op 07-02-2012 07:02 PM
op 07-02-2012 07:15 PM
R2 is niet de enige die de "DLC" niet wil kopen en dat heeft niets met gierigheid te maken.
Voor mij hoeft SPA niet vervangen worden in WTCC (ik rij toch niet mee voor punten of overwinningen)
maar er kan misschien wel rekening mee gehouden worden voor een volgend event?
Wat ik wel raar vind is dat ik het nieuwe circuit SS route X ovaal wel kan rijden en heb die ook ni gekocht.
op 07-02-2012 08:18 PM
matrix, ik vind het jammer dat je nu met zo'n cynische schijn babbelt, ik zei wel dat het een VOORSTEL was en jullie vliegen er al als de kippen op.
en idd, bedankt maverick, het heeft niets te maken met gierigheid, ik hou mij persoonlijk niet Te veel in op het vlak van geld uitgeven, en het is ook niet omdat ik geen geld heb. Maar ik geef er nu eenmaal te weinig aandacht aan vind ik om daar geld aan te geven. om dan gewoon 1uur te racen koop ik dat niet.
Bovendien zijn de regels van dit evenement niet gewijzigd terwijl het evenement wel geweizigd wordt want er wordt een klein deel van de deelnemers afgewezen, geen discriminatie natuurlijk verre van maar als de regels niet worden aangepast (want die zijn voor de update) is dat eigelijk discriminatie.
en idd als iemand wint op het einde van mij omdat hij beter racet en meer punten verzamelt zal ik hem feliciteren. als het zal zijn omdat hij francorchamp kan rijden en ik niet, en dus niet omdat hij sneller is dan ik dan ga je mij inderdaad horen zagen.
en stormie
, no offense maar ik weet nog goed dat jij getypt hebt 'klassementspunten kunnen mij niet schelen' en als ik er nu een voorstel mee doe begin je bij wijze van spreke er van in je broek te doen...
Ik ben eerlijk, ik rij wel mee voor de punten, omdat ik daar deels mijn plezier uit haal zoals ook duels aangaan en snelste tijd neer te zetten.
op 07-02-2012 09:55 PM - laatst bewerkt op 07-02-2012 09:58 PM
Wauw wat een gave race vandaag !!! en dan met name race 2 !!
Op het begin een heeeeeeeel lang treintje. En het was onwijs druk op het circuit. Niemand kon een kant op !
Daarna kwamen de snelle monsters een beetje meer naar voren. Maar Broos had al een gat geslagen naar de toppers toe odmat de andere iedereen nog moesten inhalen. Dus de titelkandidaten Tommy en Airborn hadden nog wat tijd goed te maken ![]()
Op een gegeven moment had ik OHYEAHBABY ingehaalt met een misschien iets wat riskante actie. Binnendoor op de heuvel na start finish. Daar waar een hele grote curb ligt tussen de track en de pit. Ik binnedoor. Ik had verwacht dat OHYEAHBABY mij wel had gezien. Maar voor de zekerheid toch maar met 2 banden de curbs op gegaan, omdat ik er niet zeker van was. Tot op het moment dat hij schrok, naar rechts schoot. Bandje in het gras en slippen maar.. In de replay blijkt dat ik helemaal naast de baan zit. En dat er nog licht contact was geweest. Maar ik vond dit zelf nou niet echt een express of onbesuisde actie.
Maar goed. Vanaf ronde 6 begon alle spanning. En wat een commetaar van onze enige echte WTCC reporters STORM en Thunder.
Wat een spanning maakte ze er van dames en heren.
Ik zat hem stiekem wel te knijpen in die rondes. Ik kwam vlak achter broos te zitten. Haalde hem in en stond eerste. Omdat broos natuurlijk ze plekje terug wou, en ik de plek wou verdedigen. Kwam airborn aangescheurt. Die zich er ook even mee kwam bemoeien
Tot opeens broos de pit in dook en er volgens het live commentaar van Storm een pitbrand onstond !! Daarna zelf gepit. En 2 ronde later moest airborn er ook aan geloven. Na de stops kwam ik pal achter airborn. Ik had hem snel ingehaald en heb met hem ongeveer 3 hele rondes zitten knokken om plaats 1. Inhaalacties en uitremacties waren allemaal van de partij. Het werd allemaal zo spannend , mede door het commentaar, dat tommy even dacht. Kom laat ik voor de grap eens even met 1 achterbandje op het gras gas gaan geven. Glip, weg auto, weg race. toen maar 4e geeindigt.
Storm. GOED COMMENTAAR JONGE !!!!!
ik wacht tot de eerst volgende update waarbij je in herhalingen ook de voice chat hoort ![]()
Wauw lang verslag. Maar hier even over SPA. Ik vind persoonlijk dat spa toch niet mag ontbreken in het rijtje van circuits. Vooral omdat deze er al in stond. Maar ook omdat ik hem zelf gekocht heb. Normaal rij ik een beetje over die baan heen. En nu ga ik er echt wat mee doen. De baan zelf kost geloof ik maar 3 euro . En spa is een van de mooiste tracks. Dus die 3 euro heb ik er zeker voor over om die dan te betalen. En met die puntetelling vind ik niet zo goed idee. Want dan gooi je het hele systeem door de war.
op 07-02-2012 11:20 PM - laatst bewerkt op 07-02-2012 11:21 PM
op 08-02-2012 12:44 AM
Laten we aub geen ruzie maken over iets dat nog niet besloten is. Ik heb nergens geschreven dat Spa vervalt van de circuitkalender en dat gebeurd ook niet. Toen ik voor Spa koos bij dit event, was het nog gewoon mogelijk voor iedereen die de DLC niet had gekocht, om er online op te rijden. Daarna heeft PD stiekum die optie verwijderd.
Spa blijft staan als laatste race, maar ik ben nog wel aan het nadenken hoe we de coureurs die de DLC niet hebben toch kunnen betrekken bij de laatste competitierace. Als blijkt dat r2d2-007 zo'n grote puntenvoorsprong heeft opgebouwd tijdens de 9 races dat het voor hem niets meer uitmaakt of hij Spa nou wel of niet wint, dan vervalt die laatste race voor hem en is hij na 9 races al kampioen. Maar als de strijd nog niet beslist is, zal er zeker nog een laatste race worden gehouden waar hij en anderen aan mee kunnen doen. Hoe dat precies zal gaan, weet ik nu nog niet. Maar ik heb wel vaker creatieve oplossingen bedacht, dus ik denk dat het wel goed gaat komen.
op 08-02-2012 07:47 PM
@R2,
Tuurlijk rijd ik mee om de nodige puntjes te pakken, maar lukt het me niet, zit ik daar absoluut niet mee.
@Tommy,
Jahahaha, in het begjn van race 2 had ik wat haperend beeld, verloor teveel posities, toen dacht ik, ik gaat race 2 op de woensdag doen, hopelijk rijd ik dan beter.......... HELLAAAAASSSS sprong vanmorgen de stoppen in huis, waardoor ik al dag zonder stroom zit, elektrieker erbij daarnet, die heeft alles aangekregen behalve de woonkamer. Morgen gaat ie verder kijken. En 3 keer raden waar de ps3 staat?? juist ja, nu kan ik wel verlengkabels gaan leggen, maar ben nu toch al te laat voor race 2........ flink balen!!!!
en tjaa, zat dus race 2 gisteren zo te bekijken, ik denk ga er eens wa commentaar op geven, toen kwam onze Thunder er ook nog bij hahahahah voelde ons net olaf drol en allard kalf!!!! Was weer eens wat anders zo lijkt me, al zal het rijden wel moeilijker zijn denk ik, als er zo iemand ineens gaat roepen: PITBRAND, en wat een schuiver gaat hij er nog voorbij etc. etc. etc.
Ik hoorde niemand klagen dus denk gaan gewoon verder ermee, anders had ik wel gestopt, maar vond het wel vermakelijk!!!
Dus een TIP voor R2D2 en anderen die de dlc niet hebben/willen, join de lobby en ga de race reporten!!!!! (en dan niet via dat flut chatding)
op 10-02-2012 10:48 AM - laatst bewerkt op 10-02-2012 10:57 AM
Na 2 races in het volle zonlicht op natuurlijke circuits, duiken we nu de nacht in op het kunstmatige, betonnen circuit van Special Stage Route 5 / Omgekeerd. Het is een erg donker circuit, dus het kan verstandig zijn om je TV iets lichter in te stellen. De uitdaging is om de snelle racelijn te vinden tussen de betonnen boarding. Denk er ook aan dat je niet overal kan inhalen. Het lange rechte stuk is ideaal voor inhaalacties, maar op de rest van de track kan inhalen erg tricky zijn.
6) Special Stage Route 5 / Nacht / Omgekeerd
Race 1 (16 ronden)
Banden: harde en zachte racebanden.
Minimaal 2 ronden rijden op de harde raceband.
Verplichte bandenwissel naar andere bandensoort.
5 minuten pauze tussen race 1 en 2.
Omgekeerde startvolgorde bij race 2.
Race 2 (16 ronden)
Banden: harde en zachte racebanden.
Minimaal 2 ronden rijden op de harde raceband.
Verplichte bandenwissel naar andere bandensoort.
op 10-02-2012 02:09 PM
op 10-02-2012 03:16 PM
Spa-F_FR3AK schreef:
en dan vraag ik me af: Waarom omgekeerde rijrichting?
hoop dat ik mee kan doen, afgelopen race ging niet vanwege werk
Voor de afwisseling. Bij een voorgaand event hebben we deze track al eens in de normale richting gereden. Dus nu eens een keer omgekeerd. Volgens mij is ie omgekeerd zelfs ietsje sneller te rijden. Je gaat iets sneller door de chicane bij de verlichte bomen. In de normale richting moet je daar vrij sterk voor afremmen als je omhoog komt. Maar omgekeerd kan je er bijna recht doorheen scheuren omdat je meer zicht hebt op die chicane.
Dit is het startpunt voor iedereen die nog meer uit Gran Turismo wil halen! Post je foto's, ruil items op de markt, start je eigen race of kampioenschap en discusieer mee in de vele topics.
Neem deel aan de wekelijkse Fun Night of bezoek één van de vele GT Community websites voor meer races en kampioenschappen!
Website ©2011 Sony Computer Entertainment Europe
Alle inhoud, speltitels, handelsnamen en/of handelsimago's, handelsmerken, illustraties en aanverwante beelden zijn de handelmerken en/of het auteursrechtelijk materiaal van hun respectievelijke eigenaars. Alle rechten zijn voorbehouden.[meer info]