op 23-10-2010 11:46 AM
Hallo race freaks,
Ik ben een betrekkelijk nieuwe GT fan en sinds kort, mede door hints van jullie, eindelijk in het bezit van de Ferrari F2007. Pas afgelopen mei GT5 Prologue gekocht maar toch al maanden bezig die lastige S-10 race proberen te winnen.
Deze week was het dan gelukt. Fantastisch om mee te rijden maar wel lastig met de standaard controller.
Helemaal goed, zou je zeggen.....maar toch zit mij iets dwars. Vanaf het begin heb ik altijd alle events in Professional mode gereden en bijna alles goud, behalve dus die S-10 race. Omdat ik ervanuit ging dat je de Ferrari alleen kon winnen in Proffesional mode, omdat die ook alleen in de Professional ranglijst voorkomt, was het in al die tijd proberen nooit bij me opgekomen de Standaard mode te gebruiken.
Nu heb dan ik de S-10 race in Standaard mode gewonnen.
Maar na de aanvankelijke euforie heb ik nu toch het gevoel de boel bedonderd te hebben, want het rijden in Standaard mode is zooooo veel makkelijker dan in Professional mode.
Mijn prangende vragen dan:
Delen jullie mijn mening dat ik nu toch een beetje gecheat heb?
Wie heeft wel de S-10 race in Professional mode gewonnen?
Kan dat? Tips zijn welkom.
Dit is het startpunt voor iedereen die nog meer uit Gran Turismo wil halen! Post je foto's, ruil items op de markt, start je eigen race of kampioenschap en discusieer mee in de vele topics.
Neem deel aan de wekelijkse Fun Night of bezoek één van de vele GT Community websites voor meer races en kampioenschappen!
Website ©2011 Sony Computer Entertainment Europe
Alle inhoud, speltitels, handelsnamen en/of handelsimago's, handelsmerken, illustraties en aanverwante beelden zijn de handelmerken en/of het auteursrechtelijk materiaal van hun respectievelijke eigenaars. Alle rechten zijn voorbehouden.[meer info]