Gran Turismo

Beantwoorden

Donatie

Heeft er iemand nog een Lamborghini 640 Of een R8 die die niet meer gebruikt ? Ik ben pas begonnen en kan niet mee met de grote jongens en wegens ik in geldnood zit kan ik deze niet zelf aanschaffen :/

PSN : Knzey

Gelieve aub geen opmaak te gebruiken

Re: Donatie

Als je snel veel geld wilt verdienen, kun je het beste de seizoens events gaan doen. Daar is het prijzengeld aardig hoger dan wanneer je een A of B spec race doet.

succes!

Oh thanks voor de tip ga ik meteen eens uitproberen :smileyhappy:

Wow thanks man daar lukt het wel mee met die seizoensevents :smileyvery-happy:

Yep, en als je dan ook nog es elke dag je ps3 aanzet, zul je zien dat het percentage van het prijzengeld ook hoger wordt (tot max. 200%). Dus kun je max. 2x het prijzengeld verdienen van een race.

mausio36 schreef:

Yep, en als je dan ook nog es elke dag je ps3 aanzet, zul je zien dat het percentage van het prijzengeld ook hoger wordt (tot max. 200%). Dus kun je max. 2x het prijzengeld verdienen van een race.

Jep... helemaal goed. Maar een nog snellere manier is om die seizoensevents 2, 3 of 4 keer achter elkaar te rijden. Dan heb je sneller hetzelfde totaalbedrag als die 200 procent prijzengeld dan elke dag GT5 opstarten. :smileywink:

Level 4

Level 4
Spa-F_FR3AK
Bericht 7 van 13 (117 Weergaven)

meerdere dagen achter elkaar dat seizoensevent doen? LOL

@Knzey: probeer (als je de goede auto hebt) de seizoensevents van een tijdje terug te doen waar je auto max 600 of 650 PP mag zijn, daar kies je de achterste en met die verdien je het meeste geld :smileywink:

Bedankt voor de tips iedereen :smileywink:

Ja, precies zoals hierboven al is aangegeven. speel de seizoensevenementen en je komt never nooit meer in geldnood!

Level 4

Level 4
Spa-F_FR3AK
Bericht 10 van 13 (91 Weergaven)

Tot je 20 miljoen hebt en je er een Le Mans Classic van koopt haha. Heb je er wel een trophy bij :smileywink: (die van 'geef al je geld uit')
Deze widget kan niet worden weergegeven.
Aankondigingen
Welkom op het GT forum Anonymous!

Dit is het startpunt voor iedereen die nog meer uit Gran Turismo wil halen! Post je foto's, ruil items op de markt, start je eigen race of kampioenschap en discusieer mee in de vele topics.

Neem deel aan de wekelijkse Fun Night of bezoek één van de vele GT Community websites voor meer races en kampioenschappen!

GT5 Fun Night

GT5 Seizoensevent

Community Websites

Recent nieuws