Gran Turismo

Beantwoorden

Level 4

Level 4
storm-1977
Bericht 1 van 35 (172 Weergaven)

12uur Nurburgring race

Hoeveel? inderdaad, 12uur willen we gaan proberen te gaan racen, we gaan dan 1uurs races doen met tussendoor kleine pauze.

Dit weekend is het de 24uurs van de Nurburgring, een mega event wat je als Nordschleiffe fan niet mag missen. Bedoeling is om  s'avonds rond 20:00u te starten met racen. (kan misschien al een uurtje eerder gebeuren). We rijden dan ieder uur een race, op de 24h Nurburgring baan. De tijd zal gelijk lopen met het echte event, dus rijden we voornamelijk in het donker.

Iedereen mag gedurende de 12uur in en uit. Heb je even geen zin, ga je even wat anders doen, en kom je rond de starttijd van de volgende weer online.

We willen proberen om zoveel mogelijk rondjes te gaan rijden op de Ring, en gelijktijdig via internet meekijken naar het echte event! Ook zal er een live stream van Storm zijn welke je kan bekijken op http://nl.twitch.tv/storm_1977 Diegene die de meeste rondes heeft gereden mag zich winnaar noemen, en krijgt diegene een raceonline bumpersticker, als waardering om het zolang vol te houden.

Je kan de open lobby van Storm dus altijd binnenkomen en verlaten, even kijken hoe we het doen etc. beetje steun geven via de chat.

Kortom, gewoon gezellig met de echte mannen meerrijden.

Oja, ieder uur starten we een andere race: GT500, GT300, streetcars 550pp, en waarschijnlijk ook de wat oudere auto's zoals de bmw 2002 etc. Dus ieder uur een ander event, en gelijktijdig beetje buurten, live meekijken met de Pro's, waar als het goed is de GT5 goeroe weer in meerijd?

Heb je zin, al is het maar een uurtje, join je gewoon mijn lobby, waarschijnlijk een open lobby zodat iedereen kan joinen waneer die maar wilt.

Zodra ik merk dat er geen clean racers zijn (met name buitenlanders) zullen zij gelijk verwijderd worden

Samen met een paar man, willen we het gaan proberen, 12uur achter elkaar te racen, dit hoef je zelf dus niet persee te doen.

Hopelijk zien we genoeg mensen gedurende de nacht even online komen, dus wil je zelf geen 12uur rijden, zet je wekker om bijv. 3uur snachts en rijd even een uurtje mee, steun geven en slap ouwehoeren lol

Hope to see you all on the track

Gelieve aub geen opmaak te gebruiken

Level 2

Level 2
zakspeed2
Bericht 2 van 35 (117 Weergaven)

Re: 12uur Nurburgring race

Ik kijk liever naar de echte race, niet zo'n fantastish idee als ik eerlijk moet zijn, je hebt al vele leuke events bedacht maar deze is gewoon niet te doen. Organiseer op een ander datum en maak de race korter bv. 2uren en 40minuten

Level 4

Level 4
storm-1977
Bericht 3 van 35 (109 Weergaven)

Waarom niet te doen denk je? Iedereen gamed toch wel eens 8 of 10uur lang? En de races zijn steeds 1uur lang, dus zo lang is dat niet, en tussendoor 10min. pauze. Het enige is dat we continu op 24h nurburgring zullen rijden, wel laten we de nachtcycles in game uit staan, 8 a 9uur in donker gamen, is nou ook niet bepaald alles.

En ook ik zal niet alle races meerijden, hij staat gewoon op automatisch startcycles, tussendoor zal ik de echte race ook live gaan bekijken via internet. Zo rond een uurtje of 3snachts lekker de bbq even aan, lijkt het net of we er echt live bij zijn. (was eerst de bedoeling om er heen te gaan)

en zoals je al zegt: niet ieder event is een top event waar iedereen aan meewil doen, hier gaat het puur om de uitdaging, en als mega fan van de ring is dit wel gaaf om eens te proberen voor mezelf.

We starten voorlopig al met een mannetje of 6, en daarna zien we wel

En je mag altijd 1uurtje meerijden, je hoeft niet continu mee te blazen

Jaaaap ! Ik denk dat den deze wel ens langskomt ! Ik ga naar festival morgen , maar dan ben ik laat thuis en kan ik toch nog leuk online gamen :smileyvery-happy: Gaat leuk worden en hopelijk ben ik er bij ! Storm ik voeg je morgen toe !

Level 4

Level 4
storm-1977
Bericht 5 van 35 (92 Weergaven)

hahaha goed bezig!!!!!!! Met name de mensen die snachts thuis komen en willen rijden hebben we nodig uiteraard!!!Al is het maar voor een uurtje, al is het maar voor een beetje morele steun, of volle bak meeracen!

Je kan alles live meekijken met de stream welke we live gaan doen, als ook bij de echte 24h rijders kan je online meekijken, super vet dus. Of zet je wekkertje extra vroeg op Zondagmorgen en rijd een uurtje mee tot 8uur?

We gaan wel zien waar het schip strand en of we het vol gaan houden. Het is gewoon een ludieke actie van ons om samen met de echte 24uurs race een flink stuk mee te rijden, en het nachtracen hebben we er tussen uitgehaald, zullen we misschien een keertje wel doen, maar om niet al te depri te worden, lekker met zonlicht ha

Het is een open lobby genaamd www.raceonline.nl dus je kan altijd even binnenstappen, beetje kletsen, beetje racen

Level 8

Level 8
jebbe_1-
Bericht 6 van 35 (86 Weergaven)

ik zal er niet bij zijn maar aan iedereen die meedoet succes en drink op tijd een koffietje! :Wink:

Level 4

Level 4
storm-1977
Bericht 7 van 35 (77 Weergaven)

http://www.nuerburgring.de/nl/events/auto/adac-zurich-24-uurs-race/live.html

voor de liefhebbers van de ring een linkje met live beeld van de echte race!

Level 4

Level 4
Spa-F_FR3AK
Bericht 8 van 35 (75 Weergaven)

[ Bewerkt ]

link werkt niet bij mij, krijg dan groen beeld en een muziekje ofzo..

kijk zelf via Audi TV: http://tv.audi.com/#/01 (duits commentaar)

btw, kan zijn dat dat gewoon zelfde stream is, alleen dan via audi-site xD

Level 8

Level 8
jebbe_1-
Bericht 9 van 35 (66 Weergaven)

ik doe waarschijnlijk wel een hele nacht mee

Level 8

Level 8
jebbe_1-
Bericht 10 van 35 (57 Weergaven)

[ Bewerkt ]

sorry allemaal dat ik soms vuil reed , dit zal nooit meer gebeuren ik beloof het! , willen jullie het me voor een keer vergeven? mijn welgemeende excuses nogmaals. :xCry:

ik heb er echt spijt van! wou 12u lang meeracen!

AUB vergeven en vergeten voor één keer?sorry allemaal! :xCry:

ik ben er echt ziek van vergeef me voor één keer :Ill:

Deze widget kan niet worden weergegeven.
Aankondigingen
Welkom op het GT forum Anonymous!

Dit is het startpunt voor iedereen die nog meer uit Gran Turismo wil halen! Post je foto's, ruil items op de markt, start je eigen race of kampioenschap en discusieer mee in de vele topics.

Neem deel aan de wekelijkse Fun Night of bezoek één van de vele GT Community websites voor meer races en kampioenschappen!

GT5 Fun Night

GT5 Seizoensevent

Community Websites

Recent nieuws