Gran Turismo

Beantwoorden
MVP
Am4deos
Bericht 31 van 181 (146 Weergaven)

Re: [EVENT] USA Stock-car Serie

Het is niet erg dat het lang duurt. En als het afgelast wordt vind ik dat ook niet erg. Met dit soort dingen is het altijd afwachten hoeveel personen er interesse hebben. Het is niet zo dat we het event MOETEN laten doorgaan omdat het nou eenmaal een event is.

Ik heb nog wel een GT1 kampioenschap in voorbereiding, maar dat wil ik niet gelijktijdig laten lopen met het USA event. Momenteel heb ik het nogal druk en heb minder vrije tijd over. Daarom is het voor mij handiger om steeds met 1 kampioenschap bezig te zijn en daarna pas het volgende te starten.

Over meerdere dagen gaat niet werken vanwege de puntenverdeling. Stel dat er op woensdag 4 meedoen die 20, 18, 16 en 14 punten scoren. Degenen die op donderdag rijden, scoren dan weer precies dezelfde punten met hun finishpositie. En zo mis je ook het competitiegevoel.

Gelieve aub geen opmaak te gebruiken
MVP
Am4deos
Bericht 32 van 181 (121 Weergaven)

Het lijkt wel of er met elke nieuwe update ook opeens nieuwe forumbezoekers verschijnen. Aan alle nieuwe forumbezoekers die met de update meegekomen zijn:

Zin om mee te doen met ons uitdagende en sportieve USA Stock-car event?

Leuke prijzen te verdienen voor iedereen. Check pagina 1, eerste post.:smileyhappy:

Level 3

Level 3
srDIAZE
Bericht 33 van 181 (113 Weergaven)

kunnen we geen wtcc event doen

MVP
Am4deos
Bericht 34 van 181 (99 Weergaven)

srDIAZE schreef:

kunnen we geen wtcc event doen

Tuurlijk, we kunnen alle soorten events doen die mogelijk zijn in GT5. Als er meer interesse is voor een World Touring Car Championship dan voor dit event .... laat maar horen. Noem maar een paar modellen waar we mee kunnen racen.

Member

Member
BEL_FUN_RACER_01
Bericht 35 van 181 (81 Weergaven)

WTCC lijkt me ook wel leuk.

misschien rijden met touringcars max 2000cc

Level 3

Level 3
srDIAZE
Bericht 36 van 181 (64 Weergaven)

ja met de zelfde wagens als uit de wtcc en btcc

bmw 3 reeks, 1 reeks

volvo c30

vw golf

honda civic, integra

ford focus

alfa 147

citroën c4

mazda 6

Mitsubishi GALANT, FTO

opel vectra

Peugeot 307, 207

Renault Megane

Subaru LEGACY

toyota

MVP
Am4deos
Bericht 37 van 181 (60 Weergaven)

OK, ik zal eens kijken of ik daar een leuk event mee kan opzetten. Dan houden we ook een race op het Spa circuit van de DLC en met variabele weersomstandigheden op elke track, zodat er tijdens de race tactische beslissingen genomen moeten worden bij de bandenwissels.

Lijkt me ook wel leuk om de bonuspunten uit de 1e post in te voegen bij zo'n kampioenschap.

Hoop dat dit event nog door zal gaan. Ik heb me eerder afgemeld voor dit event. Maar kan nu toch (waarschijnlijk) toch meer dan de helfd van de races meedoen.

Uitleg :

Ik had een baantje als afwasser, op woensdag en zaterdag avond. Deze baan heb ik opgezegt. En heb nu een baantje in de supermarkt. Hier werk ik vanaf 1 november op donderdag en vrijdag avond.

Ik heb nog wel voetbaltraining op woensdag, van 8 tot half 10. Maar van de 6 trainingen is er tot nu toe pas 1 door gegaan. Omdat me trainer in de knoop zit met werk

Dus laat maar komen dat event :smileyvery-happy:

(de geschikte auto had ik al voordat het event werd aangekondigt :smileytongue:)

Level 4

Level 4
r2d2-007
Bericht 39 van 181 (31 Weergaven)

vond je afwassen dan niet leuk? zo'n droomjob!!!

r2d2-007 schreef:

vond je afwassen dan niet leuk? zo'n droomjob!!!

Stom, vies, saai, me baas was een c=3 en nog een paar dingen :smileytongue:

maar weer ontopic. Vervangt het WTCC event dit event ??

Deze widget kan niet worden weergegeven.
Aankondigingen
Welkom op het GT forum Anonymous!

Dit is het startpunt voor iedereen die nog meer uit Gran Turismo wil halen! Post je foto's, ruil items op de markt, start je eigen race of kampioenschap en discusieer mee in de vele topics.

Neem deel aan de wekelijkse Fun Night of bezoek één van de vele GT Community websites voor meer races en kampioenschappen!

GT5 Fun Night

GT5 Seizoensevent

Community Websites

Recent nieuws