Gran Turismo

Beantwoorden

Aventador

Iemand een Avetador hebben ? 

Zoja , zeg me je ps-naam en welke kleur je hem wil . Zeg ook wat je er voor terug wilt geven :smileywink: Als ik die auto nog niet heb , staat binnen de kortste keren de Lamborghini Aventador in je garage ! 

Mvg korneeldebruyn

Gelieve aub geen opmaak te gebruiken

Level 4

Level 4
storm-1977
Bericht 2 van 16 (92 Weergaven)

Re: Aventador

je bedoelt die van de DLC?? Nou succes met het doorsturen, dat gaat niet namelijk

Oh spijtig man ! Ik wou jullie ook laten meegenieten zonder ervoor te betalen , spijtig

Level 4

Level 4
storm-1977
Bericht 4 van 16 (78 Weergaven)

zelfde als met de circuits, in het begin kon iedereen hem rijden, zolang diegene die hem gekocht had instelde, dat was na een maand ofzo ook afgelopen.

Op zich wel begrijpelijk natuurlijk, iemand die er wel voor betaald heeft geeft hem gratis weg, dan hoeft er maar 1 iemand die dlc te kopen

Level 8

Level 8
jebbe_1-
Bericht 5 van 16 (76 Weergaven)

slim gezien van die spleetoog.

zolang dat die zen geld maar ziet rollen.

MVP
Am4deos
Bericht 6 van 16 (70 Weergaven)

storm-1977 schreef:

zelfde als met de circuits, in het begin kon iedereen hem rijden, zolang diegene die hem gekocht had instelde, dat was na een maand ofzo ook afgelopen.

Op zich wel begrijpelijk natuurlijk, iemand die er wel voor betaald heeft geeft hem gratis weg, dan hoeft er maar 1 iemand die dlc te kopen

Ja, maar wat de meesten nog niet doorhebben, is dat iedereen alle verschenen DLC al op zijn harde schijf heeft staan. Iedereen heeft die Aventador al gedownload en vandaag heeft ook iedereen het saaie vlakke circuit Twin Ring Motegi al gedownload. Ook al wil je dat circuit helemaal niet kopen. In de PS Store koop je alleen een unlock-code om de DLC van je HDD te activeren.

Kijk, en dat vertelt PD er niet bij. Ze vertellen wel wat de nieuwe features en bug oplossingen zijn, maar dat is natuurlijk nooit 475 MB groot.... die paar dingetjes stellen niets voor.

En ik baal van deze achterbakse manier van DLC slijten. Ik heb een HDD van 60 GB en ik moet dus oppassen dat ik niet teveel zooi daar op zet. Regelmatig verwijder ik ook game updates en gamesaves op ruimte te houden. Maar met elke zogenaamde GT5 update komt er ook weer extra DLC mee die je niet kan weigeren. Zo heb ik al een paar keer geen GT5 DLC gekocht in de Store omdat ik het niet interessant genoeg vond. Maar het staat wel op mijn HDD die daardoor onnodig vol raakt. IK WIL DIE DLC NIET!!! Maar omdat je die update niet kan weigeren, wordt ik gedwongen om mijn 60 GB HDD onnodig vol te zetten met zooi die ik niet wil hebben.

Level 8

Level 8
jebbe_1-
Bericht 7 van 16 (67 Weergaven)

ik heb ook zo'n 60gb harde schijf en met al die gameupdates staat die met een spel of 6 al vol

bv.: fifa street 2 maanden uit en al 2 updates van samengeteld 87mb ruimte in beslag genomen.

weet er iemand waar je een goede externe harde schijf kunt kopen? + de prijs. (in belgie)

Level 4

Level 4
Spa-F_FR3AK
Bericht 8 van 16 (63 Weergaven)

wordt met een update niet een deel van de daarvoor opgeslagen gegevens niet overgeschreven?
natuurlijjk download je ook de nieuwe DLC ongewild, wat am4deos al zegt, maar een deel van de geinstalleerde gegevens wordt natuurlijk overgeschreven omdat dat gewoon nieuwe instellingen zijn (andere 1en en 0len haha)

Level 4

Level 4
Spa-F_FR3AK
Bericht 9 van 16 (62 Weergaven)

jebbe_1- schreef:

ik heb ook zo'n 60gb harde schijf en met al die gameupdates staat die met een spel of 6 al vol

bv.: fifa street 2 maanden uit en al 2 updates van samengeteld 87mb ruimte in beslag genomen.

weet er iemand waar je een goede externe harde schijf kunt kopen? + de prijs. (in belgie)

ga naar je lokale computerwinkel, die kunnen je meestal wel goed advies geven. je kan ook een losse harde schijf kopen, en dan alle gegevens van je oude (te kleine, qua geheugen dan :smileywink:) op je nieuwe (grotere) kopieren en die in je PS3 douwen.

weet alleen niet of dat goed gaat gezien het besturingssysteem wat je ps3 nodig heeft om te kunnen werken, maar het is iig een optie.

HDD is best makkelijk te verwijderen uit je ps3, bij mij is het een geval van een schroefje losdraaien, plaatje wegschuiven en clipje loshalen. dan trek ik zo mn HDD eruit :smileytongue:

Level 4

Level 4
storm-1977
Bericht 10 van 16 (59 Weergaven)

kan je dat ding ook gebruiken voor andere spellen dan gt5 dan?? hhahahah

Deze widget kan niet worden weergegeven.
Aankondigingen
Welkom op het GT forum Anonymous!

Dit is het startpunt voor iedereen die nog meer uit Gran Turismo wil halen! Post je foto's, ruil items op de markt, start je eigen race of kampioenschap en discusieer mee in de vele topics.

Neem deel aan de wekelijkse Fun Night of bezoek één van de vele GT Community websites voor meer races en kampioenschappen!

GT5 Fun Night

GT5 Seizoensevent

Community Websites

Recent nieuws