Forum Zaken

Beantwoorden
Beta Tester
forkless
Bericht 1 van 7 (34 Weergaven)

Tournament bijhouden?

*** Als jullie hier even op willen schieten, thanks :smileyvery-happy: *** Beste Medegamers -) Momenteel zijn we bezig een tournament site op te zetten om zo de scores van de verschillende events bij te kunnen houden. We zijn nog volop in ontwikkeling maar we zien de eerste gebruikers graag tegemoet om de eerste tests te kunnen gaan doen. Zoals jullie kunnen zien is de site nog geheel in het engels dit zal in de loop van de tijd gaan veranderen echter het hoofdoel is vooralsnog om makkelijk een toernooi te kunnen organiseren. Hoe werkt het? Ga naar http://www.playstationtournament.com/registration Registreer jezelf, volg de instructies in het emailtje wat je toegestuurd wordt. Log vervolgens in op http://www.playstationtournament.com/ in het rechter menu staat een optie 'Login Form' voer hier je gebruikersnaam en wachtwoord in. Vervolgens kies in het rechter 'Main Menu' de optie 'Tournaments' Je ziet nu een aantal opties; Tournament nummer (automatisch gegenereerd) Naam (Afkorting en tijd en datum van het event) Type (Single of Team event) Mode (Single of Double elimination, waarbij double elimination je eerst twee keer verslagen moet worden voordat je niet meer in rondes vooruit kunt) Team size (Voor single user tournament leeg en teams 2 of meer Max. 128 spelers) Part (Participants, eerste cijfer de hoeveelheid ingeschreven spelers en het tweede cijfer de maximale hoeveelheid spelers) Register (De link waar je als je ingelogd bent op moet klikken om deel te nemen aan dat specifieke tournament) Wanneer start een tournament? Het tournament kan gestart worden door een van de game administrators indien er genoeg inschrijvingen op een tournament zijn. We zijn gestart, wat nu? Ga naar de link My Tournaments en kies de optie 'Brackets', dit toont de lijst met tegenstanders in de eerste ronde Je kunt nu het tournament is starten, Zodra de eerste ronde is gespeeld je naar de site en vult hier de score in. Let goed op bij het invullen van de score. Indien de scores niet overeenkomen zal er geen voortgang in het toernooi zijn. Zodra de correcte gegevens door beide partijen ingevuld zijn worden de punten automatisch toegekend en de volgende rondes worden toegewezen. Het is eventueel aan te raden om een screenshot van de uitslag maken om latere discussies te voorkomen. Ga hiervoor naar de link 'My Tournaments' en kies nogmaals de 'Brackets' van je huidige tournament om je nieuwe tegenstander te zien. Speel je match en herhaal de score procedure. Doe dit net zolang er een winnaar bekend is. Wil je een tournament opgezet hebben laat het me weten welk game, voor hoeveel personen, of het een single of team event is en of het enkelvoudige of dubbele eliminatie gaat. Vergeet er ook niet bij te vermelden wanneer en hoe laat de game plaatsvind. Heb je vragen, log dan in op de web based chat op http://www.playstationtournaments.com/chat Vul je gebruikersnaam in zonder wachtwoord gr, sp00n PS. Dit is geen dienst van SCEE, het betreft hier een vrijwillige bijdrage, houdt er dus rekening mee dat er niet ten alle tijde iemand aanwezig zal zijn om je te woord te staan.

You're at the zoo, you have a popsicle. How can you be unhappy?

- Dewey

Nothing shows man's character more than by what they find ridiculous.
- Johann Wolfgang Von Goethe

I used to be cool.
- forkless

Gelieve aub geen opmaak te gebruiken
Beta Tester
FCBier_NL
Bericht 2 van 7 (34 Weergaven)

Re: Tournament bijhouden?

Ziet er goed uit man! :Thumbs:

Her en der wat schoonheids typefoutjes en woordjes vergeten, maar dat komt waarschijnlijk door de haast.

2 puntjes die ik graag nog zou willen zien:

1: uitleg over Single of Double elimination Wat is double elimination?

2. Indien de scores niet overeenkomen zal er geen voortgang in het toernooi zijn. Zodra de correcte gegevens door beide partijen ingevuld zijn worden de punten automatisch toegekend en de volgende rondes worden toegewezen.

Misschien even een melding maken dat het altijd handig is om voor jezelf een foto te nemen van de einduitslag. Dit om welles/nietus situaties te voorkomen. Tis nietverplicht, maar wel handig.

Kan niet wachten om dit uit te gaan testen met EoJ! :smileyvery-happy:

Oh nog een dingetje: binnenkort moeten we dus ook veel op die chat vertoefen? :smileyhappy:
Beta Tester
forkless
Bericht 3 van 7 (34 Weergaven)

Oh nog een dingetje: binnenkort moeten we dus ook veel op die chat vertoefen? :smileyhappy: Ik heb eigenlijk liever dat we de chat van Sslust gebruiken maar daar kun jij niet bij he :smileywink: edit: Ik moet nog een extra pagina maken voor mensen die zelf in de admin interface tournaments kunnen aanmaken en starten indien er voldoende spelers zich hebben opgegeven (vooralsnog doe ik het wel even)

- Dewey

I used to be cool.
- forkless

Nou, dit ziet er erg goed uit hoor :Thumbs: Zit me alleen even af te vragen waar ik dit moet posten... hmmmm.... Om te beginnen in het Eye of Judgment forum denk ik. En daarna kijken we wel waar het van toepassing is. Dan posten we het gewoon in het desbetreffende forum.
Beta Tester
forkless
Bericht 5 van 7 (34 Weergaven)

waar we wel even mee moeten beginnen is gewoon 1 of 2 dummy events af te draaien met een aantal gebruikers om te zien hoe het systeem zich gedraagt.

- Dewey

I used to be cool.
- forkless

Okeeeeeeeey, ik heb net een vergadering gehad over deze site, en zal het al wel ruiken. Ik mag het niet gebruiken! Maar, wacht.... niet te snel.... Jullie mogen het wel gebruiken :smileyvery-happy: Dus ik zet het tournament op en jullie zeggen gewoon, gebruik dit om bij te houden wie tegen wie moet spelen, het heeft niets met Sony te maken, zoals je al zei, ik doe dit gewoon vrijwillig etc. etc. Dit omdat onze advocaten helemaal uit de pan flippen als ik zeg, ga hier naartoe mensen. Ach, zo is het nou eenmaal, Sony wil niet aangeklaagt worden als je de software ergens anders vandaan hebt gehaald. Of dit hebt gemaakt met illegale software etc. etc.
Beta Tester
FCBier_NL
Bericht 7 van 7 (34 Weergaven)

*Zucht*.........lastige baan heb je kerel :Shame:
Deze widget kan niet worden weergegeven.
Aankondigingen
Recent nieuws