on 18-12-2009 07:23 AM
Hej Alle Sammen..
Har læst lidt om GT Academy på nettet.. Jeg kan ikke finde ud af om det er de 5 bedste i hvert land eller eller om det er de 20 bedste der går videre til en "finale"
Håber i kan hjælpe med et svar.
Hilsen Tim aka Holt2008
on 21-12-2009 08:23 PM
Hej, det er i første omgang de 20 bedste fra det pågældende land/område som kommer til en national finale. Herfra går 5 videre i konkurrencen.
Danmark, Sverige, Norge og Finland udgør et område. Så det er de 20 bedste herfra som skal dyste i perioden 30. januar til 20. februar.
Læs alle detaljer for GT Academy 2009/2010 Her
Held og lykke og god jul.
Mvh. Cimbrer
on 14-01-2010 05:16 PM
Ud fra at have deltaget i den nationale finale sidste år, vil jeg påstå at det er de 20 hurtigste i vores "område" (DK, Norge, Sverige, Finland) der går videre til en "national" finale hvor man skal troppe op personligt og køre på det udstyr der bliver stillet til rådighed.. Derfra er der i "vores" tilfælde kun 1 mand der går videre til Silverstone.. that's it :-)
Modsat sidste år bliver der nu snakket om nogle "ekstra" test, som jeg ikke aner noget om, desuden kørte vi ikke mand-mod-mand, men bare tider i grupper af 4 personer ad gangen og så sammenlagt tid på 2 baner ad gangen i et udskildningsløb af x antal runder indtil der var 2 stk. tilbage som kørte finale..
on 23-01-2010 08:38 PM
Det ble ikke jeg noe klokere av. I fjor var det de 20 beste fra hvert land (dvs 80 stykker i Norge, Sverige, Danmark og Finland). Jeg gidder ikke være med en egen nordisk finale hvis jeg blir nødt til å reise til Finland (noe som er sannsynlig med tanke på antall finner i top 20.
on 24-01-2010 09:31 AM
Korrekt, før var det 80 mand for (Danmark, Norge, Sverige og Finland), nu er det 20 mand.. Sådan som jeg læser det i hvert fald.. Af de 20 er der kun 1 - højst sandsynlig en finne ;-) - der går videre til Silverstone, England.. Og ja det kunne da godt tegne på at den "nationale" finale kommer til at foregå i Finland.. Good luck til dem der går videre!

För att kunna skriva i forumet måste du vara inloggad. Du kan logga in med ditt PLAYSTATION@Network - konto här. Om du inte har ett PLAYSTATION®Network Sign In ID och lösenord kan du registrera dig här.
Vi finns också på Twitter! Där kan ni följa oss och få de senaste uppdateringarna. Ni kan också följa den Skandinaviska Community Team Leadern DancingTurian.
För de senaste nyheterna, evenemang och tävlingar, besök Nyheter, aktiviteter & tävlingar
Följ våra Twitter och Facebook - sidor för Danmark, Norge & Sverige!|
|
|
|
|
|
Med vänliga hälsningar,
Community Teamet
Website ©2012 Sony Computer Entertainment Europe
All content, game titles, trade names and/or trade dress, trademarks, artwork and associated imagery are trademarks and/or copyright material of their respective owners. All rights reserved. [more info]