op 19-02-2010 03:41 PM
welke bochten of bochten combinaties vind jij het leukst, het minst leuk of gewoon erg moeilijk.
Mijn favorieten:
- Suzuka Circuit: De dubbele rechtse bocht (de bochten na de S-bochten van sector 1 of voor de brug)
- Suzuka Circuit: De chicane (op het einde)
- Daytona: De bustop chicane (voor de laatse banking)
- Eiger Norwand: de eerst bochten combinatie met de U-Bochten
- Eiger Norwand: de bocht voor de tunnel
- London: eerste bocht
Mijn minst favorieten:
- Suzuka Circuit: S-bochten van sector 1
- Daytona: de U-bocht wanneer je terug op de oval komt
- London: de chicane na de eerste bocht.
- bijna alle bochten van fuji speedway.
mijn bochten waar ik meestal moeite mee heb.
- Suzuka: hairpin na je de brug onderdoor rijd. - i kan deze noot 2x achter elkaar vloeiend nemen. ik mis steeds de binnenkant van de bocht of snelheid om terug op tetrekken
- Suzuka: de dubbele linkse bocht (na de hairpin en snelle rechtse) - ik vind de ideale racelijn niet
- Daytona: eerste bocht. heb met snellere of moeilijk bestuurbare wagen moete om mijn wagen te controleren tijdens de het remmen. ik verlies daar vaak gewoon de controle.
-
op 20-02-2010 11:39 AM
Maxitsu schreef:welke bochten of bochten combinaties vind jij het leukst, het minst leuk of gewoon erg moeilijk.
Mijn favorieten:
- Suzuka Circuit: De dubbele rechtse bocht (de bochten na de S-bochten van sector 1 of voor de brug)
- Suzuka Circuit: De chicane (op het einde)
- Daytona: De bustop chicane (voor de laatse banking)
- Eiger Norwand: de eerst bochten combinatie met de U-Bochten
- Eiger Norwand: de bocht voor de tunnel
- London: eerste bocht
Mijn minst favorieten:
- Suzuka Circuit: S-bochten van sector 1
- Daytona: de U-bocht wanneer je terug op de oval komt
- London: de chicane na de eerste bocht.
- bijna alle bochten van fuji speedway.
mijn bochten waar ik meestal moeite mee heb.
- Suzuka: hairpin na je de brug onderdoor rijd. - i kan deze noot 2x achter elkaar vloeiend nemen. ik mis steeds de binnenkant van de bocht of snelheid om terug op tetrekken
- Suzuka: de dubbele linkse bocht (na de hairpin en snelle rechtse) - ik vind de ideale racelijn niet
- Daytona: eerste bocht. heb met snellere of moeilijk bestuurbare wagen moete om mijn wagen te controleren tijdens de het remmen. ik verlies daar vaak gewoon de controle.
Bocht 13 is zeker een lastige om die vloeiend te nemen. Die knijpt een beetje naar binnen toe halverwege en dan loopt het bij het uitkomen ook nog af naar beneden waardoor je vaak te wijd er uit komt. Voor auto's met veel onderstuur is dit een hele lastige bocht om snel te nemen. Ik neem hem het liefst met een auto met ietsje overstuur, zoals in onderstaande replay.
http://www.youtube.com/watch?v=GvVz2BGX64k
Ik heb niet echt veel moeite met de bochten in Prologue. Er is slechts 1 bocht waar ik een gruwelijke hekel aan heb. Dat is de eerste bocht van Daytona Road Course. Met een snelle auto verkijk ik me daar iedere keer op het aanrempunt. Je komt daar al met gigantische snelheid vanaf de oval op af en dan moet je sterk afremmen. Negen van de tien keer gaat dat aanremmen mis en schiet ik te ver door. En als ik een keer wel goed aanrem en instuur, kom ik links tegen de boarding. Echt een vreselijke bocht vind ik dat.
op 20-02-2010 03:46 PM
Dit is het startpunt voor iedereen die nog meer uit Gran Turismo wil halen! Post je foto's, ruil items op de markt, start je eigen race of kampioenschap en discusieer mee in de vele topics.
Neem deel aan de wekelijkse Fun Night of bezoek één van de vele GT Community websites voor meer races en kampioenschappen!
Website ©2011 Sony Computer Entertainment Europe
Alle inhoud, speltitels, handelsnamen en/of handelsimago's, handelsmerken, illustraties en aanverwante beelden zijn de handelmerken en/of het auteursrechtelijk materiaal van hun respectievelijke eigenaars. Alle rechten zijn voorbehouden.[meer info]