Beantwoorden
Community Team Leader
pandapandora
Bericht 1 van 26 (474 Weergaven)

Twitter wallpaper verzoek

Hoi allemaal!!

Hebben jullie mijn twitter gezien? En die van Markaveli?

Ik heb geprobeerd een beetje een leuke achtergrond te maken voor de mijne maar dat is totaaaaal mislukt. Je kan de blaadjes op de achtergrond niet eens goed zien!  :smileysad: Het is niks vergeleken met de twitter achtergrond van bijvoorbeeld MusterBuster :smileywink:

Dus mijn vraag is, wie wil er voor ons een mooie achtergrond maken? :smileyvery-happy: Iets met onze naam en iets als 'Dutch Community Team Leader' (Mark) en 'Dutch Community Moderator' (Panda) er in? :smileyhappy:

Alvast heel erg bedankt! :smileyvery-happy:

frobishersig2.png
Delen
Gelieve aub geen opmaak te gebruiken

Re: Twitter wallpaper verzoek

Dr zal vast wel iemand zijn die creatief genoeg is om iets moois te maken :smileyvery-happy:
Delen

ik wil er wel een maken ik heb adobe photoshop cs4
http://gdlnk.co/brw
Register at xpngaming.com!
Delen

Ja want het programma dat je hebt staat garant voor geweldige creaties :smileytongue: ...

...

...
Delen
Member
lperBELGIUM
Bericht 5 van 26 (454 Weergaven)

Met CS2 kun je ook mooie dingen uit je hand toveren maar met CS5 gaat het stukken makkelijker :Lol:

Misschien ga ik in het weekend wel eens iets proberen. Maar welke afmetingen moet het zijn enneuh wat moet er van afbeeldingen op ?

Grass
Delen

[ Bewerkt ]

jha ik weet ook niet welk formaat bij twitter hoort, ik had het programma gekocht voor mijn sony vegas en omdat ik een mooie youtubebackground wilde =D

Delen
fantasyfreak
Bericht 7 van 26 (439 Weergaven)

[ Bewerkt ]

ik zal kijken wat ik kan maken ^_^

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Delen
fantasyfreak
Bericht 8 van 26 (435 Weergaven)

[ Bewerkt ]

lperBELGIUM schreef:

Misschien ga ik in het weekend wel eens iets proberen. Maar welke afmetingen moet het zijn enneuh wat moet er van afbeeldingen op ?

musterbuster z'n wallpaper is 1680 x 1050 , maar die past er bij mijn scherm dus niet helemaal op als internet op full screen staat.

ik gebruik zelf voor wallpapers altijd 1920 x 1200

lperBELGIUM schreef:

Met CS2 kun je ook mooie dingen uit je hand toveren maar met CS5 gaat het stukken makkelijker :Lol:

Maakt helemaal niet uit :smileyhappy: Ik heb zelf jaaaaaren CS2 gebruikt en als je dat gewend bent is het net zo snel als dat je CS5 gewend bent. Die laatste gebruik ik trouwens momenteel wel aangezien m'n computer helaas gecrashed was :smileytongue:

Delen

cs5 kan ik zoiezo niet op de pc waar ik mee photoshop enzo dat is namelijk 32-bit en cs5 heeft 64-bit.
de andere pc (64-bit) doe ik mijn game mee online houden
Delen
fantasyfreak
Bericht 10 van 26 (421 Weergaven)

[ Bewerkt ]

mja ik heb alvast net even snel wat in elkaar geflanst :smileytongue:

maar misschien dat ik er nog wat aanpassingen aan moet maken XD (weet niet of het in twitter past natuurlijk)

moet nu weg dus ik ga morgen ofzo wel verder :smileyhappy:

http://i.imgur.com/uXY3Q.jpg

Delen
Aankondigingen
Welkom op de Officiële PlayStation Forums!

Hoi Anonymous!

Volg ook Community Teamleader Pandapandora en Moderator MartyatMax.

Kalender

Wedstrijden

Uitgelicht

PSN Fun Nights