Gran Turismo

Beantwoorden

Member

Member
Morav
Bericht 1 van 8 (83 Weergaven)

+1 PP gain na B-spec race ?

Kan iemand mij vertellen waarom ik 1pp bijkrijg na een race (B-spec)

K heb een audi die net 400pp had, om mee te doen aan die online events. Ik finish 2e en kan niet meer opnieuw die auto gebruiken want nu heeft hij 401pp.

Dank

Gelieve aub geen opmaak te gebruiken

Level 8

Level 8
jebbe_1-
Bericht 2 van 8 (82 Weergaven)

Re: +1 PP gain na B-spec race ?

waarom dat zo is weet ik niet maar als ie nu 401pp heeft moet je gewoon even naar autoinstellingen gaan-motor-motorbegrenzing (of begrenzingssysteem weet niet te goei hoe dat heet)-en dan begrenzen tot je maar 400pp meer hebt

sorry als je er niets van snapt want ik heb het nogal ingewikkeld getypd maar dan zal er nog wel iemand een duidelijkere uitleg hier op het forum zetten:Thumbs:

Member

Member
Morav
Bericht 3 van 8 (80 Weergaven)

thnx .. ik snap het :smileyhappy:

Ik weet wel dat ik er terug 400 van kan maken (begrenzer, meer gewicht)

Maar wil weten waarom er pp bijkomt.

-Is mn auto lichter geworden na de race ?

-minder brandstof

-onderdelen die erafvallen tijdens race 

-Moet nog ingereden worden?  (quattro '82)

...  kan vanalles zijn..

Andere oplossing net gevonden is het spel heropstarten. Verlies ik lekker geen preformance door pp te minderen :smileywink:

SchumiFAST
Bericht 4 van 8 (72 Weergaven)

Je prestatiepunten stijgen omdat je vermogen toeneemt. Zoals je zelf al vermoedt komt het omdat de 'ingereden' wordt. Na enkele honderden kilometers behaal je jouw maximaal aantal pk's, telkens na een race gaat vermogen toenemen tot het aan het maximum zit. Als je niet wilt dat het telkens opnieuw toeneemt en je weer de motor moet begrenzen kan je even je olie verversen, dan is je wagen zogezegd meteen ingereden.

SchumiFAST schreef:
Je prestatiepunten stijgen omdat je vermogen toeneemt. Zoals je zelf al vermoedt komt het omdat de 'ingereden' wordt. Na enkele honderden kilometers behaal je jouw maximaal aantal pk's, telkens na een race gaat vermogen toenemen tot het aan het maximum zit. Als je niet wilt dat het telkens opnieuw toeneemt en je weer de motor moet begrenzen kan je even je olie verversen, dan is je wagen zogezegd meteen ingereden.

Uuhh.... volgens mij werkt dat ook niet. Als je van een nieuwe premium auto meteen de olie ververst, krijg je wel een PK-vermeerdering. Maar als je er daarna ook nog enkele honderden kilometers mee gaat rijden, krijg je er nog meer vermogen bij vanwege het "inrijden".

Member

Member
Morav
Bericht 6 van 8 (67 Weergaven)

Hier kan ik mee leven.
Bedankt voor de info !

Level 4

Level 4
storm-1977
Bericht 7 van 8 (62 Weergaven)

Zoals Am4deos zegt, Door de olie verversing van een nieuwe auto krijg je meer pk, echter nog niet het maximale pk van deze auto, die krijg je pas echt na een paar 100km rijden.

Als je bijv. een 1 uurs wedstrijd hebt gehad, verlies je al pk's, check daarom zeer regelmatig je olie

Level 4

Level 4
Spa-F_FR3AK
Bericht 8 van 8 (60 Weergaven)

sowieso vervangen voordat je mee gaat doen aan races, win je toch nog iets mee :smileyhappy: is niet duur (250$ is niets in GT5) en kan een verschil maken
Deze widget kan niet worden weergegeven.
Aankondigingen
Welkom op het GT forum Anonymous!

Dit is het startpunt voor iedereen die nog meer uit Gran Turismo wil halen! Post je foto's, ruil items op de markt, start je eigen race of kampioenschap en discusieer mee in de vele topics.

Neem deel aan de wekelijkse Fun Night of bezoek één van de vele GT Community websites voor meer races en kampioenschappen!

GT5 Fun Night

GT5 Seizoensevent

Community Websites

Recent nieuws