op 03-02-2010 06:28 PM
opdracht: zet al je "wishlist" games in een sig":
man ik ken echt niks met verschillende soorten dingen, het een is roos, het ander geel en het ander bruin, trekt op niks ik weet het sorry ![]()
maar na een dik uur klungelen met dit als resultaat wou ik toch nog een mooie sig maken, heb ik er dit van gemaakt
dat is iig iets beter , je ziet maar welke je beoordeelt ![]()
op 05-02-2010 12:55 PM
Ik beoordeel ze gewoon allemaal en neem daar het gemiddelde van.
Dat zijn trouwens ook de titels waar ik op zit te wachten.
Al weet ik nog niet helemaal wat ik van Heavy Rain moet verwachten, en ik ben bang dat we KH3 de eerste tijd niet gaan zien.
Je komt uit op 320 exp
Ik doe je iPS sig updaten iedereen keer dat je lvl up gaat.
je hebt nu 320/500 exp.
op 14-02-2010 11:35 PM
Hey,
voor de gene die nieuw zijn en mij dus niet kennen, ik ben de maker / ip-er van het IPS.
Het klopt inderdaad dat ik tegenwoordig niet meer veel tijd heb, en dus minder actief ben.
Oorzaak komt mede door stage, en andere activiteiten, waardoor er dus weinig tijd overbleef voor fora.
Nu een dik jaar geleden ongeveer? Als het niet meer is, kon ik weer even rondkijken.
Nu kwam ik dus weer IPS tegen, en wilde even zeggen dat ik het erg tof vind van je dat je het project hebt opgepakt en het wilt doorzetten. Wanneer ik weer wat meer tijd heb wil ik je gerust ermee helpen, bovendien heb ik tegenwoordig weer een stuk meer ervaring gekregen met het Adobe pakket.
Wellicht kan ik ook nog de oude psd terughalen van de IPS Signature, alleen ben ik bang dat die op me PC stond, en die was een tijdje geleden gecrashed door een hinnekend paardje (trojan horse).
Verder moet je er maar niet van uit gaan dat ik binnenkort alweer snel reageer ivm stage etc.
Maar nogmaals, erg tof van je dat je dit project doorzet, en ik hoop dan ook dat het een succes zal zijn!
Greetings,
Artificer
op 21-02-2010 03:45 PM
op 24-02-2010 05:18 PM
op 28-02-2010 01:49 PM
op 13-08-2010 04:03 PM
|
|
|
|
|
Volg ook Community Teamleader Pandapandora en Moderator MartyatMax.
Website ©2011 Sony Computer Entertainment Europe
Alle inhoud, speltitels, handelsnamen en/of handelsimago's, handelsmerken, illustraties en aanverwante beelden zijn de handelmerken en/of het auteursrechtelijk materiaal van hun respectievelijke eigenaars. Alle rechten zijn voorbehouden.[meer info]