op 01-02-2012 10:06 PM
op 01-02-2012 10:11 PM
op 01-02-2012 10:21 PM
op 01-02-2012 10:23 PM
op 01-02-2012 10:28 PM
op 01-02-2012 11:58 PM
op 04-02-2012 06:40 AM
op 04-02-2012 07:27 PM
Ik heb hetzelfde probleem. De DLC totaal pack opnieuw downloaden gaat niet, daar dit pakket niet meer in de store staat en ook verdwenen is uit mijn download historie. Raar is wel, dat de "rest" van dit pakket wel beschikbaar is en GEEN foutmelding geeft....
Graag oplossing?!?!
op 05-02-2012 10:59 AM
BDJ1982 schreef:Ik heb hetzelfde probleem. De DLC totaal pack opnieuw downloaden gaat niet, daar dit pakket niet meer in de store staat en ook verdwenen is uit mijn download historie. Raar is wel, dat de "rest" van dit pakket wel beschikbaar is en GEEN foutmelding geeft....
Graag oplossing?!?!
Download ook de familie-upgrade voor raceautopack even. Die is gratis, en schijnt om een of andere reden DLC problemen te herstellen.
Heb je trouwens ook de content in je game zelf geïnstalleerd?
Dit doe je door op het hoofd scherm (eerste scherm als je GT5 opstart), op de knop die helemaal rechts onder zit, aan te klikken en de instructies te volgen.
op 05-02-2012 07:15 PM
Steven_dutch,
Ik heb de game inderdaad geïnstalleerd, heeft ook altijd gewerkt tot sinds kort.....In het overzicht in de game, staat ook de bekende melding, geïnstalleerd. Dus in de game, is hij bekend, maar wel/niet geïnstalleerd, op de PSN is het pakket niet meer te vinden en ook niet in je download historie....erg apart...Ik ga nog even de familiepack downloaden en kijken of dit echt helpt.
Dit is het startpunt voor iedereen die nog meer uit Gran Turismo wil halen! Post je foto's, ruil items op de markt, start je eigen race of kampioenschap en discusieer mee in de vele topics.
Neem deel aan de wekelijkse Fun Night of bezoek één van de vele GT Community websites voor meer races en kampioenschappen!
Website ©2011 Sony Computer Entertainment Europe
Alle inhoud, speltitels, handelsnamen en/of handelsimago's, handelsmerken, illustraties en aanverwante beelden zijn de handelmerken en/of het auteursrechtelijk materiaal van hun respectievelijke eigenaars. Alle rechten zijn voorbehouden.[meer info]