Reply

Date and Time settings?

Hej.

Hver gang jeg logger på PSN og spiller Gran Turismo 5 Prologue, siger den "The date and time settings are not set correctly, please check the date and time settings."  Men hvordan laver jeg så om på Tids og Dato indstillingerne?

Sonderceeeeeeeeeeeeeeeeee...
...eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeed :smileywink:
Share
Please use plain text.
Member
rocj3137
Registered: 10-06-2011
Message 2 of 5 (205 Views)

Re: Date and Time settings?

Hej.

Hver gang jeg logger på PSN og spiller Gran Turismo 5, siger den "The date and time settings are not set correctly, please check the date and time settings."  Men hvordan laver jeg så om på Tids og Dato indstillingerne?:Shame: Vil ha tilbage min date som´jeg har spillet.!

Pleaase hjælpe mig :smileyvery-happy:

Hilsen Ian Nyonyintono

Share
Please use plain text.

under ps3 indstillinger prøv at ændre fra eller til daylight savings eller hvad det hedder, det skulle løse det.
Share
Please use plain text.
Member
rocj3137
Registered: 10-06-2011
Message 4 of 5 (177 Views)

Date and Time settings?

I det systeminindstillinger? Så bagefter hvor den i? Jeg har kæmpe ledt efter det indstillinger :smileyfrustrated: :/

Share
Please use plain text.

system -> time & date
Share
Please use plain text.
Announcements

Hej Anonymous och välkommen till PlayStation Forum!

För att kunna skriva i forumet måste du vara inloggad. Du kan logga in med ditt PLAYSTATION@Network - konto här. Om du inte har ett PLAYSTATION®Network Sign In ID och lösenord kan du registrera dig här.

Vi finns också på Twitter! Där kan ni följa oss och få de senaste uppdateringarna. Ni kan också följa den Skandinaviska Community Team Leadern DancingTurian.

För de senaste nyheterna, evenemang och tävlingar, besök Nyheter, aktiviteter & tävlingar

Följ våra Twitter och Facebook - sidor för Danmark, Norge & Sverige!

Med vänliga hälsningar,

Community Teamet

Kalender

Tävlingar/Konkurrence/Konkurrens

Evenemang

Fun Nights

Utvalda