Forum Zaken

Beantwoorden

Singstar (PS3) [Wedstrijd]

Singstar Talent Show! Iedereen heeft ooit in zijn leven eens karaoke gedaan of zal het ooit eens doen. Gek genoeg heeft het best een grote aantrekkingskracht. Daar heeft SCEE heel handig mee gehandelt door de Singstar reeks uit te brengen met als gevolg dat het een succes is. Nou dan is het dus vrij logisch (zoals 1+1=2) Dat het ook word uitgebracht op de PLAYSTATION®3. En omdat extra kracht bij te zetten doen we dus een leuke wedstrijd. Maar wees gerust, je hoeft niet persé zangkunsten te hebben a lá Robbie Williams of Madonna. Want via deze wedstrijd kan je op 2 manieren proberen te winnen. Er worden namelijk winnaars geselecteerd uit de categorieën: Beste zangtalent & Orginaliteit. De eerste is opzich duidelijk zat dus ik ga er vanuit dat ik dat niet hoeft uit te leggen. Bij Orginaliteit denk ik aan de leukste/orgineelste inzendingen. Een beetje het idee van het (nederlandse) TROS (tv)programma "Ter land, ter zee en in de lucht". Steek jezelf in een leuke pak, zing met een mond vol, op de wc. Kortom je kan het zo gek nog niet bedenken. Je kan je gewoon op 1 categorie richten, maar gewoon met 1 inzending kans proberen te maken op beiden is ook toegestaan. Dus dat je daar als clown verkleed staat en toch perfect zingt kan ook gewoon. Zit wel 1 maar aan en dat is dat je maar in 1 categorie een prijs kan behalen. Hoe doe ik mee? Maak via Singstar (PS3) een filmpje Kopieer de link van je filmpje (van de Singstar website af) en plaats die in een reply in deze topic. Doe dat voor -- Oktober 2007 20.00 uur GMT+1. Reglementen: - Inzendingen moeten gedaan zijn tussen -- September 2007 & -- Oktober 2007 20.00 uur GMT+1. - Met de uitslag kan niet gecorrespondenteerd worden. - Alle forumregels zijn van kracht - Complete reglement vind je hier
Gelieve aub geen opmaak te gebruiken

Re: Singstar (PS3) [Wedstrijd]

Nou Sslust ik hoop dat dat wel voldoende is voorlopig. Dit is dus absoluut niet de uiteindelijke versie. Het kan denk ik wel wat aanpassingen gebruiken. Gewoon nou gepost omdat je daarom vroeg zodat je dat kan voorleggen bij dat meeting met die Singstar persoon. Ik dacht er aan dat mischien die ene meneer/mevrouw die over Singstar gaat mischien wel tijd heeft / leuk lijkt om een jurylid te zijn? Samen met jou en nog wat van je collega's. @ cd BE, Kan jij mischien alvast wat leuks in elkaar knutselen?

Zeker en vast, maar dan wil ik ook in de jury zitten :smileytongue:

I do not suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
Beta Trial Member since: 07-07-2003
Mac USER , since 28 - 09 - 2006!

Enkele testjes :smileytongue:, nou ja, eigenlijk zijn het maar 2 testjes :smileytongue:

Versie 01

Iedereen heeft ooit in zijn leven eens karaoke gedaan of zal het ooit eens doen. Gek genoeg heeft het best een grote aantrekkingskracht. Daar heeft SCEE heel handig mee gehandelt door de Singstar reeks uit te brengen met als gevolg dat het een succes is. Nou dan is het dus vrij logisch (zoals 1+1=2) Dat het ook word uitgebracht op de PLAYSTATION®3. En omdat extra kracht bij te zetten doen we dus een leuke wedstrijd. Maar wees gerust, je hoeft niet persé zangkunsten te hebben a lá Robbie Williams of Madonna.

Versie 02

Iedereen heeft ooit in zijn leven eens karaoke gedaan of zal het ooit eens doen. Gek genoeg heeft het best een grote aantrekkingskracht. Daar heeft SCEE heel handig mee gehandelt door de Singstar reeks uit te brengen met als gevolg dat het een succes is. Nou dan is het dus vrij logisch (zoals 1+1=2) Dat het ook word uitgebracht op de PLAYSTATION®3. En omdat extra kracht bij te zetten doen we dus een leuke wedstrijd. Maar wees gerust, je hoeft niet persé zangkunsten te hebben a lá Robbie Williams of Madonna.

De vloer is open voor opmerkingen, aanmerkingen, aanpassingen en andere commentaren :smileyvery-happy:
Een afsluitbanner heb ik nog niet, eerst zien of het begin goed is, ik heb nu toch tijd om hier iets voor te ontwerpen.

Onderste :Thumbs: Kom ff in de batcave cd anders ben ik zo eenzaam :smileysad:

Versie 1 is beter.

Het zijn ruwe versie's hé. De damens in versie 2 zijn nog niet helemaal perfect. Zie juist dat ik dit er vergeten bij te posten ben :smileyvery-happy: Als we maar overeen komen. :smileytongue:

Heb nog flink de tijd zag ik net. Releasedate stond een tijd lang nog op 14 september. Maar is zo te zien verschoven naar 2 November. Helaas. :smileysad:

SingStar Talent Show! Iedereen heeft ooit in zijn leven eens karaoke gedaan of zal het ooit eens doen. Gek genoeg heeft het best een grote aantrekkingskracht. Daar heeft SCEE heel handig mee gehandelt door de SingStar reeks uit te brengen met als gevolg dat het een succes is. Nou dan is het dus vrij logisch (zoals 1+1=2) Dat het ook word uitgebracht op de PLAYSTATION®3. En omdat extra kracht bij te zetten doen we dus een leuke wedstrijd. Maar wees gerust, je hoeft niet persé zangkunsten te hebben a lá Robbie Williams of Madonna. Want via deze wedstrijd kan je op 2 manieren proberen te winnen. Er worden namelijk winnaars geselecteerd uit de categorieën: Beste zangtalent & Orginaliteit. De eerste is opzich duidelijk zat dus ik ga er vanuit dat ik dat niet hoeft uit te leggen. Bij Orginaliteit denk ik aan de leukste/orgineelste inzendingen. Een beetje het idee van het (nederlandse) TROS (tv)programma "Ter land, ter zee en in de lucht". Steek jezelf in een leuke pak, zing met een mond vol, op de wc. Kortom je kan het zo gek nog niet bedenken. Je kan je gewoon op 1 categorie richten, maar gewoon met 1 inzending kans proberen te maken op beiden is ook toegestaan. Dus dat je daar als clown verkleed staat en toch perfect zingt kan ook gewoon. Zit wel 1 maar aan en dat is dat je maar in 1 categorie een prijs kan behalen. Prijzen: 1ste prijs beste zang: Folklore (promo copy) (PS3) & rode PLAYSTATION®3 beker. 2de prijs beste zang: SingStar: Anthems (PS2) & rode PLAYSTATION®3 beker. 1ste prijs orginaliteit: Pirates of the Caribbean: At World's End (PS3) & rode PLAYSTATION®3 beker. 2de prijs orginaliteit: SingStar: Legends (PS2) & rode PLAYSTATION®3 beker. Hoe doe ik mee? Sluit een USB-camera (zoals de Eye-Toy en de PLAYSTATION®Eye) aan en zoek je nummer uit. Start de nummer en sla het op zodra de nummer is afgelopen. Vervolgens upload je je filmpje. Plaats dan hier een reply met daarin jouw PSN naam en de titel plus artiest. Doe dat voor 30 Januari 2008 20.00 uur GMT+1. Reglementen: - Inzendingen moeten gedaan zijn tussen -- 7 Januari 2008 & -- 30 Januari 2008 20.00 uur GMT+1. - Met de uitslag kan niet gecorrespondenteerd worden. - Alle forumregels zijn van kracht - Complete reglement vind je hier: http://community.eu.playstation.com/faq.php?faq=legal#faq_promorules
Beta Tester
FCBier_NL
Bericht 10 van 18 (78 Weergaven)

Dit event gaat echt leuk worden....ook voor toeschouwers :smileyvery-happy: Ik mis alleen nog de link naar een filmpje van jezelf :Stupid:
Deze widget kan niet worden weergegeven.
Aankondigingen
Recent nieuws