Gran Turismo

Reply

Member

Member
Miffer27
Registered: ‎16-01-2012
Message 1 of 6 (298 Views)

Dårlig loading time

Hej.
Her efter de sidste 2 updates, har jeg haft problemer.
Både med at starte spillet rigtigt på, kan tage op til 20 min.
Eller at loading time, på vej ud til main siden. Sætter sig fast... Og loading times op til 12-15 min
Eller bliver nød til at bruge meget tid på at genstarte og prøve igen

Nogle der ved hvad man kan gøre
Please use plain text.

Member

Member
Sir_Renegade
Registered: ‎21-12-2011
Message 2 of 6 (252 Views)

Re: Dårlig loading time

Du tager back-up af dit save-game. Geninstallerer spillet. Og har du så stadig problemet kunne det tyde på at din harddisk er ved at gå i stykker.

Please use plain text.

Member

Member
JesperA
Registered: ‎21-02-2012
Message 3 of 6 (224 Views)

Nej det är inte pga att hårddisken håller på att gå sönder, jag har exakt samma problem efter dom senaste 2st uppdateringarna. Inget annat spel jag har installerat på hårddisken är långsamt, det är bara GT5 som blivit långsamt.

Jag börjar bli riktigt irriterad, först tar det runt 20 minuter att ens komma till spelets förstasida där man väljer "Gt home, Arcade, Skärminställningar osv", trycker jag på "GT Home" (eller vad ikonen längst till vänster heter, den som ser ut som ett hus) så tar det minst 10 minuter till. Så hittils har det tagit 30 minuter att ens komma in till GT Home.........

Sen, om jag har otur och råkar trycka på fel menyval, text "Open launge" så kan det ta 20 minuter till att ladda den delen innan jag ens kan gå tillbaka och välja rätt menyval, tex "Seasonal events", seasonal events kan ibland haka upp sig också och ta 10 minuter också, men oftast går det på 1-2 minuter.

Detta problemet fanns inte innan jag uppdaterade GT5 och det är INTE pga att hårddisken är påväg att ge upp....

Det är jävligt irriterande att det kan ta 1 timme innan jag ens kan sitta bakom ratten och köra några varv, sjukt irriterande.....

Please use plain text.

Member

Member
gitar-mann
Registered: ‎06-08-2012
Message 4 of 6 (190 Views)

Hei, ,,dårlig loading,,! Er det noe som er forbasket irriterende, er loading-loading-LOADING ! Omatt og omatt att ..lades det..i laaange tider..Andre spill, er mye bedre..for det handler om OSS..kundene..VI betaler gildet og lønna til disse folkene..som bruker spill kjøpt for fullpris..til eksperimentering..Å selge et uferdig spill til full pris..minner oss om diktaturisk styreform..innenfor Play station.En EKTE kjøre-simulator..kaller de dette..med ,,biler,, som stanser helt opp i hver sladd..Jpanerne skrøt av 600 FOTO,s av bilene.for å finne ut av kjøre egenskapene..950 FATASTISKE BILER..dvs, 500 gamle , uinteressant gamle Mazda,er..Toyota,er..Nissan..m,fl..Ordet ,,FANTASTISK,, BETYR NOE HELT ANNET.sJÅVINISMEN, ligge tykt utenpå spillene innen g.T. Å få kontakt m, tlf, nr. som står i folderen som følger med spillene..de tar ALDRI telefonen.Har forsøkt i lang tid.Bløff ?-Hvor er supporten ?.Hvorfor unngå all direkte kontakt med kundene..er respektløst ! G.T. 5 er et fint spill med flott grafikk..og fine løsninger..men bråtans v, sladding er for dumt !Siden det handlet opprinnelig for loadingen..Få vekk gratis passasjerer i firmaet..og, husk folken,s det går bra å kontakte Sony Play Station i Japan..Nytter å klage til moder fabrikken om disse sakene.!! De svarer ihvertfall raskere enn Sony Norge..support.Er først salget gjort..vil de ikke lenger tilby noenting.Brukt butikkene..Gamezoone..m, fl, er MYE bedre..enn hoved sjappa..God uke..Mvh.B.P.

Please use plain text.

Member

Member
oz1ups
Registered: ‎02-09-2012
Message 5 of 6 (111 Views)

[ Edited ]

Jeg må tilstå at jeg også er ved at være knapt så imponeret af programørene bag GT5. For noget tid siden blev mit GT5 også uhyggeligt langsomt både til at starte nye ræs (jeg har pre-loadet indhold til hd...) men også når ræs er færdige og man vil forlade ræset tager save processen MEGET lang tid. Det samme gør sig gældende når jeg køber en bil (uanset forhandler) så tager det MEGET lang tid fra bilen er kørt frem og til man returnerer til hovedmenuen...

Desuden har jeg nu oplevet 3 gange at have gennemført et ræs på Nürburg ringene og efter den sidste omgang kommer ikke en Finish. Bilen fortsætter bare med 80 km/t og eneste ting man kan gøre er at afslutte spillet. Når man atter har startet spillet er ræset ikke registreret som vundet. De steder jeg har prøvet dette er Events - AMG - Den sværeste finale ( :smileysad: ), Seasonal Events - Ferrai - Nürburg - og B-Spec - Endurance - 4 timer. Jeg er lidt usikker på om jeg ikke også engang oplevede det på Côte de Sur i Lamborghini Seasonal Events.

Jeg har også siddet og gennemtrawlet gt5's officielle site og IKKE fundet noget sted til feedback om ovennævnte problemer. Det synes jeg er temmeligt utilfredsstillende. Spillet er jo købt og betalt - og det var ikke billigt.

De benytter ordene The real driving simulator, men sat på spidsen så må det være "nederen" at sidde fast i en bil efter et virkeligt ræs med 80 i timen i det uendelige...

Please use plain text.

Member

Member
Kim-who
Registered: ‎17-04-2013
Message 6 of 6 (32 Views)

YES!

I get the gt5 logo and the mashine craches.

Please use plain text.
This widget could not be displayed.
Announcements

Hej Anonymous och välkommen till PlayStation Forum!

Följ också vår Skandinaviska Community Manager DancingTurian

Utvalda

Recent News