Kudos
Bericht 13 van 26 (571 Weergaven)
0 Kudos
Level 8

Playstation Staff

ik heb photoshop CS5 ook op 32 bit draaien. De winkel heeft je dus fout geïnformeerd. Alleen voor After Effects en Premiere Pro moet je 64 bit hebben :smileywink: Alle andere programma's van CS5 draaien gewoon op 32 bit.

0 Kudos
Bericht 14 van 26 (568 Weergaven)
0 Kudos
Level 3

Playstation Staff

ow...

href=/www.youtube.com/user/DazoDzn">Untitled
| Untitled
| Image Map

0 Kudos
Bericht 15 van 26 (564 Weergaven)
0 Kudos
Level 8

Playstation Staff

[ Bewerkt ]

maar terug ontopic graag :smileyhappy:

Ik wil graag weten welke game ik voor Mark moet gaan gebruiken ?! Ik vind zelf Dragon Age 2 wel vet, maar als Mark niks met die game heeft is het ook nutteloos om te maken :smileytongue: Hij speelt wel Killzone 3, maar dat is zo onorgineel aangezien musterbuster die al heeft :smileyvery-happy:

en Panda ik heb de wallpaper iets aangepast.. had het in photoshop even over printscreen heen gelegt en het bleek niet te passen, heb het naambordje iets kleiner gemaakt dus nu zou het moeten passen als het goed is :smileyhappy: Als het nog niet helemaal klopt hoor ik dat graag even, want dan pas ik het zo aan :smileywink:

http://i.imgur.com/VMWot.jpg

0 Kudos
Bericht 16 van 26 (561 Weergaven)
0 Kudos
Level 7

Playstation Staff

Ziet er gelikt uit Fantasy :Thumbs:

Als je dit jaar de community award voor meest creatieve/artistieke member niet wint weet ik het ook niet meer :smileytongue:
~ Live by Honor, Kill by Stealth ~
0 Kudos
Bericht 17 van 26 (552 Weergaven)
0 Kudos
Level 8

Playstation Staff

[ Bewerkt ]

thnx lijpo ^_^

haha ja het zou mooi zijn als ik 'm dit jaar wel te pakken krijg :smileytongue: en gefeliciteerd, want dat was je 5000ste post !!

0 Kudos
Bericht 18 van 26 (548 Weergaven)
0 Kudos
Level 7

Playstation Staff

Mijn stem zal je iig al hebben :smileytongue:

Bedankt, verrek ja :smileytongue: 5000 alweer...jezus haha
~ Live by Honor, Kill by Stealth ~
0 Kudos