Beantwoorden

Re: Downloadbare content auto pack werkt ineens niet meer

[ Bewerkt ]

En over dat die van psnmedewerkers niet hier komen wat is dit het willem pietje forum dan

en kunnen deze berichten  gedelete  worden  met vriendelijk groeten mezelf

Delen
Gelieve aub geen opmaak te gebruiken
Community Team Leader
pandapandora
Bericht 22 van 28 (79 Weergaven)

coolfire, wat bedoel je precies? Wil je dat je berichten verwijderd worden?

Dit is aan iedereen gericht:
En ik heb even wat dingen verwijderd, het forum is er om met elkaar te praten en ook om elkaar te helpen. Blijf aardig, rustig en help elkaar. :smileyhappy:
frobishersig2.png
Delen

[ Bewerkt ]

coolfirethe1 schreef:
nu de dlc autopack 2 weer gedownload en geinstaleerdt via de store maar nopes mag hem niet nog een keer instaleren via downloadbare contents in gt5 zelf wat een ramp los het op voor de spelers gt5 of psn 1 van jullie is hier verandwoordelijk voor!!!!!!!

Kan je eens uitleggen hoe je dit gedaan hebt ... dat opnieuw downloaden uit de store?

Want dat is niet mogelijk. Die DLC staat namelijk niet in je Downloadhistorie. Je koopt alleen maar een unlock-code om de DLC die bij de update meekwam, te activeren in GT5.

Dus hoe heb je dat opnieuw downloaden via de store precies gedaan?

En iets anders. Als je GT5 opstart, meld je je dan ook altijd aan op PSN? Of zeg je 3 x nee in het venster met de vraag of je je wilt aanmelden?

Delen

[ Bewerkt ]

{En ik heb even wat dingen verwijderd, het forum is er om met elkaar te praten en ook om elkaar te helpen. Blijf aardig, rustig en help elkaar}
tja daar kwam ik ook voor beetje hulp maar dat was ver te zoeken ze maakte er een nog groter probleem van .

Pandora   de dingen die je verwijderdt  heb dat was  die negatieve houding van je vaste forum bezoekers tegen over een nieuwkomer  dus waarom  je de berichten aangepast heb  begrijp ik niet  vroeg of ze verwijderdt konden  worden i.v.m de negatieve houding  van de  vaste  leden van dit forum  maar  tja dit zegdt genoeg  voor mij   grt 

Delen

[ Bewerkt ]

is dit een uitleg of een vraag komt meer over als een uitleg en nee log gewoon in ,bij mij probleem verholpen en ga de verdere niks uitleggen playstion heb dat verholpen dus al dis zo genaamde oplossing van matrix and buddy spa slaat nog kant of wal maar he denken jullie maar dat jullie het beter weten en als dit niet mag neer getypt worden verwijder het dan ik ken in nl vrijheid van mening dus doe daar maar mee wat je wil grt

am4deos gewoon inloggen op psn en geregeld was een gt5 of psn probleem verholpen door 1 van beide

dus bedankt voor je uitleg   maar hadt daar ook niks  met je inlog gebeuren   enz      en nee ik druk niet alleen me aan knopje in  weet wel iets meer ervan hoor  maar bedankt  en de  grt  want die standardt  draaie  boek reply kan ik wel 

Delen

Nou, toch mooi dat je probleem nu eindelijk opgelost door Playstation. En zomaar helemaal vanzelf. :smileyhappy:

Delen
Member
Spa-F_FR3AK
Bericht 27 van 28 (36 Weergaven)

[ Bewerkt ]
@ TS: als je een vraag hebt, en wij geven oplossingen terwijl wijzelf dit probleem nooit gehad hebben is het mogelijk dat die oplossingen niet werken. Waarom je dan meteen zo hatelijk gaat doen vind ik nogal overdreven... En voor de meeste mensen is het wat duidelijker wat je probleem is als het met iets minder spellingsfouten en slecht lopende zinnen getypt word :smileywink:

Maarja, als je volgende keren weer zo gaat reageren op mijn hulp hoef je van mij niet veel meer te verwachten :smileywink: verdere beschuldigingen etc zie ik wel verschijnen in mijn inbox, wil het de andere forumgasten besparen :smileyhappy:
Delen
Member
harmm10
Bericht 28 van 28 (18 Weergaven)

Ik heb ook een probleem met een pack, dit heb ik eerder vandaag al geplaatst, ik heb het sneheidstestpack gekocht, gedownload en geinstaleerd, maar ik kan er niets mee in het gt-life menu, hier zou een icoontje onder het special events moeten komen te staan, voor snelheidstests, maar deze staat er niet.

Delen
Aankondigingen
Welkom op het GT forum Anonymous!

Dit is het startpunt voor iedereen die nog meer uit Gran Turismo wil halen! Post je foto's, ruil items op de markt, start je eigen race of kampioenschap en discusieer mee in de vele topics.

Neem deel aan de wekelijkse Fun Night of bezoek één van de vele GT Community websites voor meer races en kampioenschappen!

GT5 Fun Night

GT5 Seizoensevent

Community Websites