Beantwoorden
Member
Spa-F_FR3AK
Bericht 1 van 6 (192 Weergaven)

Driften: Hoe doe ik het goed?

ik wil het driften met GT5 beetje gaan leren, maar ja, wat is een goede setup voor mijn auto, welke banden eronder?

en hoe controleer ik mijn drift het beste?

wat is überhaupt een goede auto om mee te gaan driften? (weet wel dat achterwielaangedreven zo ongeveer de beste zijn :smileytongue:)

ik rij met een Logitech G25 of, zoals op dit moment, met standaard controller :smileyhappy:

Delen
Gelieve aub geen opmaak te gebruiken

Re: Driften: Hoe doe ik het goed?

Harde sportbanden
Voor de beste wagens kijk je best eens welke wagens er worden gebruikt bij de driftproef (seizoensevents). De wagen die de top gebruikt is dan de beste :Wink:
In ieder geval neem je best een FR wagen, zodat je de achterkant kan laten uitbreken.
Het vraagt wat oefeningen om het te kunnen, zelf ben ik er niet goed in :smileysad: Op youtube kan je filmpjes vinden met tips.
Delen
Member
Spa-F_FR3AK
Bericht 3 van 6 (182 Weergaven)

maar dat wisselt per event :smileytongue:

ene keer is het de Cerbera speed 12 (driftproef op suzuka east) en dan weer de Buick Special (die offroad driftproef) haha

zie ook genoeg foto's dat ze het met de volvo 240 doen :smileytongue:

maar ik zal eens kijken of ik wat leuks heb :smileywink:

Nog een goede setup tip?

Delen
Member
broes16v
Bericht 4 van 6 (165 Weergaven)

Ik gebruik de BMW M1 tti als drifter.
al zeg ik het zelf, deze is origineel zeer goed uitgebalanceerd om te gebruiken en rijdt ook zeer stabiel en makkelijk om te driften :smileywink:
The Crazy Belgian, the Dutch love his dust!
Delen
Member
jebbe_1-
Bericht 5 van 6 (35 Weergaven)

ook zeker slipherstel uitzetten

Delen

jebbe_1- schreef:

ook zeker slipherstel uitzetten

Ja, met slipherstel aan zullen je banden niet snel gaan spinnen. Het is juist wel de bedoeling dat je achterbanden gaan spinnen, dus slipherstel uit.

Delen
Aankondigingen
Welkom op het GT forum Anonymous!

Dit is het startpunt voor iedereen die nog meer uit Gran Turismo wil halen! Post je foto's, ruil items op de markt, start je eigen race of kampioenschap en discusieer mee in de vele topics.

Neem deel aan de wekelijkse Fun Night of bezoek één van de vele GT Community websites voor meer races en kampioenschappen!

GT5 Fun Night

GT5 Seizoensevent

Community Websites