Beantwoorden
08 okt 2010
door RobinNL
Member
Playstation Staff

F1 2010 beoordeling 8/10 - geen sim maar zo leuk

2 reacties 862 Weergaven Aangemaakt: 08-10-2010

F1 2010 review

Met al die negatieve berichten over bugs, gebrekkig AI en corrupte save games zullen we bijna vergeten hoe leuk het kan zijn om deze virtuele F1 auto's over een baan te navigeren. Ik ben een echte F1 fanaat en heb F1 CE wel 150+ uur gespeeld en ik denk dat hetzelfde gaat gebeuren met deze game. Het is gewoon erg vermakelijk en het spel is goed genoeg om constante rondjes te rijden en het inhalen is erg vermakelijk. Er zijn wel grote nadelen: 

- AI rijdt onrealistisch. Een lotus die ronde tijden rijdt die maar 1 seconden van de Red Bull af zit. Niet ok!

- AI heeft geen last van brandstof, zijn aan het begin van de race even snel als aan het einde. 

- Bugs. Vooral de lekke banden, Pits problemen en corrupte save games zijn vervelend. 

- Online heeft geen chat mogelijkheid, alleen via headset. 

- Auto's rijden te makkelijk. 

Maar als F1 fan ben ik zo blij dat we weer een officiële F1 game hebben, en sommige punten zijn subliem uitgewerkt, met name het weer en de graphics. :BigGrin:

Gelieve aub geen opmaak te gebruiken
0 Kudos
Bericht 1 van 3 (862 Weergaven)
0 Kudos
Level 7

Playstation Staff

Re: F1 2010 beoordeling 8/10 - geen sim maar zo leuk

Ik  vind het allemaal een beetje karig en leeg aanvoelen. Net alsof er helemaal geen sfeer in zit. Die menu's hebben ze in de meest saaie kleuren (zwart en grijs) vorm gegeven en ook in die trailer is totaal geen gezelligheid te vinden. Vergelijk je trailer eens met de trailer die je in Dirt-2 had!! Daar had je echt het gevoel dat er iemand in woonde.

Het is natuurlijk persoonlijk, maar ik hou zelf helemaal niet van die saaie, strakke presentatie.  

0 Kudos
Bericht 2 van 3 (858 Weergaven)
0 Kudos
Level 3

Playstation Staff

Re: F1 2010 beoordeling 8/10 - geen sim maar zo leuk

Wat mij het meeste stoort zijn die moeilijkheidsgraden...

Vanaf je ook maar 1 ding wijzigt aan de oorsponkelijk Expert instellingen krijg ik ook ineens de indruk dat de AI's niet echt meer op Expert niveau rijden

nu van die Bugs heb ik persoonlijk geen last, maar moet er wel aan toevoegen dat ik wel al weet heb van mensen met een tragere upload snelheid die gewoonweg niet online kunnen???

en in het online gedeelte; laat ons eerlijk zijn een quali van 15minuten??? das wel een beetje te lang

bij races van 3 rondjes of 10% heb je gewoon sneller gedaan met de race dan de hele Quali??

het grootste nadeel is wel het joinen van rooms, je kan er gewoon niet meer in eens de race is gestart

velen zullen al 10 tallen uitnodiging gekregen hebben om online te joinen, maar krijgen dan geen verbinding omdat de race al gestart is, of omdat de host allang getopt is omwille vh lange wachten...

F1 online Racing vd PS3 info www.f1onlineps3.webs.com
0 Kudos
Bericht 3 van 3 (813 Weergaven)
0 Kudos