Beantwoorden
Heb je iets toe te voegen?

Meld je aan om verder te gaan

Ik heb een PSN account

Welkom terug!

Ik ben nieuw!

Het duurt slecht een minuut of twee.

• 123

Nieuwe berichten gedurende het laatste uur

• ontvang binnen enkele minuten een antwoord

• 92%

92% percent van berichten die beantwoord zijn

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
05 nov 2007
Door FCBier_NL

FCBier_NL

• Beta Tester
96%
07 Rang
voortgang

EoJ Speelbord ontwerpen

20 reacties 129 Weergaven Aangemaakt: 05-11-2007
05 nov 2007
Door FCBier_NL
Hallo artistieke/creatieve vrienden,

Jullie kennen allemaal vast wel het spel The Eye of Judgment! (Als je hier spijtig genoeg “nee” op moet antwoorden, neem dan eens een kijkje op het Eye of Judgment forum
Nou krijg je bij dit spel een fantastische speelmat, echter je kunt ook zelf een bord ontwerpen.
Dit leek mij dus een mooie aangelegenheid om een contest te maken voor de photopainters. En dan kunnen alle mensen die EoJ spelen jullie unieke ontwerpen gebruiken om een speelbord van te maken.

Om jullie op weg te helpen, op het Engelse forum zijn ze ook creatief bezig:
http://community.eu.playstation.com/showthread.php?t=158537

In dat topic staat ook een template die je kunt gebruiken om een bord te ontwerpen:
http://community.eu.playstation.com/showpost.php?p=2855794&postcount=23

Hier alvast een voorbeeld van een ontwerp dat gemaakt is door onze grote vriend cd_BE:

“Voeg plaatje toe van het ontwerp van cd-BE”

Er zal uiteindelijk een poll worden gemaakt (of bij veel inzendingen een ander manier) om de forumleden te laten stemmen om het mooiste bord-design. De persoon die de meeste stemmen heeft gehaald wint………..(wat gaan we weggeven?)

Wil jij dus dat mensen die The Eye of Judgment spelen dat voortaan gaan doen op jouw uniek ontworpen speelbord, doe dan snel mee met deze contest. Plaats je inzending in deze topic, zodat iedereen jou ontwerp kan gebruiken.

Namens alle EoJ spelers wil ik jullie alvast hartelijk bedanken voor jullie inzendingen. :gr8:
0 Kudos
reactie
LABELS:
Bekijk onze huisregels voor posts
Antwoord plaatsen Antwoord bijwerken Annuleer

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
Beta Tester
07
/16

FCBier_NL

• Beta Tester
96%
07 Rang
voortgang
FCBier_NL
geaccepteerde oplossing
Heb het hier met cd over gehad, en het leuk ons een leuke contest :D Misschien dat we deze dus volgende maand kunnen gaan houden?
0 Kudos

Re: EoJ Speelbord ontwerpen

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
Award Winner
09
/16

cd_BE

• Award Winner
93%
09 Rang
voortgang
cd_BE
geaccepteerde oplossing
Ben dat aan het proberen te maken op ware groote. Amai, mijn mac is hard aan het werken. Voor die dingen te renderen heeft hij veel meer kracht nodig dan als ik een film aan het monteren ben. Hier een eerste versie, heb geen idee hoe het spel juist werkt, dus heb zo maar wat dingen uitgeprobeerd. Die plaatjes van die japanse site zijn helaas veel te klein om er iets mee te doen. En aangezien mijn tegenkunsten extreem laag zijn, kan ik het niet even opnieuw tekenen.
0 Kudos

I do not suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
Beta Trial Member since: 07-07-2003
Mac USER , since 28 - 09 - 2006!

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
Beta Tester
07
/16

FCBier_NL

• Beta Tester
96%
07 Rang
voortgang
FCBier_NL
geaccepteerde oplossing
Ah ziet er al vetjes uit hoor.
I like the beerbottle :D
0 Kudos

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
Award Winner
09
/16

cd_BE

• Award Winner
93%
09 Rang
voortgang
cd_BE
geaccepteerde oplossing
De vierde is toch wind hé?
0 Kudos

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
Award Winner
05
/16

TheMerovingian

• Award Winner
94%
05 Rang
voortgang
TheMerovingian
geaccepteerde oplossing
Earth, wind fire water and hart :p Aldus Captian Planet :p

Maar op EoJ zijn het water, fire, forrest, earth and biolith.
0 Kudos

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
Beta Tester
07
/16

FCBier_NL

• Beta Tester
96%
07 Rang
voortgang
FCBier_NL
geaccepteerde oplossing
Dat zijn inderdaad de 5 elementen, echter forrest is wood. De elementen in het Engels lijkt me ook vetter eerlijk gezegd :D
0 Kudos

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
Award Winner
09
/16

cd_BE

• Award Winner
93%
09 Rang
voortgang
cd_BE
geaccepteerde oplossing
Dan zet ik het in het engels, geen groot werk. Zal echter voor vanavond zijn. en wat is biolith juist? Anders neem ik gewoon wood voor het 4de vakje.
0 Kudos

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
Award Winner
05
/16

TheMerovingian

• Award Winner
94%
05 Rang
voortgang
TheMerovingian
geaccepteerde oplossing
Biolith lijkt mij een soort mechanische monsters. Zijn iig tandwielen op het speelveld.
0 Kudos

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
Award Winner
09
/16

cd_BE

• Award Winner
93%
09 Rang
voortgang
cd_BE
geaccepteerde oplossing
Als je in google Biolith ingeeft krijg je dit Zal dat maar niet op het bord zetten :p
0 Kudos

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
Beta Tester
07
/16

FCBier_NL

• Beta Tester
96%
07 Rang
voortgang
FCBier_NL
geaccepteerde oplossing
LOL das de hippogod....heeft een attack van 8!
0 Kudos

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
Award Winner
09
/16

cd_BE

• Award Winner
93%
09 Rang
voortgang
cd_BE
geaccepteerde oplossing
Dat zou ik dus nog kunnen geloven :p
0 Kudos

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
Award Winner
09
/16

cd_BE

• Award Winner
93%
09 Rang
voortgang
cd_BE
geaccepteerde oplossing
In ware groote :p Er zitten nog enkele foutjes in, zie ik. De dames rechts boven, hadden tekst op dat plakaatje, maar dat is presies ergens misgelopen.
0 Kudos

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
Beta Tester
07
/16

FCBier_NL

• Beta Tester
96%
07 Rang
voortgang
FCBier_NL
geaccepteerde oplossing
Lekker zwaar plaatje hoor :p Is kijken hoe ik dat ga uitprinten op werk :D
0 Kudos

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
Beta Tester
07
/16

FCBier_NL

• Beta Tester
96%
07 Rang
voortgang
FCBier_NL
geaccepteerde oplossing

Jullie kennen allemaal vast wel het spel The Eye of Judgment! (Als je hier spijtig genoeg “nee” op moet antwoorden, neem dan eens een kijkje op het Eye of Judgment forum
Nou krijg je bij dit spel een fantastische speelmat, echter je kunt ook zelf een bord ontwerpen.
Dit leek mij dus een mooie aangelegenheid om een contest te maken voor de photopainters, en de timmer/zaag/plak/knutsel lieden.

Je kunt op 2 manieren een board maken:

1: Je kunt er 1 maken in Photoshop of een ander programma. Op die manier kunnen de EoJ spelers jou ontwerp uitprinten en dus op jouw board spelen :gr8:
2: Je knutselt zelf helemaal een board in elkaar met behulp van hout/steen/karton/metaal/etc. en geeft er eventueel nog een likje verf aan.

In dat topic staat ook een template die je kunt gebruiken om een bord te ontwerpen:

Hier alvast een voorbeeld van een ontwerp dat gemaakt is door onze grote vriend cd_BE:

“Voeg plaatje toe van het ontwerp van cd-BE”

Er zal uiteindelijk een poll worden gemaakt (of bij veel inzendingen een ander manier) om de forumleden te laten stemmen om het mooiste bord-design. De persoon die de meeste stemmen heeft gehaald wint………..(wat gaan we weggeven?)

Wil jij dus dat mensen die The Eye of Judgment spelen dat voortaan gaan doen op jouw uniek ontworpen speelbord. Of wil je je knutsel kwaliteiten tentoonstellen, doe dan snel mee met deze contest. Plaats je inzending in deze topic, zodat iedereen jou mooie ontwerp kan aanschouwen.

Namens alle EoJ spelers wil ik jullie alvast hartelijk bedanken voor jullie inzendingen. :gr8:
0 Kudos

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
Beta Tester
07
/16

FCBier_NL

• Beta Tester
96%
07 Rang
voortgang
FCBier_NL
geaccepteerde oplossing
Even een beetje aangepast, maar ben nog niet helemaal klaar.

@cd: heb je je ontwerp ook in een ISDN bestandsgrootte? :D
0 Kudos

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
Award Winner
09
/16

cd_BE

• Award Winner
93%
09 Rang
voortgang
cd_BE
geaccepteerde oplossing
Staat gelukkig nog online Zal het straks even doen :D Heb het ineens samen met de kalender gedaan :D (school moet maar even wachten) Zie nieuw post ;)
0 Kudos

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
Award Winner
09
/16

cd_BE

• Award Winner
93%
09 Rang
voortgang
cd_BE
geaccepteerde oplossing

Dit leek mij dus een mooie aangelegenheid om een contest te maken voor de photoshoppers, en de timmer/zaag/plak/knutsel lieden.

Je kunt op 2 manieren een board maken:

1: Je kunt er 1 maken in Photoshop of een ander programma. Op die manier kunnen de EoJ spelers jou ontwerp uitprinten en dus op jouw board spelen :gr8:
2: Je knutselt zelf helemaal een board in elkaar met behulp van hout/steen/karton/metaal/etc. en geeft er eventueel nog een likje verf aan.

Er zal uiteindelijk een poll worden gemaakt (of bij veel inzendingen een ander manier) om de forumleden te laten stemmen om het mooiste bord-design. De persoon die de meeste stemmen heeft gehaald wint………..(wat gaan we weggeven?)Had Sslust niet iets leuk???

Wil jij dus dat mensen die The Eye of Judgment spelen dat voortaan gaan doen op jouw uniek ontworpen speelbord. Of wil je je knutsel kwaliteiten tentoonstellen, doe dan snel mee met deze contest. Plaats je inzending in deze topic, zodat iedereen jou mooie ontwerp kan aanschouwen.

Namens alle EoJ spelers wil ik jullie alvast hartelijk bedanken voor jullie inzendingen.

:gr8:
0 Kudos

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
Beta Tester
07
/16

FCBier_NL

• Beta Tester
96%
07 Rang
voortgang
FCBier_NL
geaccepteerde oplossing
Ja die heeft wel iets leuks, maar zoals ik al zei: hij is nog niet helemaal klaar he. Had deze aanpassing nog net even voor 5-en gedaan....en ik ga toch echt niet overwerken :p
0 Kudos

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
Award Winner
09
/16

cd_BE

• Award Winner
93%
09 Rang
voortgang
cd_BE
geaccepteerde oplossing
en ik ga toch echt niet overwerken :p

overwerken??? Het werk van een MVP is nooit gedaan :D
0 Kudos

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
Award Winner
09
/16

cd_BE

• Award Winner
93%
09 Rang
voortgang
cd_BE
geaccepteerde oplossing
Als ik het post is het deze tekst :D Hallo artistieke/creatieve vrienden, Jullie kennen allemaal vast wel het spel The Eye of Judgment! (Als je hier spijtig genoeg “nee” op moet antwoorden, neem dan eens een kijkje op het Eye of Judgment forum) Nou krijg je bij dit spel een fantastische speelmat, echter je kunt ook zelf een bord ontwerpen. Dit leek mij dus een mooie aangelegenheid om een contest te maken voor de photoshoppers, en de timmer/zaag/plak/knutsel lieden. Je kunt op 2 manieren een board maken:
  • Je kunt er 1 maken in Photoshop of een ander programma. Op die manier kunnen de EoJ spelers jou ontwerp uitprinten en dus op jouw board spelen :gr8:
  • Je knutselt zelf helemaal een board in elkaar met behulp van hout/steen/karton/metaal/etc. en geeft er eventueel nog een likje verf aan. Om jullie op weg te helpen, op het Engelse forum zijn ze ook creatief bezig: http://community.eu.playstation.com/showthread.php?t=158537 In dat topic staat ook een template die je kunt gebruiken om een bord te ontwerpen: http://community.eu.playstation.com/showpost.php?p=2855794&postcount=23 Hier alvast een voorbeeld (Dus een kleinere versie) van een ontwerp dat gemaakt is door ondergetekende :D, speciaal voor ons Biertje. Er zal uiteindelijk een poll worden gemaakt (of bij veel inzendingen een ander manier) om de forumleden te laten stemmen om het mooiste bord-design. De persoon die de meeste stemmen heeft gehaald wint ???????? Wil jij dus dat mensen die The Eye of Judgment spelen dat voortaan gaan doen op jouw uniek ontworpen speelbord. Of wil je je knutsel kwaliteiten tentoonstellen, doe dan snel mee met deze contest. Plaats je inzending in deze topic, zodat iedereen jou mooie ontwerp kan aanschouwen. Namens alle EoJ spelers wil ik jullie alvast hartelijk bedanken voor jullie inzendingen. De poll gaat open op 25 december (Kerstdag) dus moeten je boards ten laatste op 23 december om 24u00 in deze topic gepost worden. :gr8: FCBier_NL, cd BE & Sslust Als Bier het post is het deze tekst: Hallo artistieke/creatieve vrienden, Jullie kennen allemaal vast wel het spel The Eye of Judgment! (Als je hier spijtig genoeg “nee” op moet antwoorden, neem dan eens een kijkje op het Eye of Judgment forum) Nou krijg je bij dit spel een fantastische speelmat, echter je kunt ook zelf een bord ontwerpen. Dit leek mij dus een mooie aangelegenheid om een contest te maken voor de photoshoppers, en de timmer/zaag/plak/knutsel lieden. Je kunt op 2 manieren een board maken:
  • Je kunt er 1 maken in Photoshop of een ander programma. Op die manier kunnen de EoJ spelers jou ontwerp uitprinten en dus op jouw board spelen :gr8:
  • Je knutselt zelf helemaal een board in elkaar met behulp van hout/steen/karton/metaal/etc. en geeft er eventueel nog een likje verf aan. Om jullie op weg te helpen, op het Engelse forum zijn ze ook creatief bezig: http://community.eu.playstation.com/showthread.php?t=158537 In dat topic staat ook een template die je kunt gebruiken om een bord te ontwerpen: http://community.eu.playstation.com/showpost.php?p=2855794&postcount=23 Hier alvast een voorbeeld (Dus een kleinere versie) van onze grote vriend cd_BE: Er zal uiteindelijk een poll worden gemaakt (of bij veel inzendingen een ander manier) om de forumleden te laten stemmen om het mooiste bord-design. De persoon die de meeste stemmen heeft gehaald wint ???????? Wil jij dus dat mensen die The Eye of Judgment spelen dat voortaan gaan doen op jouw uniek ontworpen speelbord. Of wil je je knutsel kwaliteiten tentoonstellen, doe dan snel mee met deze contest. Plaats je inzending in deze topic, zodat iedereen jou mooie ontwerp kan aanschouwen. Namens alle EoJ spelers wil ik jullie alvast hartelijk bedanken voor jullie inzendingen. De poll gaat open op 25 december (Kerstdag) dus moeten je boards ten laatste op 23 december om 24u00 in deze topic gepost worden. :gr8: FCBier_NL, cd BE & Sslust
  • 0 Kudos

Bekijk onze huisregels voor posts
    Antwoord plaatsen Antwoord bijwerken Annuleer