Reply
Member
MevveM
Registered: 23-11-2010
Message 21 of 23 (141 Views)

Re: Cockpit view er på gal side i GT5P!

Gammel tråd, men geez, om du ikke skal kjøpe ett spill fordi de har rattet på feil side og burde tilpasse seg deh heller så burde du gå og ta deg en bolle.

Løsninger:
1. Kjør med en view hvor du ikke ser bilen i det heletatt. (Til nå er også shifting animasjonen på noen av bilene i GT5 bugga, så det an være like greit.)

2. Ler deg å kjøre slik. Ja, det er uvandt i starten, men jeg er sikker på at om du hadde brukt like mye tid på å kjøre med rattet på "feil side" som det du har brukt på å Logge inn på forumene her og syte så hadde det ikke vært noe problem.

Det er som dette på "alle" bilsimulatorer med cocpit view, f.eks forza 3 osv.
Så om du liker bilspill er det vare å bli vandt til det.

Share
Please use plain text.

1: Ja du har rettt i at prolouge var en smakebit. Men man betaler for den, så det er ikke en demo, men et spill. Og når man betaler for noe, så har man rett til å si sin mening. 2: Du har rett til din egen mening. Og min mening er at det er du som er barnslig, siden du ikke tolerer at andre har en mening. 3: Jeg har ikke telt over hvor mange biler som har cockpit-view i spillet, men det er ihvertfall ikke så mange som 700. Jeg tror det er maks 100 av over 1000 biler. Og noen av de har cockpit-view på gal side, men jeg har vært borti biler som har det på den rette siden. Dessuten tror jeg pipen hadde fått en annen låt, hvis du hadde vært racer bil sjåfør, og de hadde laget en bil til deg som gjør at du må gire med feil hand. Husk hva de selv sier, dette er ikke et bil spill, det er racing simulator.
Share
Please use plain text.

MevveM, Dirt 2 har cockpit-view og den har rattet på rett side. Så det burde ikke være så vanskelig.
Share
Please use plain text.
Announcements

Hej Anonymous och välkommen till PlayStation Forum!

För att kunna skriva i forumet måste du vara inloggad. Du kan logga in med ditt PLAYSTATION@Network - konto här. Om du inte har ett PLAYSTATION®Network Sign In ID och lösenord kan du registrera dig här.

Vi finns också på Twitter! Där kan ni följa oss och få de senaste uppdateringarna. Ni kan också följa den Skandinaviska Community Team Leadern DancingTurian.

För de senaste nyheterna, evenemang och tävlingar, besök Nyheter, aktiviteter & tävlingar

Följ våra Twitter och Facebook - sidor för Danmark, Norge & Sverige!

Med vänliga hälsningar,

Community Teamet

Kalender

Tävlingar/Konkurrence/Konkurrens

Evenemang

Fun Nights

Utvalda