Beantwoorden

Downloadbare content auto pack werkt ineens niet meer

geaghte gran turismo zins vandaag werkt 1 van mijn dlc pakketen ineens niet meer waar de red bull x 2011 inzit heb de 5 ineen pakket gekocht en de auto pack 2 en snelheidspack maar die auto pack waar de redbull enz inzit werkt ineens niet meer zouden jullie dit willen oplosssen met vriendelijke groet mike
Delen
Gelieve aub geen opmaak te gebruiken
Member
Spa-F_FR3AK
Bericht 2 van 28 (206 Weergaven)

Re: Downloadbare content auto pack werkt ineens niet meer

wat werkt er niet meer? wat voor meldingen krijg je?

mogelijke oplossingen:

- nog een x downloaden uit store?

- backup terugzetten?

Delen

1 van de aangekochten auto pakketen waar de x2011 inzit die geeft dit aan (Dit is niet mogelijk aangezien de downloadbare content race autopack niet is geinstaleerdt instaleer raceautopack opnieuw )wat dus wel is gedaan voor alleen mijn acount alleen en instaleren kan niet wwant dat laat die niet toe in het gta begin menu waar de content staan die staan al op geinstaleerdt daar
Delen

bedankt voor je reactie alvast excuus mocht bericht niet aanpassen
Delen
Member
Spa-F_FR3AK
Bericht 5 van 28 (184 Weergaven)

srry, zelf geen ervaring mee dus zou he niet weten...

Delen
Member
matrix0070
Bericht 6 van 28 (171 Weergaven)

Ik zou eens proberen om de data van gran turismo 5 onder "hulpprogramma voor gamedata" op de ps3 volledig te verwijderen en daarna GT5 terug opnieuw te installeren.

Heb je ook de familie-upgrade voor raceautopack van de ps store gedownload.

Delen

GEaghte matrix als je het niet erg vindt laat ik die lekker staan me save data heb daaar nix mee te maken het gaat hier om gedownloaden content van het playstation netwerk wat is geinstaleerdt op 1 playstation met een ps vouchere kaart van 20 euro en geen family upgrade gedraaiet is maar voor 1 playstation en 1 acount alles is goed geinstallerdt en game data gaat niet weg staan 730 en en meer dus dat is geen oplossing op het hoordt het gewoon te doen en geen omslactig heid aankoop is goed gedaan me auto staan er mag ze alleen niet gebruiken want heb die pack niet geinstaleerdt staat er wat wel is gedaan dit is nu ook bij een kennis gebeurdt graag een oplossing aub van gt5 of playstation thx alvast mede playstationers voor jullie info maar wacht liever op aandwoordt van hun
Delen

Ik heb hetzelfde probleem. De DLC totaal pack opnieuw downloaden gaat niet, daar dit pakket niet meer in de store staat en ook verdwenen is uit mijn download historie. Raar is wel, dat de "rest" van dit pakket wel beschikbaar is en GEEN foutmelding geeft....

Graag oplossing?!?!

Delen
steven_dutch
Bericht 9 van 28 (110 Weergaven)

BDJ1982 schreef:

Ik heb hetzelfde probleem. De DLC totaal pack opnieuw downloaden gaat niet, daar dit pakket niet meer in de store staat en ook verdwenen is uit mijn download historie. Raar is wel, dat de "rest" van dit pakket wel beschikbaar is en GEEN foutmelding geeft....

Graag oplossing?!?!

Download ook de familie-upgrade voor raceautopack even. Die is gratis, en schijnt om een of andere reden DLC problemen te herstellen.

Heb je trouwens ook de content in je game zelf geïnstalleerd?

Dit doe je door op het hoofd scherm (eerste scherm als je GT5 opstart), op de knop die helemaal rechts onder zit, aan te klikken en de instructies te volgen.

Delen

Steven_dutch,

Ik heb de game inderdaad geïnstalleerd, heeft ook altijd gewerkt tot sinds kort.....In het overzicht in de game, staat ook de bekende melding, geïnstalleerd. Dus in de game, is hij bekend, maar wel/niet geïnstalleerd, op de PSN is het pakket niet meer te vinden en ook niet in je download historie....erg apart...Ik ga nog even de familiepack downloaden en kijken of dit echt helpt.

Delen
Aankondigingen
Welkom op het GT forum Anonymous!

Dit is het startpunt voor iedereen die nog meer uit Gran Turismo wil halen! Post je foto's, ruil items op de markt, start je eigen race of kampioenschap en discusieer mee in de vele topics.

Neem deel aan de wekelijkse Fun Night of bezoek één van de vele GT Community websites voor meer races en kampioenschappen!

GT5 Fun Night

GT5 Seizoensevent

Community Websites