Reply
Member
k1lovn
Registered: 12-09-2008

Driving force GT rat

hej drenge.

jeg har kig på et Driving force GT rat til ps3. dette er special designet til GT5P. jeg har læst nogle steder at rattet KUN kan bruges til GT5P, og andre har sagt det kan bruges til alle.... har i rattet? eller ved i om det kan bruges til alle bilspil ? :smileyhappy:

Please use plain text.
European_Gamer
Registered: 30-06-2007

Re: Driving force GT rat

Jeg kan ikke se hvorfor det ikke skulle kunne bruges til andre spil. Et ret der er beregnet til GT5 er nok sat så speeder er X og bremse er O men der kan man vel ændre under settings af rettet.
Registered: 15-04-2008

Nu har jeg ikke selv dette sæt, men jeg kan med 99999999,99% sikkerhed sige at det virker til næsten alle bilspil.

Så kan det godt være at det er lavet til et bestemt spil, men man kan godt bruge til andre spil også.

For at komme med et eks. på noget ligende, så udkom der jo også et Jabra Headset sammen med warhawk spillet og det headset virker jo til næten alle spil, plus at man jo også kan bruge headsetttet sammen med sin mobiltelefon.

Det samme var også tilfældet med Socom spillet til PS3, hvor Sony også udgav deres Sony headset, men det kan man jo også bruge til andre spil.

Det kan så være at der er et GT logo på selve rattet, men det gør vel ikke noget hvis man også skal spille dette spil.

Så køb du bare dette sæt. :smileyhappy:

YES, YES, YES..finally i have had my 60GB PS3 fixed,
so now i can play again. :smileyhappy:
Please use plain text.
Member
dumle29
Registered: 20-06-2008

EncodedFun wrote:

Nu har jeg ikke selv dette sæt, men jeg kan med 99999999,99% sikkerhed sige at det virker til næsten alle bilspil.

Så kan det godt være at det er lavet til et bestemt spil, men man kan godt bruge til andre spil også.

For at komme med et eks. på noget ligende, så udkom der jo også et Jabra Headset sammen med warhawk spillet og det headset virker jo til næten alle spil, plus at man jo også kan bruge headsetttet sammen med sin mobiltelefon.

Det samme var også tilfældet med Socom spillet til PS3, hvor Sony også udgav deres Sony headset, men det kan man jo også bruge til andre spil.

Det kan så være at der er et GT logo på selve rattet, men det gør vel ikke noget hvis man også skal spille dette spil.

encoded det er ikke særligt smart at sammen ligne blutooth headsets med et gaming ret da han siger at det er lavet specielt til gt5p 
de headset du snakker om er standard headset (ja det er special udgaver men det er kun designet)
har selv den der følger med warhawk og det er en jabra bt135 (jeg er syg til tal lol XD) den eneste forskel på den man kan købe andre steder bare som et headset og den jeg fik med warhawk er at den man får med warhawk er helt igennem sort mens den anden er hvid på bagsiden
 men det betyder ikke aat du ikke har ret og at rettet passer sammen med andre spil bare ikke en sammenligning man kunn bruge til noget

Please use plain text.
EncodedFun
Registered: 15-04-2008

dumle29 wrote:

EncodedFun wrote:

encoded det er ikke særligt smart at sammen ligne blutooth headsets med et gaming ret da han siger at det er lavet specielt til gt5p 
de headset du snakker om er standard headset (ja det er special udgaver men det er kun designet)
har selv den der følger med warhawk og det er en jabra bt135 (jeg er syg til tal lol XD) den eneste forskel på den man kan købe andre steder bare som et headset og den jeg fik med warhawk er at den man får med warhawk er helt igennem sort mens den anden er hvid på bagsiden
 men det betyder ikke aat du ikke har ret og at rettet passer sammen med andre spil bare ikke en sammenligning man kunn bruge til noget

Jeg synes det var en rigtig god sammen ligning da det jo netop et et andet firma der laver lidt om på et af deres nuværende produkter, så det passer bedre til et bestemt spil.

Hvilket er præcis hvad Logitec har gjort, Driving Force GT er bare en Luksus udgave af deres andet rat som bare hed Driving Force, så på den baggrund synes jeg ikke at min sammen ligning er forkert. :smileywink:

Præcis som du også selv siger var tilfældet med Jabra BT135.

Men bare lige for at tage det fra kilden, så skriver logitec dette:

Realistic racing for PLAYSTATION®3, featuring advanced force feedback technology.

Make your PLAYSTATION®3 racing experience even more realistic. Enjoy superior control in over 90 PlayStation®2 and PLAYSTATION®3 titles, as the wheel's advanced force feedback recreates bumps, crashes and traction loss with jaw-dropping realism.

Og hvis man vil læse mere eller måske se et af deres andre modeller så kan man kigge her. :smileyhappy:

Driving Force GT:

http://www.logitech.com/index.cfm/gaming/playstation_3/wheels/devices/4172&cl=us,en

Oversigt over andre modeller fra Logitec:

http://www.logitech.com/index.cfm/gaming/playstation_3/wheels/&cl=us,en

YES, YES, YES..finally i have had my 60GB PS3 fixed,
so now i can play again. :smileyhappy:
Please use plain text.
Sonderceed
Registered: 17-12-2008

Har ikke sådan et rat men, men et andet logitech. rullepølse.

Det jeg har kan både bruges til PS2 og 3. Det virker fint i alle bilspil bortset fra at i f.eks. burnout kan du ikke stejle på mc. osv. men det kan du nok heller ikke  med gt5 rattet. hjajr kigget på det selv (den med gearbox) og den ser smart ud. Men kan ellers godt anbefale det jeg har som hedder Logitech driving force et eller andet. Det er det mad padel og gummigreb.

Sonderceeeeeeeeeeeeeeeeee...
...eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeed :smileywink:
Please use plain text.
Sonderceed
Registered: 17-12-2008

ligner min model er udgået. den er sort med blåt gummi
Sonderceeeeeeeeeeeeeeeeee...
...eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeed :smileywink:
Please use plain text.
Member
KlokworkNo1
Registered: 14-06-2009

Glem det skod rat.. Der er kun et rat der funger og det er logitech G25.

Har brugt dem på begge mine racesims e 2,5 år nu, og har ingen problemmer haft. Og tro mig de er blevet brugt HÅRDT....

Please use plain text.
Member
steen123
Registered: 06-10-2009

Jeg kan klart anbefale at man besøger www.playseats.com  , jeg har selv købt 2 sæder med g25 og det er kanon. leveringen tager en lille uge. Det skal lige siges at seat glider IKKE er incl  og er sådansetkun nødvendigt hvis man er under 120 cm. Rat , sæde og pedaler justeres efter behov . KANON
it`s not funny
Please use plain text.
Member
mehroze
Registered: 15-12-2009

:Confused:er driving force gt med ledning og hvor Lang er den og hvor mange ledninger er der kan den gøres trådløs har læst den kan gøres trådløs via usb ? 

Please use plain text.