God of War

Beantwoorden

Level 5

Level 5
y0uknOwWh01aM
Bericht 1 van 21 (614 Weergaven)

God of War: Ascension

Hier een topic over de nieuwe God of War game.

Nieuws | 4 mei 2012 - David Jaffe, de bedenker van de God of War-serie, heeft al een glimp kunnen opvangen van God of War: Ascension en laat weten erg onder de indruk te zijn. Jaffe was op bezoek bij zijn oude werkplek en kon het natuurlijk niet laten om even te kijken naar de nieuwe God of War game. De bedenker van de God of War-serie liet tegenover IGN het volgende weten over God of War: Ascension:

Quote:
“I think it looks cool. It looks like another great, impeccably executed Sony Santa Monica game.”

Multiplayer
Ook over het multiplayer-gedeelte van de nieuwe God of War was Jaffe te spreken. Jaffe is van mening dat de multiplayer in ieder geval niet in de weg zal staan van de singleplayer-campagne. God of War-fans kunnen dus uitkijken naar een singleplayer-campagne die nog beter zal zijn dan de vorige delen.

http://www.psonly.nl/nieuws/31627/Jaffe_onder_indruk_van_God_of_War:_Ascension/

trailer: http://www.youtube.com/watch?v=zoEE2rzjCLg

Gelieve aub geen opmaak te gebruiken

Re: God of War: Ascension

Ik vind het ontwerp van de trailer echt prachtig gedaan, alsof het inkt is dat vloeit met water.
NipponExpress
Bericht 3 van 21 (505 Weergaven)

[ Bewerkt ]

"In God of War: Ascension worden een aantal nieuwe features gestopt die nog niet eerder in de serie aanwezig waren. In God of War: Ascension zal Kratos bijvoorbeeld wapens van zijn vijanden kunnen afpakken en tijdens een combo zal je tussen wapens kunnen wisselen. Kratos kan ook de tijd manipuleren. Hiermee kan hij zijn vijanden ‘bevriezen’ of kan hij bepaalde puzzels oplossen. "

http://www.psonly.nl/nieuws/31873/E3:_God_of_War:_Ascension_krijgt_releasedatum/

Als alles goed gaat komt ie 12 Maart 2013 uit. :smileyhappy:

Was er niet door weg geblazen, Online modus zat ik ook niet op te wachten.

Maar deze kan niet ontbreken natuurlijk, hopelijk gaan de makers na deze een heel nieuwe tittel beginnen maken.

Ik hoop date als ze rekening houden met het maken van de Trophies. De het co-op en online gedeelte een apart thophy pack heeft wat gratis te downloaden is. Zodat de mensen die niet online spelen toch een platinum trophy kunnen halen.

Ik heb de game op Firstlook geprobeerd en het is echt een heerlijke game moves vloeide nog beter, je kan meer moves doen zonder enige moeite wat je bij de meeste games heb waarbij eigenlijk je hand uit de kom moet zijn om het te lukken.

Ik ga deze game zeker halen.

Level 3

Level 3
DarkCrusaderBE
Bericht 7 van 21 (353 Weergaven)

Nieuwe trailer: Ares (multiplayer character): http://www.youtube.com/watch?v=HEleKCKUfsI

Ik heb eigenlijk nog nooit een God of War game gespeeld (shame on me), maar deze ga ik toch 100% halen :smileytongue:

Ik heb ook nog nooit een God of War game gespeeld, DarkCrusader, ik schaam me er een beetje voor! :smileysad: Maar daar komt snel verandering in.

Laatst heb ik een deel God of War: Ascension gespeeld tijdens een event en het was echt fantastisch! Ik zat er meteen helemaal in, de wapens zijn super en ook hoe je je vijanden kunt grijpen met die kettingen.

Can't wait! :smileyhappy:

Inderdaad jullie twee, schaam jullie diep! :smileytongue:

Maar even serieus. God of War is naast Metal Gear Solid mijn meest favoriete serie, al vanaf het eerste deel. Prachtige graphics, zeer soepele en makkelijke gameplay, en een kek verhaal eromheen. 

Toen ik op een zaterdag naar First Look ging, was dit de eerste booth waar ik naartoe ging, en de demo heeft mij niet teleurgesteld!

Kan niet wachten tot Ascension uitkomt, want hoewel het verhaal afgesloten was, kriebelt het toch weer om opnieuw met Krato aan de slag te gaan!

Level 3

Level 3
DarkCrusaderBE
Bericht 10 van 21 (239 Weergaven)

Ik kijk echt uit naar deze game :smileyhappy:

Vooral na het bekijken van de nieuwe Multiplayer trailer: http://www.youtube.com/watch?v=QmUVdPpyw5g
Deze widget kan niet worden weergegeven.
Aankondigingen

Welkom op de Officiële PlayStation Forums!

Hoi Anonymous!

Heb jij recentelijk een kudo gegeven? :)

Wedstrijden

wayofplay1.jpg

Social Media

playstationNL-twitter.png

playstationBE-twitter.png

specuwazig-twitter.png

thepandorapandora-twitter2.png

Game Character Quotes

"Get back to the pits!" Teammanager in F1 2011

"You fool! You gave cheese to a lactose intolerant volcano god" Lemonhead, Curse of Monkey Island

Nick: "Guess I'm into some side-scrolling from time to time."
Juliet: "Nick, now's not the time to be talking dirty."
Lollipop Chainsaw

"My people... Sons and Daughters of Helghan." Scolar Visari, Killzone

Duke: "Who are you? My evil twin?"

Toekomst-Duke: "I'm you genius! Only back in time" Duke Nukem: Zero Hour

Link: "You feel all warm and fluffy" Zelda: Majora's Mask (Als je de melkkoets hebt beschermt krijg je een masker. Als je nadien nog eens hetzelfde doet, krijg je een knuffel)

Welke quotes wil jij hier zien? Post het hier!

Recent nieuws