Final Fantasy

Beantwoorden

Level 3

Level 3
EyeEmotion
Bericht 1 van 8 (239 Weergaven)

Final Fantasy 8 (op de PS1)

Ik plaats dit bericht in naam van m'n kameraad. Hij heeft namelijk Final Fantasy 8 op de PS1 (afspelen op de PS2 natuurlijk), maar zijn eerste disc van het spel is beschadigd. Hij heeft al een paar pogingen gedaan om de krassen te laten verwijderen, maar nog steeds werkt 'm niet. Hij kan het hele spel dus niet meer spelen, want het spel begint al vast te hangen vanaf de intro.

Nu is het tegenwoordig moeilijker om aan PS1 games te geraken. Hij zit ook al heel lang achter het spel te zoeken (ebay, kapaza,... ), maar nog geen geluk. Weet iemand waar hij meer succes zou hebben om het spel te vinden? Of beter nog, heeft iemand het spel nog liggen en wilt 'm die kwijt?

Gelieve aub geen opmaak te gebruiken

Re: Final Fantasy 8 (op de PS1)

[ Bewerkt ]

Niet gevonden op ebay?

http://shop.ebay.nl/i.html?_trkparms=65%253A12%257C66%253A2%257C39%253A1%257C72%253A1229&rt=nc&_nkw=...

Daar staan er genoeg :smileyhappy: wel even goed de beschrijvingen lezen, want sommige zijn dus idd. 2dehands met wat krasjes. En natuurlijk opletten of het geen import uit de USA of Japan is. (En misschien ook even opletten voor andere talen, want volgens mij is de game in Duitsland bijv. helemaal in het duits XD )

Ze verkopen ook vaak losse discs zoals deze disc 1 los verkoopt (wel van de platinum FFVIII dus ik weet niet of dat uitmaakt?!) :

http://cgi.ebay.nl/Final-Fantasy-VIII-FF-8-PlayStation-1-PS1-Platinum-Disc-1-Only-Excellent-/3005994...

Inderdaad, zelfs op marktplaats kun je er nog zat vinden.

Op dit forum mag sowieso niet gehandeld worden.

-
Live By Honour, Kill By Stealth

Level 3

Level 3
EyeEmotion
Bericht 4 van 8 (221 Weergaven)

Ik zal het hem eens laten weten. Hij kijkt wel regelmatig op ebay en dergelijke. Maar waarschijnlijk ook enkel op de belgische. Verzendingen van buitenland kunnen bij regelmaat wel eens de prijs goed opvoeren.

Ik heb de prijzen van je link naar ebay gezien. Die nieuwprijs vind ik wel belachelijk voor een PS1 game. Hij zal echt geen zin hebben om nogmaals eens 50 euro neer te tellen voor een spel dat 'm eigenlijk al heeft. Je hebt tegenwoordig een PS3 spel voor minder dan dat.

Misschien is dat wel een optie voor hem, zo 1 disc kopen, aangezien ze het spel nog blijkbaar zeer duur verkopen.

Marktplaats ken ik, maar is dat niet enkel voor Nederland?

Beta Tester
markaveli81
Bericht 5 van 8 (215 Weergaven)

Ook niet van je lokale games winkel? Zelf heb ik wat treasures gevonden bij mijn lokale games winkel of car boot markten (zoals Panzer Dragoon Zwei voor £5).

tja dat is het nadeel als een game moeilijker te vinden is hé :smileywink: dan gaan de prijzen omhoog.

Marktplaats is wel van nederland, maar misschien dat je wel met iemand kan onderhandelen of diegene ook naar belgië iets wilt versturen als uitzondering :smileywink: (al dacht ik dat er ook wel belgische advertenties op stonden..alleen niet zoveel)

Level 1

Level 1
MrMark79
Bericht 7 van 8 (185 Weergaven)

Hoi!

Ik heb een fantastisch idee. Die maat van je koopt gewoon een PS3. En dan haalt hij van de Playstation Store gelijk FF VIII. :robotvery-happy: Kan hij gelijk de nieuwere FF spelen. LOL

Trouwens: FF VIII is een toppertje! Magic system en de Squall's Gunblade zijn wat mij betreft fantastisch.

Groeten!!!

Level 3

Level 3
EyeEmotion
Bericht 8 van 8 (173 Weergaven)

Aangezien 'm nog andere belangrijkere financiele verplichtingen heeft, gaat 'm niet meteen een PS3 in huis halen. Met 'n 2de kersverse kind kan 'm het zich dat niet veroorloven. Hij heeft al een PS2 en een Wii en ik denk dat z'n vrouw dat al meer dan genoeg vind.

Ik heb 'm ondertussen wel kunnen leiden naar een FF VIII voor zo'n 10 euro. Dus ik zal in de week wel te horen krijgen of 'm die ook effectief heeft aangekregen.

Ik heb enkel nog maar FF VII gespeeld gehad, en die nog niet eens helemaal. Mssn zou ik ze ook nog eens spelen, als ze die hermaken zoals die HQ versie die een paar jaar geleden rondging.

Deze widget kan niet worden weergegeven.
Aankondigingen
Welkom op de Officiële PlayStation Forums!

Hoi Anonymous!

Heb jij recentelijk een kudo gegeven? :)

Wedstrijden

Social Media

playstationNL-twitter.png

playstationBE-twitter.png

specuwazig-twitter.png

thepandorapandora-twitter2.png

Game Character Quotes

"Get back to the pits!" Teammanager in F1 2011

"You fool! You gave cheese to a lactose intolerant volcano god" Lemonhead, Curse of Monkey Island

Nick: "Guess I'm into some side-scrolling from time to time."
Juliet: "Nick, now's not the time to be talking dirty."
Lollipop Chainsaw

"My people... Sons and Daughters of Helghan." Scolar Visari, Killzone

Duke: "Who are you? My evil twin?"

Toekomst-Duke: "I'm you genius! Only back in time" Duke Nukem: Zero Hour

Link: "You feel all warm and fluffy" Zelda: Majora's Mask (Als je de melkkoets hebt beschermt krijg je een masker. Als je nadien nog eens hetzelfde doet, krijg je een knuffel)

Welke quotes wil jij hier zien? Post het hier!

Recent nieuws