op 14-02-2012 10:00 PM
@Storm-1977 : Broos heeft de andere races gereden met de Tom's Castrol Supra uit het jaar 2001 (deze heeft een andere livery, ik heb eens voor de veiligheid gekeken naar de replay van cracking park), het is de eerste keer dat ik deze wagen (die Tom's Castrol Supra uit 1997) in het kampioenschap zie. (ik heb zelf deze wagen ook, daarmee herkende ik ook de livery). En het is niet omdat hij gewonnen heeft dat ik er iets over zeg, al was hij zelfs vandaag laatste geworden, dan had ik er nog over gesproken maar voor alle duidelijkheid, ik heb deze wagen niet eerder gezien en heb alle races tot nu toe meegedaan.
En van die Tom's Castrol Supra zijn er zelf drie verschillende versies van, namelijk de 1997, 2000 en de 2001 versie
1997 : http://www.mygranturismo.net/car_sheet.php?id=925
op 15-02-2012 12:45 AM - laatst bewerkt op 15-02-2012 12:45 AM
Het viel mij vandaag ook op dat broos een verkeerde auto had. De Toyota TOM's Castrol Supra uit 1997 is niet toegestaan omdat hij van voor 2000 is. Deze premium auto heeft wel 1998 cc inhoud, waardoor hij dus niet sneller is dan de rest. Maar dat is niet de enige fout van broos.
In mijn gegevens heb ik staan dat broos met een Cusco Subaru Advan Impreza rijdt en met de Tom's Castrol Supra uit 2000 (standard). Als hij nu met een andere Supra rijdt, heeft hij een derde auto gekozen en dat is ook tegen de regels.
Ik zal de vorige replays nog eens bekijken en als blijkt dat broos inderdaad een derde auto gekozen heeft, zal er toch een maatregel moeten worden genomen.
Maarruhh.... iets anders. Weet iemand of r2d2-007 morgen (woensdag) wel meedoet? Hij is al 6 dagen niet meer online geweest. De race gaat natuurlijk wel door voor de andere woensdagrijders he.
op 15-02-2012 12:58 AM
op 15-02-2012 09:48 AM
op 15-02-2012 10:21 AM
op 15-02-2012 02:08 PM
Ja inderdaad, jullie hebben gelijk, de eerste wedstrijd volgens mij met die andere gereden, en daarna de 2001 versie.
Lullig voor broos, reed een uitermate sterke wedstrijd gisteren! En regels zijn er niet voor niks natuurlijk, maar wel zuur zo
op 15-02-2012 02:11 PM
haha am4, zyt gy maar niet ongerust, ik zal er zyn.
maar ik had de laatste tyd nie echt de zin en de tyd.
wat broos betreft, vind ik ook dat er een sanctie moet komen, aan am4 welke sanctie. maar moest de '97 toegelaten zyn zou ik er ook elke race mee gerede hebbe hoor, en ik wou ook wel eens een derde auto inschakelen maar ik heb my by 2wagens gehouden, dus ja tis duidelijk denk ik he
op 15-02-2012 03:54 PM
@ r2d2-007 .. Gelukkig dat je er toch weer bent. Begon me al beetje zorgen te maken toen ik zag dat je al 6 dagen offline was. Als je snel rijdt, kan je vanavond weer de koppositie overnemen in het klassement. Airborn2011 heeft de 2e race gemist en in de eerste race werd hij tweede, dus je hebt weer alle kansen.
Ik zag op de replays dat broos op Laguna Seca ook al in die TOM's Castrol Supra uit 97 reed, maar toen heb ik het niet gemerkt. Dat zijn dus 2 race-avonden met de verkeerde en een derde auto. Nou heb ik er een grote hekel aan om mensen achteraf te straffen nadat ze eerst een goede prestatie hebben neergezet. Ik waarschuw mensen liever van te voren om te voorkomen dat ze de regels overtreden. Maarja, regels zijn er niet voor niets, anderen houden zich ook aan de regels en bij overtreding is het logische gevolg dat er een "straf" wordt gegeven. Maar ik laat broos zelf zijn straf uitkiezen. Ik heb 3 penalties in gedachten en zal die bij de uitslag bekend maken. Daarna kan broos zelf kiezen welke penalty hij wil hebben.
op 15-02-2012 06:05 PM
op 15-02-2012 07:43 PM - laatst bewerkt op 15-02-2012 07:57 PM
@Am4deos:
sorry voor die aanrijding van achter.. mr jij spinde en toen hoopte ik erlangs te kunnen, zat je ineens weer voor me met een lagere snelheid.. zal replay er nog eens op naslaan hoe het echt ging ![]()
excuses...
EDIT: na de replay ff snel te hebben bekeken ging het vanuit mijn oogpunt op deze manier:
ik reed over het algemeen wat sneller dan am4, en die kwam in de bocht voor het ongeluk ook nog tegen de muur. ik had hogere snelheid dus kwam nog dichterbij. am zat aan buitenkant van de bocht dus wilde ik binnendoor steken, zag dat am naar binnen sneed dus liet mn gas los (uit respect en angst voor schade
). we zouden elkaar raken als ik niet doorzichtig werd, wat dus gebeurde.. was ff verward, had eigenlijk een aanrijding verwacht dus ging nog even van mijn gas en toen weer erop. toen remde am alweer voor de volgende bocht terwijl ik verwachte nog doorzichtig te zijn en dus wat later te kunnen remmen... dit bleek niet niet het geval dus ik reed achter op am in...
Dit is het startpunt voor iedereen die nog meer uit Gran Turismo wil halen! Post je foto's, ruil items op de markt, start je eigen race of kampioenschap en discusieer mee in de vele topics.
Neem deel aan de wekelijkse Fun Night of bezoek één van de vele GT Community websites voor meer races en kampioenschappen!
Website ©2011 Sony Computer Entertainment Europe
Alle inhoud, speltitels, handelsnamen en/of handelsimago's, handelsmerken, illustraties en aanverwante beelden zijn de handelmerken en/of het auteursrechtelijk materiaal van hun respectievelijke eigenaars. Alle rechten zijn voorbehouden.[meer info]