Final Fantasy

Beantwoorden

Level 8

Level 8
ShadowhunterrX
Bericht 21 van 52 (1.239 Weergaven)

Re: Final Fantasy XIV - Discuss!

lekker belangrijk , houdoe en bedankt ( wave )
Gelieve aub geen opmaak te gebruiken

Level 3

Level 3
DarkCrusaderBE
Bericht 22 van 52 (1.068 Weergaven)

Nieuwe FFXIV klassen onthuld

Ontwikkelaar Square Enix heeft onlangs twee nieuwe klassen aangekondigd voor hun aankomende titel "Final Fantasy XIV". Het gaat hierbij om de Gladiator en de Pugilis, twee nieuwe melee-based klassen. De Gladiator is een tank-klasse en wordt getoond met heavy armor en eventueel met een schild en kan vechten met een zwaard of geworpen messen. De Pugilist is puur gericht op het uitdelen van klappen in close combat en is daarmee minder zwaar bepantserd dan de Gladiator, maar kan tevens zware schade aanrichten met zijn geworpen chakram.

Deze klassen behorende tot de "Disciples of War", één van de vier disciplines binnen de game ( de andere zijn gebaseerd onder andere magic en crafting). Spelers kunnen, afhankelijk van hun huidige items en wapenuitrusting, wisselen tussen de verschillende klassen en zo hun karakter verder ontwikkelen.

Final Fantasy XIV is alweer de veertiende "volledige" titel binnen de populaire Final Fantasy reeks van ontwikkelaar Square Enix . Met dit nieuwe deel doet de ontwikkelaar een nieuwe poging binnen het MMO genre. Er is nog geen releasedatum voor deze game bekend gemaakt.

bron: www.psonly.nl

Level 3

Level 3
DarkCrusaderBE
Bericht 23 van 52 (797 Weergaven)

Level 1

Level 1
Zorgat
Bericht 24 van 52 (767 Weergaven)

ik weet juist dat ik 11  tegen een 6 jaar heb gespeeld en ik kan niet wachten op 14 :smileytongue:

ga naar de main site en de muziek zegt al kom speel met mij :smileytongue: lol

Level 8

Level 8
ShadowhunterrX
Bericht 25 van 52 (735 Weergaven)

[ Bewerkt ]

Ik heb goed nieuws mensen in FF14 zit onze oude bekende victory fanfare er weer in :smileyhappy: , die wel in FF13 ontbrak :smileyvery-happy:

En ik heb muzikaal bewijs , ik speel niet de beta ofzo maar via via :smileytongue:

Als jullie hem willen horen PM maar want ik zet hem niet online :smileytongue:

Level 3

Level 3
DarkCrusaderBE
Bericht 26 van 52 (673 Weergaven)

Level 8

Level 8
ShadowhunterrX
Bericht 27 van 52 (686 Weergaven)

[ Bewerkt ]

Aaah thx dark :smileyhappy: , ik wil je graag even aanvullen met nieuwe gameplay beelden.

http://www.youtube.com/watch?v=eONoACmL5AM

Deze is wat korter , maar bij deze FFXIV filmpje wordt bekent gemaakt dat FFXIV klaar is voor 3d :smileyvery-happy:

http://www.youtube.com/watch?v=Yq-hDTCtLxk&feature=channel

Persoonlijk wou ik wat gameplay screens met jullie delen maarjah aan deze filmpjes tezien hebben ze de boel al flink omgegooid.

Maar de vraag blijft waar blijf de ps3 beta , als je kijkt naar de beta versie zie je dat het al echt ver klaar is.

[ Bewerkt ]

En hier is dan de officiele Benchmark van FFXIV (PC, dus voor de liefhebber :smileyhappy: )

http://www.finalfantasyxiv.com/media/benchmark/na/index.html

Houd er rekening mee dat je echt een vrij luxe PC nodig hebt om een degelijke score te krijgen.

Flashyman schreef:

Ben nu de beta van Aion aan 't spelen, en zoals je kunt zien in de tijd van plaatsing van dit bericht, het houd me weer is wakker tot midden in de nacht :smileyvery-happy: hehe...

Maarja ik blijf soieso Aion spelen tot FFXIV uit komt, en mss blijf ik zelfs wel bij Aion

Dat neem ik terug ... FFXIV: :Winner:

Level 8

Level 8
ShadowhunterrX
Bericht 29 van 52 (653 Weergaven)

Benchmark klopt niet helemaal , want ik kreeg op mij pc een score van 500 en dat betekent dat ik helemaal niet kan spelen. Terwel ik de alpha met gemak kon spelen .
Mare deze benchmark laat het begin van FFXIV zien vor de nieuwsgierige onder ons :smileyhappy:

Level 3

Level 3
DarkCrusaderBE
Bericht 30 van 52 (631 Weergaven)

Square Enix: 'Wellicht Move support voor FF XIV'

Nieuws | 22 juni 2010 - Final Fantasy XIV software development' Hiromichi Tanaka heeft tegen PlayStation Blog gezegd dat Final Fantasy XIV in de toekomst wellicht ondersteuning zal krijgen voor de PlayStation Move.

Momenteel geen plannen
Tanaka gaf aan dat men vooralsnog geen tijd heeft gehad om die ondersteuning te implementeren, maar men is bij Square Enix erg enthousiast over de mogelijkheden van de PS Move. Hiromichi Tanaka

MMO voor consoles
Square Enix wil met Final Fantasy XIV de allereerste échte MMO voor de consoles uitbrengen. Uit het verleden is gebleken dat MMO's voor de consoles niet echt succesvol zijn gebleken, maar Tanaka is er van overtuigd dat Final Fantasy XIV een succes zal worden.

Quote:
“Because Final Fantasy XIV is designed as a cross-platform MMO, there is no difference between the PC version and the PS3 version. Therefore, regardless of the platform, we are aiming to produce a real MMO with Final Fantasy XIV.”
Deze widget kan niet worden weergegeven.
Aankondigingen
Welkom op de Officiële PlayStation Forums!

Hoi Anonymous!

Wedstrijden

Binnenkort zijn er weer wedstrijden!

Social Media

playstationNL-twitter.png

playstationBE-twitter.png

specuwazig-twitter.png

thepandorapandora-twitter2.png

Game Character Quotes

We zoeken nieuwe game character quotes, ga naar het topic!

Welke quotes wil jij hier zien? Post het hier!

Recent nieuws