Gran Turismo

Beantwoorden

Level 4

Level 4
storm-1977
Bericht 1 van 3 (105 Weergaven)

12 uur van Spa

Voor de liefhebbers die het circuit Spa hebben:

28 juli is er de 24uurs race van Spa.

Net zoals met de 24h Nurburgring en de 24h van Le mans, gaan we ook dit event 12uur lang racen!!!!

om 20:00u starten we. We beginnen met serieus racen, leuke verschillende klasses. Waarschijnlijk beginnen we met 1uurs races. Zolang de room lekker vol blijft en iedereen er nog steeds zin in heeft, blijven we lekker fanatiek racen met verschillende races, verschillende lengtes etc.

Er zal een open lobby aangemaakt worden waarvan de naam nog bekend word gemaakt tegen die tijd.

Iedereen is gedurende de hele nacht welkom, tot 8uur smorgens. Zodra we maar met 2 of 3 man over zijn gaan we rooms opzoeken welke ook op Spa rijden.

Het gaat erom: 12uur lang op Spa racen/aanwezig zijn.

Dus heb je zin en tijd, join onze open room en race gezellig mee! Ook al kan je maar een uurtje meerijden, dat maakt niet uit.

Het gaat hier meer om de prestatie om 12uur lang te racen, dan om te winnen, al gaan we wel zoals altijd zo clean mogelijk rijden (al zal een wackey race midden in de nacht niet te voorkomen zijn)

Inschrijven mag, maar hoeft niet. Ben je toevallig online deze avond/ nacht, zoek onze lobby op en rijd eens gezellig mee. (vriendenverzoek mag, maar laat niet zomaar meer iemand toe)

Gelieve aub geen opmaak te gebruiken

Level 3

Level 3
Tommy-160
Bericht 2 van 3 (95 Weergaven)

Re: 12 uur van Spa

Ik ben er niet bij helaas. Op vakantie 

Level 4

Level 4
Spa-F_FR3AK
Bericht 3 van 3 (76 Weergaven)

Re: 12 uur van Spa

hetzelfde verhaal voor mij... helaas.. en anders was ik er wel heen gegaan denk ik :smileywink:
Deze widget kan niet worden weergegeven.
Aankondigingen
Welkom op het GT forum Anonymous!

Dit is het startpunt voor iedereen die nog meer uit Gran Turismo wil halen! Post je foto's, ruil items op de markt, start je eigen race of kampioenschap en discusieer mee in de vele topics.

Neem deel aan de wekelijkse Fun Night of bezoek één van de vele GT Community websites voor meer races en kampioenschappen!

GT5 Fun Night

GT5 Seizoensevent

Community Websites

Recent nieuws