Game reviews, tips & walkthroughs

Beantwoorden
MVP
XxGandhixX
Bericht 1 van 4 (282 Weergaven)

Eufloria review

In Eufloria ben je een zaadje (seedling) dat om een astroïde vliegt.

Je opdracht als seedling is van de ene astroïde naar een volgende astroïde te  'vliegen' om daar een nieuwe wereld te creëren.

De astroïde kan onbewoond zijn zodat je met 10 seedling-vriendjes een boom kunt planten. Ieder boom maak weer nieuwe seedlings, dus hoe meer bomen hoe beter. Een astroïde kan ook door  "vijanden" worden bewoond. Je moet deze dan eerst verslaan voor je er een nieuwe kolonie (boom) kunt stichten.

Het is de bedoeling zo het gehele universum te veroveren.

Maar... zo makkelijk gaat dat natuurlijk niet, er zijn ook vijandige seedlings die jou astroïdes  aanvallen en dan moet je vol in de verdediging.Het klinkt heel simpel maar dat is het niet.

Het lijkt een heel lief spelletje (je kunt het gewoon spelen als er kleine kinderen in de buurt zijn) maar  het is vooral strategisch oorlog voeren en je kunt alleen met de juiste tactieken de vijand verslaan.

Ik dacht dat het een saai spel zou zijn maar het is vooral een heel verslavend spel. Als het niet is gelukt wil je het toch nog een keer proberen, en nog een keer, en nog een keer, en nog een keer, en...........

In het begin is het even uitzoeken hoe het moet. Er word niet veel uitgelegd, gewoon proberen lijkt vooralsnog de beste optie. Maar dat kan ook heel frustrerend zijn, er wordt namelijk ook niet uitgelegd hoe je het beter kan doen of wat je fout hebt gedaan :smileysad:

De game heeft 19 bronzen trophies en 1 zilveren trophie die je kunt verdienen. Wanneer je zo goed bent als ik, duurt het wel even voordat je zover bent :smileyhappy:

Deze game krijgt van mij 4 van de 5 pizza punten vanwege zijn zeer verslavende capaciteiten en het feit dat je echt moet nadenken. Geen keiharde actie, wel oorlog!

pizza-slice.jpgpizza-slice.jpgpizza-slice.jpgpizza-slice.jpg

Gelieve aub geen opmaak te gebruiken
Beta Tester
markaveli81
Bericht 2 van 4 (275 Weergaven)

Re: Eufloria review

Bedankt Ghandi voor je review! :Thumbs: Het ziet er inderdaad leuk uit qua design (het doet mij denken aan PixelJunk Eden) en gameplay. Ik denk dat ik het eens ga uitproberen
MVP
XxGandhixX
Bericht 3 van 4 (272 Weergaven)

ik vind het veel leuker als gedacht en heb het sinds dien nog een paar keer gedaan maar graag gedaan:smileyhappy:

Yay pizza's zijn beter als kiwi's :smileytongue:

Mooie review trouwens :smileyhappy:
Deze widget kan niet worden weergegeven.
Aankondigingen
Welkom op de Officiële PlayStation Forums!

Hoi Anonymous!

Heb jij recentelijk een kudo gegeven? :)

Wedstrijden

Social Media

playstationNL-twitter.png

playstationBE-twitter.png

specuwazig-twitter.png

thepandorapandora-twitter2.png

Game Character Quotes

"Get back to the pits!" Teammanager in F1 2011

"You fool! You gave cheese to a lactose intolerant volcano god" Lemonhead, Curse of Monkey Island

Nick: "Guess I'm into some side-scrolling from time to time."
Juliet: "Nick, now's not the time to be talking dirty."
Lollipop Chainsaw

"My people... Sons and Daughters of Helghan." Scolar Visari, Killzone

Duke: "Who are you? My evil twin?"

Toekomst-Duke: "I'm you genius! Only back in time" Duke Nukem: Zero Hour

Link: "You feel all warm and fluffy" Zelda: Majora's Mask (Als je de melkkoets hebt beschermt krijg je een masker. Als je nadien nog eens hetzelfde doet, krijg je een knuffel)

Welke quotes wil jij hier zien? Post het hier!

Recent nieuws