Beantwoorden
Community Team Leader
pandapandora
Bericht 21 van 26 (126 Weergaven)

Re: Twitter wallpaper verzoek

[ Bewerkt ]

Geweldiiiiig! I love it Fantasy Freak! :smileyhappy: Heel erg bedankt! ik ga em er zo inzetten! :smileyvery-happy:
En volgens mij vind Mark alles wel leuk :smileywink: haha maar ik vraag het aan hem.

En Gefeliciteerd Lijpo! :smileysurprised: wat veel posts! :smileyvery-happy:

en powermd als je er ook eentje wilt maken vind ik dat alleen maar super 8) kan ik af en toe wisselen ofzo. haha
Het maakt mij niet uit welk spel, Locoroco vind ik wel heel erg leuk :smileysurprised:

[edit] ik heb de wallpaper op m'n twitter gezet :smileyvery-happy: maar volgens mij hebben ze in twitter iets veranderd, want je kan de wallpaper nauwelijks zien. :smileysad: eerder was er volgens mij altijd meer plek.

frobishersig2.png
Delen
Gelieve aub geen opmaak te gebruiken

0om zijn helle walpaper te zien moet je wel uitzoemen bij windows explore op 50% zette inplaats van 100% (rechts onder) bij mac weet ik nie
http://gdlnk.co/brw
Register at xpngaming.com!
Delen
fantasyfreak
Bericht 23 van 26 (108 Weergaven)

[ Bewerkt ]

stomme twitter... ze hebben nu een nieuwe layout dus ik kan de wallpaper nog amper zien. Zelfs op fullscreen (1920 x 1200) valt er alweer teveel weg -__-' waarom blijven ze het toch aanpassen... zo blijf ik zelf ook bezig :smileyvery-happy: Weet nu niet hoe ik het er goed in ga krijgen =/

http://i.imgur.com/rwvdf.jpg

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Delen

mijn walpaper was bijna klaar, daar heb ik nu ook niks aan =(
http://gdlnk.co/brw
Delen
fantasyfreak
Bericht 25 van 26 (96 Weergaven)

[ Bewerkt ]

nouja je mag 'm nog wel alsnog posten toch ^_^

het is gewoon jammer dat twitter dit nu opeens zo doet. Maar in de toekomst zal er misschien wel wat veranderen dat het makkelijker wordt met je twitterlayout aanpassen of iets :smileywink: ik zit helemaal niet op de extra info te wachten in zo'n groot extra blok =/ juist het simpele was fijn om te zien

ik zal nog even moeten kijken hoe ik die van mij moet gaan aanpassen..

Delen
Member
jesse131
Bericht 26 van 26 (89 Weergaven)

Gaaf man!

Twitter heeft helaas geen 'Left, Center' Right' positie optie :smileysad:.
Delen
Aankondigingen
Welkom op de Officiële PlayStation Forums!

Hoi Anonymous!

Volg ook Community Teamleader Pandapandora en Moderator MartyatMax.

Kalender

Wedstrijden

Uitgelicht

PSN Fun Nights