Reply

Re: Cockpit view er på gal side i GT5P!

Det har med hvilket marked den enkelte bil/modellen selges i den virkelige verden å gjøre! F.eks vauxhall er den britiske utgaven av opel og har rattet på høyre side, mens opel biler har rattet på venstre side... det er nok ganske mange millioner som har rattet på høyre side... f.eks storbritania, australia, japan og etter hva jeg kan huske de fleste om ikke alle de landene som har vært britiske kolonier
Share
Please use plain text.
Member
Vertigo_DK
Registered: 28-12-2009
Message 12 of 23 (1,132 Views)

Hej,

Jeg tog mig lige lidt tid til at lave et spejvendt billede af 370Z'erens Cockpit (Selvfølgeligt med alle analog instrumenter korrekt vendt)

Nissan på Dashboarded tilter dog til den forkerte side ;-)

Jeg syntes at Polyphony burde sætte muligheden op for at brugeren af spillet skal kunne sætte venstre eller højre styret op under settings i spillet - så de modeller som både kan styres i Venstre ell. Højre så kan ses med rattet i den ønskede side :-)

Merged.gif

Share
Please use plain text.
Member
BigDeath
Registered: 03-02-2010
Message 13 of 23 (918 Views)

Det må være en av de dårligste grunnene for å ikke like et spill jeg har hørt på lenge

Jeg skjønner ikke hvorfor folk bruker den synsvinkelen med det første. 

du får bedre oversikt ovenifra og bedre fartsfølelse fra fronten når du ikke kan se noe av bilen

det er bare gøy en gang eller 2

og hvem trenger å se et ekstra sett med hender

Det blir ikke ekte fra sofaen før du sitter i et bøtte sete med et ratt i hendene og pedaler under beina

Share
Please use plain text.
Member
Diftic
Registered: 19-05-2010
Message 14 of 23 (747 Views)

[ Edited ]

Selv om dette er et gammelt topic, så er det da noen punkter jeg vil kommentere på:

1: GT5P er en demo av GT5 som blir utgitt nå til høsten, det er på ingen måte et ferdig spill. Det ble rett og slett laget som en smakebit for de av oss som har kravlet opp etter veggene i venting på nummer 5 i serien. De la ingen stor innsats i spillet, men rett og slett slengte det sammen i hui og hast for så å hive det ut på markedet i et håp på stille sulten, om så bare for en liten stund.

2: Kutte ut GT serien fordi bilene har rattet på feil side? Høres bare barnslig ut i mine ører, og jeg tror nok mange vil være enige med meg. Det at bilene har rattet på feil side har absolutt ingenting å si i racing, men når du er på offisielle veier med striper og skilting så kan jeg skjønne det.

3: Enkel sak å fikse på over 700 biler? Er du GAL? Jeg har nå jobbet med 3D modellering og programmering av spill en stund, og det er på ingen måte enkelt. Om du hadde vært klar over hvor mange sider med programmering og timer med 3D modellering som skal til for å bare stille opp på startstreken, så hadde nok pipa hatt en annen låt.

Jeg for min del har full respekt for de som jobber med dette, og synes de får alt for mye pes og alt for lite skryt for det arbeidet de legger i å lage disse digre spillene.

Jeg gleder meg i hvertfall som en unge til GT5 kommer ut, og jeg håper jeg kan slå kloa i en samlerutgave (hvis det blir utgitt, hvis ikke så holder det absolutt med en "vanlig" utgave). :smileyhappy:

\X/ Diftic

Share
Please use plain text.

Hvilke spill har du jobbet på da?
Share
Please use plain text.
Member
Diftic
Registered: 19-05-2010
Message 16 of 23 (728 Views)

ingenting å skryte av. bare noen random ukjente saker. :smileytongue:

Share
Please use plain text.
Member
Cobraboy9
Registered: 13-07-2010
Message 17 of 23 (647 Views)

hvilken side rattet er på har med va som er standard for den bilen..

eksempel: du skal lete litt for å finne en RX-7 med rattet på "rett" side.

Share
Please use plain text.
Member
nuller_basse
Registered: 11-09-2010
Message 18 of 23 (463 Views)

Sv: Re: Cockpit view er på gal side i GT5P!

rattet er i den rigtige side i nogle af bilerne din pade kig dog efter
Share
Please use plain text.
Member
nuller_basse
Registered: 11-09-2010
Message 19 of 23 (462 Views)

Sv: Re: Cockpit view er på gal side i GT5P!

jeg vil give dig ret i at de skulle lave det en muglighed at vælge kun at bruge den rigtige side

men der er stadigvæk biler med rattet i den rigtige side

Share
Please use plain text.
Member
Zebaldus
Registered: 14-11-2010
Message 20 of 23 (331 Views)

Han måste var den enda muppen som inte gillar spelet av den anledningen, håller med dig till 100%
Share
Please use plain text.
Announcements

Hej Anonymous och välkommen till PlayStation Forum!

För att kunna skriva i forumet måste du vara inloggad. Du kan logga in med ditt PLAYSTATION@Network - konto här. Om du inte har ett PLAYSTATION®Network Sign In ID och lösenord kan du registrera dig här.

Vi finns också på Twitter! Där kan ni följa oss och få de senaste uppdateringarna. Ni kan också följa den Skandinaviska Community Team Leadern DancingTurian.

För de senaste nyheterna, evenemang och tävlingar, besök Nyheter, aktiviteter & tävlingar

Följ våra Twitter och Facebook - sidor för Danmark, Norge & Sverige!

Med vänliga hälsningar,

Community Teamet

Kalender

Tävlingar/Konkurrence/Konkurrens

Evenemang

Fun Nights

Utvalda