Beantwoorden
Level 4

Playstation Staff

Re: EoJ Speelbord ontwerpen

LOL das de hippogod....heeft een attack van 8!
Gelieve aub geen opmaak te gebruiken
0 Kudos
Bericht 11 van 21 (105 Weergaven)
0 Kudos
Level 7

Playstation Staff

Dat zou ik dus nog kunnen geloven :smileytongue:

I do not suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
Beta Trial Member since: 07-07-2003
Mac USER , since 28 - 09 - 2006!
0 Kudos
Bericht 12 van 21 (105 Weergaven)
0 Kudos
Level 7

Playstation Staff

In ware groote :smileytongue: Er zitten nog enkele foutjes in, zie ik. De dames rechts boven, hadden tekst op dat plakaatje, maar dat is presies ergens misgelopen.

0 Kudos
Bericht 13 van 21 (105 Weergaven)
0 Kudos
Level 4

Playstation Staff

Lekker zwaar plaatje hoor :smileytongue: Is kijken hoe ik dat ga uitprinten op werk :smileyvery-happy:
0 Kudos
Bericht 14 van 21 (105 Weergaven)
0 Kudos
Level 4

Playstation Staff

Hallo artistieke/creatieve vrienden,

Jullie kennen allemaal vast wel het spel The Eye of Judgment! (Als je hier spijtig genoeg “nee” op moet antwoorden, neem dan eens een kijkje op het Eye of Judgment forum
Nou krijg je bij dit spel een fantastische speelmat, echter je kunt ook zelf een bord ontwerpen.
Dit leek mij dus een mooie aangelegenheid om een contest te maken voor de photopainters, en de timmer/zaag/plak/knutsel lieden.

Je kunt op 2 manieren een board maken:

1: Je kunt er 1 maken in Photoshop of een ander programma. Op die manier kunnen de EoJ spelers jou ontwerp uitprinten en dus op jouw board spelen :Thumbs:
2: Je knutselt zelf helemaal een board in elkaar met behulp van hout/steen/karton/metaal/etc. en geeft er eventueel nog een likje verf aan.

Om jullie op weg te helpen, op het Engelse forum zijn ze ook creatief bezig:
http://community.eu.playstation.com/showthread.php?t=158537

In dat topic staat ook een template die je kunt gebruiken om een bord te ontwerpen:
http://community.eu.playstation.com/showpost.php?p=2855794&postcount=23

Hier alvast een voorbeeld van een ontwerp dat gemaakt is door onze grote vriend cd_BE:

“Voeg plaatje toe van het ontwerp van cd-BE”

Er zal uiteindelijk een poll worden gemaakt (of bij veel inzendingen een ander manier) om de forumleden te laten stemmen om het mooiste bord-design. De persoon die de meeste stemmen heeft gehaald wint………..(wat gaan we weggeven?)

Wil jij dus dat mensen die The Eye of Judgment spelen dat voortaan gaan doen op jouw uniek ontworpen speelbord. Of wil je je knutsel kwaliteiten tentoonstellen, doe dan snel mee met deze contest. Plaats je inzending in deze topic, zodat iedereen jou mooie ontwerp kan aanschouwen.

Namens alle EoJ spelers wil ik jullie alvast hartelijk bedanken voor jullie inzendingen. :Thumbs:
0 Kudos
Bericht 15 van 21 (105 Weergaven)
0 Kudos
Level 4

Playstation Staff

Even een beetje aangepast, maar ben nog niet helemaal klaar.

@cd: heb je je ontwerp ook in een ISDN bestandsgrootte? :smileyvery-happy:
0 Kudos
Bericht 16 van 21 (105 Weergaven)
0 Kudos
Level 7

Playstation Staff

Staat gelukkig nog online Zal het straks even doen :smileyvery-happy: Heb het ineens samen met de kalender gedaan :smileyvery-happy: (school moet maar even wachten) Zie nieuw post :smileywink:

0 Kudos
Bericht 17 van 21 (105 Weergaven)
0 Kudos
Level 7

Playstation Staff

Hallo artistieke/creatieve vrienden,

Jullie kennen allemaal vast wel het spel The Eye of Judgment! (Als je hier spijtig genoeg “nee” op moet antwoorden, neem dan eens een kijkje op het Eye of Judgment forum
Nou krijg je bij dit spel een fantastische speelmat, echter je kunt ook zelf een bord ontwerpen.
Dit leek mij dus een mooie aangelegenheid om een contest te maken voor de photoshoppers, en de timmer/zaag/plak/knutsel lieden.

Je kunt op 2 manieren een board maken:

1: Je kunt er 1 maken in Photoshop of een ander programma. Op die manier kunnen de EoJ spelers jou ontwerp uitprinten en dus op jouw board spelen :Thumbs:
2: Je knutselt zelf helemaal een board in elkaar met behulp van hout/steen/karton/metaal/etc. en geeft er eventueel nog een likje verf aan.

Om jullie op weg te helpen, op het Engelse forum zijn ze ook creatief bezig:
http://community.eu.playstation.com/showthread.php?t=158537

In dat topic staat ook een template die je kunt gebruiken om een bord te ontwerpen:
http://community.eu.playstation.com/showpost.php?p=2855794&postcount=23

Hier alvast een voorbeeld van een ontwerp dat gemaakt is door onze grote vriend cd_BE:

Er zal uiteindelijk een poll worden gemaakt (of bij veel inzendingen een ander manier) om de forumleden te laten stemmen om het mooiste bord-design. De persoon die de meeste stemmen heeft gehaald wint………..(wat gaan we weggeven?)Had Sslust niet iets leuk???

Wil jij dus dat mensen die The Eye of Judgment spelen dat voortaan gaan doen op jouw uniek ontworpen speelbord. Of wil je je knutsel kwaliteiten tentoonstellen, doe dan snel mee met deze contest. Plaats je inzending in deze topic, zodat iedereen jou mooie ontwerp kan aanschouwen.

Namens alle EoJ spelers wil ik jullie alvast hartelijk bedanken voor jullie inzendingen.

:Thumbs:

0 Kudos
Bericht 18 van 21 (105 Weergaven)
0 Kudos
Level 4

Playstation Staff

Ja die heeft wel iets leuks, maar zoals ik al zei: hij is nog niet helemaal klaar he. Had deze aanpassing nog net even voor 5-en gedaan....en ik ga toch echt niet overwerken :smileytongue:
0 Kudos
Bericht 19 van 21 (105 Weergaven)
0 Kudos
Level 7

Playstation Staff

en ik ga toch echt niet overwerken :smileytongue:

overwerken??? Het werk van een MVP is nooit gedaan :smileyvery-happy:

0 Kudos
Bericht 20 van 21 (105 Weergaven)
0 Kudos